Dit Største Rage
Hvad gjorde/råbte du, da du havde dit absolut største rage i forbindelse med et spil og hvad var årsagen?
- Mit har aldrig været værre end en knytnæve i bordet efterfulgt af en masse højlydte lyde, hvor jeg sviner min skærm til med alle ord mellem himmel og jord.
- Mit har aldrig været værre end en knytnæve i bordet efterfulgt af en masse højlydte lyde, hvor jeg sviner min skærm til med alle ord mellem himmel og jord.
Har smadret samtlige knapper på mit gamle Logitech G710+ tastatur, da jeg spillede meget LoL. Tastaturet virker dog stadigvæk i dag og bruger det i stedet på arbejdet. Dog har jeg måttet bytte lidt rundt på knapperne, så min E er nu PAGEDOWN, og den ene CTRL knap mangler.
Dog har min gamle Zowie mus måtte lade livet, pga. den blev kastet for meget ind i en væg.
Dog har min gamle Zowie mus måtte lade livet, pga. den blev kastet for meget ind i en væg.
plays.tv/video/5b913e751646aa6de9/-?from=user
this tilt me
this tilt me
Mit må være den gang man havde CRT skærm...
Utallige af tæsk den kunne klare men det var som om den vandt hvergang.
Jeg glemmer aldrig da jeg spillede mod Alternate i source. Hvor jeg jeg vinder sidste rundte så vi går i overtime 1vs5. Hvor mit net så vælger at gå lige kort efter også skal min CRT skærm jo havde på hovedet, Hvor jeg klasker den så hårdt at det ender med jeg brækker mit håndled og måtte ligge musen på hylden i små 3 måneders tid :D
Udover dette har jeg smadret så meget lort igennem min tid. Tror mine forældre hade mig, Heldigvis boede vi på en kæmpe gård hvor jeg havde værelse i den anden ende så de ikke skulle hører på alt mit rage lort :D HAHAHAHHAHA
Udover dette har min første 120hz skræm fået en tur ud fra 1 sal efter en tabt kamp og kvall til lan :D
Utallige af tæsk den kunne klare men det var som om den vandt hvergang.
Jeg glemmer aldrig da jeg spillede mod Alternate i source. Hvor jeg jeg vinder sidste rundte så vi går i overtime 1vs5. Hvor mit net så vælger at gå lige kort efter også skal min CRT skærm jo havde på hovedet, Hvor jeg klasker den så hårdt at det ender med jeg brækker mit håndled og måtte ligge musen på hylden i små 3 måneders tid :D
Udover dette har jeg smadret så meget lort igennem min tid. Tror mine forældre hade mig, Heldigvis boede vi på en kæmpe gård hvor jeg havde værelse i den anden ende så de ikke skulle hører på alt mit rage lort :D HAHAHAHHAHA
Udover dette har min første 120hz skræm fået en tur ud fra 1 sal efter en tabt kamp og kvall til lan :D
Du er fandeme et bæst xD Tør slet ikke forestille mig hvor hårde slag den skærm har fået, siden du brækker håndledet :D
- Udover det, så må der have været rigeligt med penge på kontoen, siden din først 120hz fik sig en casual flyvetur xD
- Udover det, så må der have været rigeligt med penge på kontoen, siden din først 120hz fik sig en casual flyvetur xD
Min far har været så sur/irriteret over jeg smadret samtlige muse/headsets/taxature, at jeg ikke fik det i fødselsdag eller julegaver mere :D
+ at min skærm stadig har signal, og står fint og pænt, er mig en gåde. :D
+ at min skærm stadig har signal, og står fint og pænt, er mig en gåde. :D
Mine forældre støttede mig heller ikke overhovedet.
Hvergang jeg smadre noget og købte nyt gear. Vil min mor ikke kører mig ned for at hente det. Så måtte op på cyklen og afsted og var fucking sur 😂😂😂
Hvergang jeg smadre noget og købte nyt gear. Vil min mor ikke kører mig ned for at hente det. Så måtte op på cyklen og afsted og var fucking sur 😂😂😂
Jeg forstuvede min hånd, efter jeg slog i mit bord, da jeg havde tabt en FIFA-kamp!
#8(Med 1 svar)
23. oktober 2019 kl. 12:23
Rall0wPro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg har smadret en del CRT skærme i gamle dage og omkring 5 icemats. :D
Jeg er blevet bedre til at holde igen, men her gik det sgu lige galt for et års tid siden, der måtte mit keyboard lade livet.
clips.twitch.tv/HungryMistyDonutThisIsSparta
Jeg er blevet bedre til at holde igen, men her gik det sgu lige galt for et års tid siden, der måtte mit keyboard lade livet.
clips.twitch.tv/HungryMistyDonutThisIsSparta
Sparket til radiatoren lige ved siden af mit bord, hvor ja... det røg så af væggen og ødelagde røret :>
Årsagen var fordi mit shit net
Årsagen var fordi mit shit net
Mig der rager, min ven der optager :D
plays.tv/video/5b2ec111d72d84b068/hahahaha?from=us..
plays.tv/video/5b2ec111d72d84b068/hahahaha?from=us..
#18(Med 6 svar)
23. oktober 2019 kl. 14:47
b0ychildElite
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Finalen til CBE Hillerød...
hltv.org/matches/2322866/lyngby-vikings-vs-great-d..
Taber til Lyngby på sidste map, efter at være foran 13-3 som CT på mirage. Det var måden vi tabte på, samt min far og søster svoger osv, for første gang var til en turnering og se mig spille.
Har aldrig set en iPhone være så smadret før, efter den røg direkte ned i scenen efter kampen.
Lyngby helt syg T side, én runde af gangen åd de os op. Puha jeg havde det fysisk og psykisk dårligt på vej hjem i bilen.
hltv.org/matches/2322866/lyngby-vikings-vs-great-d..
Taber til Lyngby på sidste map, efter at være foran 13-3 som CT på mirage. Det var måden vi tabte på, samt min far og søster svoger osv, for første gang var til en turnering og se mig spille.
Har aldrig set en iPhone være så smadret før, efter den røg direkte ned i scenen efter kampen.
Lyngby helt syg T side, én runde af gangen åd de os op. Puha jeg havde det fysisk og psykisk dårligt på vej hjem i bilen.
Folk der rager skal have taget en mentalundersøgelse. I er jo tydeligvis smadret oppe i øverste etage...
Tillykke med din nye stjerne. Pas på du ikke bliver nedgraderet til "Idiot" igen.
Stjerne? Hvad fuck snakker du om?
Folk ser dig godt kommentere på bogstavligt talt alt herinde, så du kan få din stjerne ude foran dit navn opgraderet. Tror det er hvad han hentyder til, fordi jeg ser dit navn overalt xD
Han var blevet demoted til Karma Level 1 som vist nok er "Idiot", pga. en kommentar herinde. Tænker det er hvad han hentyder til.
Har som alle andre, smadret et tastatur. Mit gamle Steelkeys 6G fik sig en tur, så mellemrum og de nederste knapper omkring (C, V, B osv.) gik i stykker. Så måtte skifte over til at hoppe på mus-scroll i et stykke tid og kunne ikke skrive.. :-) dumt dumt
#44(Med 1 svar)
24. oktober 2019 kl. 03:45
AnJPro
Nøglespiller
Vundet Dust2 Masters 2 gange
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Har da også givet min skærm et par klask, vækket mine forældre nogle gange ved at råbe eller slå i bordet, og en mus har da også fået en tur ind i muren.. Intet af det er desværre(?) blevet fanget på stream eller lignende :(
plays.tv/video/5a42a2f346c352fd80/warning-mute-sou..
plays.tv/video/58cef09e571d5301b8/stemmen-g-r-op-d..
plays.tv/video/588d1781efc3083462/full-tilt?from=u..
Men det er da blevet til et par udbrud også, som er fanget på plays.. :)
¯\_(ツ)_/¯
plays.tv/video/5a42a2f346c352fd80/warning-mute-sou..
plays.tv/video/58cef09e571d5301b8/stemmen-g-r-op-d..
plays.tv/video/588d1781efc3083462/full-tilt?from=u..
Men det er da blevet til et par udbrud også, som er fanget på plays.. :)
¯\_(ツ)_/¯
#45(Med 1 svar)
24. oktober 2019 kl. 05:01
zaecoleRegular
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 16
kan huske da jeg var en 13 år og spillede COD på laptoppen fik jeg smadret skærmen med en knytnæve.
mutti dækkede for mig og sagde at hun "væltede ind i skærmen" da far kom hjem haha
om han købte den det ved jeg sgu ikke, men jeg fik ikke nogen skider
mutti dækkede for mig og sagde at hun "væltede ind i skærmen" da far kom hjem haha
om han købte den det ved jeg sgu ikke, men jeg fik ikke nogen skider
Har smadret en mus eller to igennem tiden, 2 Samsung Syncmasters CRT og selvsagt også et par tastature.
Det værste øjeblik var nok da vi, i CSS til DSRack 3, blev streamet (som var ret "nyt" på det tidspunkt) i vores kamp mod LDLC (som dengang vel blev anset som værende top 5 i verden i CSS), vi taber 2-13 som T på inferno og vores mates skreg af grin på friends, fordi HeatoN + warclown grinede en del på streamen og punkede os for at spille som et mix.
Vi ender med, som CT, at komme tilbage på 13-14, kun for at tabe en runde da en unavngivet spiller (:D) lader 3 LDLC-spillere passere ham i buen/ lang, men da han lister ud for at skyde dem fejler han og får ikke en eneste, og kan så indtage site relativt hurtigt og ender så med at vinde kampen. Der blev jeg en smule ked af det, da det er sådan en kamp der kan skabe muligheder for et nyt hold (ift. turneringsinvitationer m.m.), men også så hurtigt kan ende ud i ingenting #feelsbad :(
Det værste øjeblik var nok da vi, i CSS til DSRack 3, blev streamet (som var ret "nyt" på det tidspunkt) i vores kamp mod LDLC (som dengang vel blev anset som værende top 5 i verden i CSS), vi taber 2-13 som T på inferno og vores mates skreg af grin på friends, fordi HeatoN + warclown grinede en del på streamen og punkede os for at spille som et mix.
Vi ender med, som CT, at komme tilbage på 13-14, kun for at tabe en runde da en unavngivet spiller (:D) lader 3 LDLC-spillere passere ham i buen/ lang, men da han lister ud for at skyde dem fejler han og får ikke en eneste, og kan så indtage site relativt hurtigt og ender så med at vinde kampen. Der blev jeg en smule ked af det, da det er sådan en kamp der kan skabe muligheder for et nyt hold (ift. turneringsinvitationer m.m.), men også så hurtigt kan ende ud i ingenting #feelsbad :(
Har aldrig smadret noget når jeg har været sur (udover at slå lidt på væggen ved siden af mig), men der findes lidt videoer på bl.a. Plays hvor jeg får smidt lidt med orderne,
steamcommunity.com/linkfilter/?url=https://plays.t..
Den er sku lidt... øhh...
Ja....
steamcommunity.com/linkfilter/?url=https://plays.t..
Den er sku lidt... øhh...
Ja....
Puha.. det var hårdt at være teenager. Jeg har haft flere udbrud, hvor tastatur og mus har måtte lade livet. Ligesom andre skriver, så støttede forældrene ikke længere op omkring ens Gaming ift. gaver etc.
Mit største rage var tilbage i 1.6, hvor jeg havde spillet mig til 2 sorte på playzeek/spilarenaen. Jeg kunne nu nå 3 sorte, hvis jeg spillede den her kamp godt (da det jo var ens eget spil der gav henholdvis plus og minus,)
Jeg havde 3 i ryggen og fik kun den ene.
Jeg gik helt amok og tæskede løs på siden af min CRT med flad hånd. Pludselig blev farverne helt mærkelige og vidste lortet var gået i stykker. Jeg rejste mig op og rev skærmen med mig mens kablerne sad i stikdåsen og computeren. (Heldigvis havde jeg ikke spændt skruerne på kablet ind i grafikkortet). Men min computer væltede nu engang, og mit kabinet inkl. En blæser flækkede i siden.. Jeg gik målrettet forbi spisebordet med skærmen, hvor mine forældre sad og fik aftenkaffe, ud mod vores indkørsel som er belagt med sten. De kunne sagtens se jeg var rivende gal.
Her tæskede jeg skærmen i jorden, hvor den splintres i tusind stykker..
Min far kommer så ud: “Du er fanme en Klaptorsk. Kost og skovl står ude i skuret, så er der kaffe når du er færdig”.
Ikke nok med det, så fik jeg Ban i nogle dage på playzeek for at leave kampen.
Det var sidst jeg reelt smadrede noget, kæft hvor var jeg ustyrlig,
Mit største rage var tilbage i 1.6, hvor jeg havde spillet mig til 2 sorte på playzeek/spilarenaen. Jeg kunne nu nå 3 sorte, hvis jeg spillede den her kamp godt (da det jo var ens eget spil der gav henholdvis plus og minus,)
Jeg havde 3 i ryggen og fik kun den ene.
Jeg gik helt amok og tæskede løs på siden af min CRT med flad hånd. Pludselig blev farverne helt mærkelige og vidste lortet var gået i stykker. Jeg rejste mig op og rev skærmen med mig mens kablerne sad i stikdåsen og computeren. (Heldigvis havde jeg ikke spændt skruerne på kablet ind i grafikkortet). Men min computer væltede nu engang, og mit kabinet inkl. En blæser flækkede i siden.. Jeg gik målrettet forbi spisebordet med skærmen, hvor mine forældre sad og fik aftenkaffe, ud mod vores indkørsel som er belagt med sten. De kunne sagtens se jeg var rivende gal.
Her tæskede jeg skærmen i jorden, hvor den splintres i tusind stykker..
Min far kommer så ud: “Du er fanme en Klaptorsk. Kost og skovl står ude i skuret, så er der kaffe når du er færdig”.
Ikke nok med det, så fik jeg Ban i nogle dage på playzeek for at leave kampen.
Det var sidst jeg reelt smadrede noget, kæft hvor var jeg ustyrlig,
Jeg husker godt DiegoMilito og hans ven. Hehe.
Holy fuck, mine forældre var blevet fucking tosset og flove over den opførsel xD Jeg absolut turde ikke gøre noget i den dur hjemme hos mig xD
Det var jo mine penge der var brugt på den. Og fliserne tog jo heldigvis heller ikke skade :D Så det var jo kun røv for mig selv.
Men var de ikke bekymret for dig? Eller havde du længe haft problemer med dit temperament? xD
hahaha, hold kæft så godt myhre! :-D
“Du er fanme en Klaptorsk. Kost og skovl står ude i skuret, så er der kaffe når du er færdig”. Det er fandme genialt og samtidig så vanvittig thybo sagt!
“Du er fanme en Klaptorsk. Kost og skovl står ude i skuret, så er der kaffe når du er færdig”. Det er fandme genialt og samtidig så vanvittig thybo sagt!
De er så fandens kloge, den type af spillere der... 😂
"Jeg callede det 5 gange..." selvom runden er vundet og ovre.
"Jeg callede det 5 gange..." selvom runden er vundet og ovre.
hehe ja. Jeg kunne godt have hørt bedre efter, eller opfattet det bedre, men når man får sådan en kommentar eller noget lignende over flere runder, så klapper hjernen lige sammen :D
Tænk hvis du nu havde tabt den runde, og han skulle sidde og spille bagklog. 😂 Det er nok den type af spillere, jeg hader allermest.
#66(Med 3 svar)
24. oktober 2019 kl. 16:38
MessiasPro
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Min mor kom til at tage mit internet 3 gange imens jeg spillede en turnering. Jeg skældte hende ud 2 gang og 3 gang blev det for meget... Det er vel 12 år siden efterhånden
Okay.. Du kan ikke slutte sådan der. "3 gang blev det for meget.. Det er vel 12 år siden efterhånden"
Hvad skete der ved 3 gang?! :D
Hvad skete der ved 3 gang?! :D
#74(Med 2 svar)
25. oktober 2019 kl. 13:10
LETHALPro
Vinder af Dust2 Fight Club
Da jeg blev permbanned i LOL, da jeg spillede på højt niveau, og så efterfølgende alle mine teammates spille i LCS efterfølgende. 😭😭
Ægte LETHAL? Var det før eller efter DPL tiderne?
#77(Med 0 svar)
27. oktober 2019 kl. 12:24
LETHALPro
Vinder af Dust2 Fight Club
Lang tid før. Det var season 2 i LoL, hvor jeg solgte min main for nogen penge på ebay. Det var mange penge dengang man gik i gym og ikke fik SU. Så skulle jeg dernæst lvle en ny account, blev stuck i plat, og delte svinere ud over det hele :D Banned var fortjent, men folk er og var nogen kæmpe snowflakes i LoL :D
#76(Med 0 svar)
26. oktober 2019 kl. 21:51
Luffe-Admin
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Vi er tilbage i de gode gamle 1.6 dage. Da havde jeg en kæmpe CRT skærm. Husker ikke helt grunden, men jeg startede med at banke skærmen med mit tastetur. Da det så flækkede så løftede jeg skærmen og bankede et hul i væggen med den.
Kæft jeg har pinligt over det bagefter.
Kæft jeg har pinligt over det bagefter.
Daværende tidspunkt havde jeg lige dannet hold med nawwk og fearoth, hvor tingene så ud til at fungere super godt mellem jeg og IGL, Vi spillede så en Fransk kvalifikation og det var tilbage da Cbble var i map pool. Fearoth blev ved med at kalde samme setup på CT siden, hvor vi førte 12-3, han ville køre det samme setup 10 runder i streg indtil modstanderen førte 14-12, så tyrede jeg min mus ind i væggen, slog ind i skærmen og råbte og skreg på ts i 5 minutter, det var dog imens vi tog en pause XD
Givet min mus en tur, fordi den skiftede våben af sig selv.
Det kunne den ikke helt holde til. Så endte med at købe en ny :) Den var alligevel af ældre dato, så en opgradering var på tide xD
Ellers er det kun lidt verbalt, Plejer normalt ikke at rage :)
Det kunne den ikke helt holde til. Så endte med at købe en ny :) Den var alligevel af ældre dato, så en opgradering var på tide xD
Ellers er det kun lidt verbalt, Plejer normalt ikke at rage :)
Whiner en del, men sådan fuld rage og smadre ting er næsten aldrig sket. Har dog haft brug for at tæve min pude/seng efter soloque i faceit med russere, kender intet så frustrerende fordi de legit er umulige at kommunikere med.
#83(Med 4 svar)
11. november 2019 kl. 21:23
rijaHrijah
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Vi er tilbage i Cataclysm-launch i WoW... Smadrede min mus ind i min skærm, fordi den samme idiot blev ved med at ganke mig. Det kan en LCD skærm sjovt nok ik klare uden at blive smadret. Fik en pæn sort streg henover skærmen... CS har jeg aldrig raget over på den måde. H1Z1 har godt nok også gjort en sin del til at få mig til at rage, men det værste har klart været i WoW.
#84(Med 3 svar)
11. november 2019 kl. 21:32
stenvangPro
wow nørd !!!
#85(Med 2 svar)
11. november 2019 kl. 22:11
rijaHrijah
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Sølv Sæsonkort Sæson 18
siger ham med en rekord i at wow'e :P
#92(Med 0 svar)
12. november 2019 kl. 07:02
zypathPro
Dota og HON har altid gjort et eller andet helt specielt ved mig, det er fuldkommen uforklarligt. Jeg får en helt speciel følelse i kroppen af at ville ødelægge et eller andet. Det har kostet et par tastaturer igennem tiden.