Hej alle sammen :)
Jeg er en gammel herre der efter cs2 er kommet har haft evig bøvl med lagg/stutter. har prøvet ALT hvad der kan findes online, intet hjælper! det føles som om jeg spiller 60hz men kører 240hz i windows og cs2! Havde osse en smule stutter fra tid til anden i cs go! Men cs2 er faktisk uspilleligt. Har spillet CS siden 1999, så det ikke fordi jeg er en af de tabte :) - Har brugt uger nu, intet har hjulpet. Desværre, Fik af vide af en god kammerat Dust2.dk var vejen frem og der var nogle flinke og rare mennesker i forum som nok kan hjælpe mig.
For at være ærlig, tænker jeg det er skærmen fra sharkgaming den er gal med, eller selvf grafikkortet.
Har siddet ved et setup, som var det samme som mit bare med en 3070 TI GPU. 240hz skærm fra ASUS, Det var den mest flydende, tilfredse oplevelse jeg nogen siden har haft ved en PC. Han har gjord sit for at hjælpe mig, men som han siger så pænt "Fatter simpelthen ikke det kører så dårligt ved dig når nu det kun er GPU der er til forskel, og skærm mærke" Vis ikke jeg får det her løst må jeg bruge nogle penge på at smide den til sharkgaming til analyse, men vil nu heller bruge pengene på en ny skærm/GPU.. Håber der er gode ideer, og inputs at hente her :)
Alt er selvfølgelig opdateret.
Mit setup :
AMD Ryzen 9 3900x 12 core.
TUF Gaming motherboard B550M Plus
Hyperx 16 GB Ram
NVIDIA Geforce GX 1660 SUPER
Skærm Shark Gaming 240hz
CSGO var der fuld blæs på FPS, grundet CPUen. Og jeg ved at cs2 er meget mere GPU baseret, men trækker fine 250-350 FPS med dette grafikkort, selvom det er lidt gammelt.. Har set folk med dårligere specs end mig, men de har i det mindste en flydende spille oplevelse.
Min søn blandt andet!
På forhånd mange tak :)
Woodzi Kaputski.