POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 12T : 38M : 45S
Må man bruge CBD i cs/esport turneringer ?
8. marts 2020 kl. 19:08
Bare_Daniel
Har lige læst den her artikel, og sad og undrede mig over om det faktisk er tilladt at bruge?
cbdforum.dk/fordelene-ved-at-bruge-cbd-i-esport-ga..
#1(Med 0 svar)
15. marts 2020 kl. 15:58
hempguy
Umiddelbart har jeg ikke hørt noget om at man ikke må endnu?
#2(Med 0 svar)
16. marts 2020 kl. 01:55
Guldbaek
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Tror du finder dit svar i artiklen, hvad jeg læste mig til er det tilladt.
Citeret fra artiklen ‘’ Cannabinoider i marihuana er inkluderet på denne liste – med den eksplicit undtagelse af CBD.Dette betragtes ikke som et dopingmiddel af de fleste myndigheder og CBD er endda tilladt i UFC.’’
#3(Med 0 svar)
16. marts 2020 kl. 07:16
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Med kilder helt tilbage fra 2006, ville jeg måske tage mine forbehold inden jeg stoler 100% på "artiklen", ligesom den kommer rra et site der åbenlyst arbejder for "afmystificere" CBD, men stort set ikke har skrevet et eneste negativt ord om produktet.

Med det in mente, så er min holdning ret klar. Kan du ikke konkurrere uden hjælpemidler som dét, er du ikke skarp nok 🤷‍♂️
#4(Med 0 svar)
16. marts 2020 kl. 08:12
csl
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 16
Som daglig bruger af CBD olie kan jeg hurtigt afsløre af det ikke har nogen virkning sportsmæssigt. Det har nogle helt fantastiske helbredsmæssige virkninger, og kan kurere utroligt mange lidelser. Men det fungerer simpelthen ikke som doping. Hvis du føler behov for doping i dit cs, så vil jeg anbefale at droppe computerspil, hoppe med i touren og tage en masse epo. Gl hf :D
#5(Med 0 svar)
16. marts 2020 kl. 21:57
hempguy
Så det jo bare igang hvis det er tilladt haha, af med pipette og tøm flasken lol 😂
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.