Søger hold
21. juli 2020 kl. 22:15
jontaco
Hey bois,
Vi er 2 dedikeret gutter der savner et hold på højt niveau. Vi har begge tidligere erfaring med hold, og søger nu endnu en gang et. Vi ser helst i er et core på 3 personer. Vi er begge lvl 10 faceit, eloen svinger lidt grundet pugs, men vi føler begge vi har niveauet. Til daglig går vi begge på gym, og spiller fodbold. Vi har spillet ca +- siden 2015. Vi har begge mulighed for pracc ca hver dag, men den kan vi altid tage når senere. Ift roller spiller vi henholdsvis AWP'er og lurker / entry / åben for alle rifler roller.

Tobias "Jon Taco" Böwadt
16 år, 4-5 års erfaring +- 3.5k timer
"jeg har brugt det meste af min tid på hold som AWP'er og føler det er der jeg præsterer bedst, i mig kan i regne med en solid hold spiller der går mere op i runder end frags :D"
faceit.com/en/players/Jon_Taco

Mads "Aizy_" Hasager
17 år, 4-5 års erfaring +- 2.4k timer
"For det meste spiller jeg anker på ct siden, har intet imod at være lowfragger hvis det betyder holdet klarer det bedre, Jeg mener selv jeg er god til at sætte mine teammates op"
faceit.com/en/players/Aizy_

PS Vi mener er ikke toxic, og mener selv vi er forholdsvis modne af vores alder ;D
#1(Med 0 svar)
21. juli 2020 kl. 22:31
skrlund
+rep hasager
#2(Med 0 svar)
21. juli 2020 kl. 23:54
jontaco
I kan kontakte os på: Facebook; Tobias Böwadt, Mads Hasager, Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198368117438/
steamcommunity.com/profiles/76561198213290803/
GMAIL: [email protected]
eller kommentarfeltet :D
#3(Med 0 svar)
23. juli 2020 kl. 21:31
zevo
+rep min mate har sendt en besked til din gmail Tobias :D

Hvis det er noget kan i kontakte mig på min discord

Discord: zevo#9048
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.