Efter at have haft en kort fornøjelse med et dygtigt hold, som der desværre for mit vedkommende valgte at hive en gammel spiller ind, så har jeg fået blod på tanden.
- Skud ud til jer, I ved hvem I er. Takket været jer har jeg fundet helt ny motivation.
Når det så er sagt, så søger jeg 4 motiveret, dygtige og mentalt modne spillere, som er friske på at bygge et hold op fra bunden af. Det bliver et struktureret projekt med fastlagte roller, rammer og spillestil inde for rimelighedens grænser.
Profil:
Jeg hedder Kristian Friberg, 24 år gammel og yder mit bedste som IGL. Jeg har spillet CS:GO on/off siden Beta & ligger på grænsen af de 7000 timer.
Søger:
AWP: En dedikeret AWP. Ikke en spiller som siger, at han sagtens kan svinge den hvis nødvendigt. En selvsikker, mobil og hurtig AWP'er, som der sagtens kan levere et højt niveau selv ude fra hans trygge rammer.
Entry: En spiller som kan holde et højt tempo in-game, flydende movement og er sulten efter at åbne sites med support fra hans hold.
Support: Du skal kunne finde glæden i at være en stor del af dit holds succes, selvom du ikke nødvendigvis altid er at finde i toppen af scoreboard. Du skal være klar på at blive sat ind i mange forskellige nades & derfor også skulle bruge en del tid på at øve dem regelmæssigt.
Lurker: Her leder jeg efter den spiller, som der trives bedst på egen hånd og har en stærk forståelse for rotationer og timing. Du er selvsikker og god til at kommunikere hvad du opfatter, hører og ser fra runde til runde. Nogle runder kommer du i ryggen, andre runder kommer du med ind som sidste mand og så skal du også besidde evnen til at lave rav i den på egen hånd, når du befinder dig imod et site alene.
KRAV:
- 16+ år
- 2000+ timer
- Pracc 3-5 gange ugentligt (afhænger af hvad der trænes op imod)
- FaceIt lvl 10
- Mulighed for kørsel eller transport til nævneværdige turneringer landet rundt
MÅL:
Jeg har selvtilliden til at sige, at jeg kan befinde mig i den Danske top 10 uden problemer. Spørgsmålet er blot hvad det kræver og hvor lang tid. Jeg regner med at I har den samme mentalitet. Det er måske ikke lige rundt om hjørnet, men I skal føle, at I hører til hvor det er sjovt.
"ANSØGNING":
Fortæl kort om dig selv (inklusiv in-game nick), hvor du derefter kommer ind på dit speciale i forbindelse med rolle på et hold. Rund derefter af med at fortælle lidt om dine mål med CS.
KONTAKT:
Mail:
[email protected]
Steam:
steamcommunity.com/profiles/76561198018856661/
Ser frem til at høre fra jer. Ps. Er ikke så stiv i det, som dette opslag måske får det til at ligne. Vil bare gerne have at projektet bliver taget seriøst og at det er pænt opsat.