Ja, mange glemmer at Real scorede rekordmange mål under JM, om det var pga. mere frihed eller den meget strukturerede tilgang til omstillinger m.m. ved jeg så ikke, jeg hælder til sidstnævnte.
Jeg ved ikke om jeg synes det var kedeligt, om end det ikke var sprudlende offensivt, så kan man vende situationen om og spørge hvem der skulle "sprudle" :D. Jeg mener bestemt han brugte de kort han havde på hånden offensivt (som mildest talt var mangelfulde) og fik det meste ud af det. Bredden var der ikke i United og der er ingen tvivl om JM er god til at sætte hold op til det defensive aspekt som udgangspunkt, og når man ikke får længere tid som træner, så er det svært at lave de gennemgribende ændringer - hvis du kan følge ham?
Tjah, jeg tror bestemt niveauet i England er mere kompetetivt og tættere på hinanden, men efter knap 10 års domination fra Spanske hold i international sammenhæng, så tænker jeg ikke niveauet er højere.
Ja, det bliver spændende at se - jeg er ret sikker på at han har forhandlet nogle gode vilkår hjem, bl.a. hvilke muligheder han har i transfervinduet. Nyt stadion, Eriksen + 2 mere der burde have indbragt en del kontanter som glipper gør vel alt sammen at man må formode der ikke er meget at handle for.