Hejsa!
Mit navn er Jakob, ingame hedder jeg Veeip, og jeg søger et nyt projekt.
Jeg er 25 år, og udenfor serveren studere jeg finansøkonom, Jeg bor pt i Aarhus men regner med at flytte til Odense til sommer.
Jeg er som sagt IGL, hvilket jeg har været det meste af min tid de sidste 4 ish år. Jeg plejer at være enten awp eller lurk imens jeg caller, og det er også en af de roller jeg vil fortrække ved siden af.
Min største styrke vil jeg selv mene er min egenskab til at clutch. Jeg føler mig ret komfortable i tætte runder, hvilket jeg tror hjælper med det.
Min største svaghed er nok at jeg er dårlig til at åbne sites op. Jeg har ikke det nødvendige overblik i situationer hvor jeg skal entry, dette er lidt problematisk da jeg ret ofte får brugt mine nades early rounds for at få mapkontrol eller hjælpe teammates, så er der kommer til at være runder hvor jeg entryer, grundet "mangel" på nades.
Som caller går jeg ind for struktureret cs og det er også det jeg er mest komfortabel i. Jeg har en ide om hvordan jeg vil spille alle 7 maps, self er der nogle jeg er mere komfortable på end andre... jeg kan gå meget mere i dybde med det, men det tænker jeg kan tages til en eventuel snak.
Jeg har tidligere spillet bla. Dust2 1 div, ESEA main og en del andre ting. Det er også heromkring jeg ser enten et kommende hold spiller, eller der omkring folk forventer at kunne være med.
Generelle forventninger:
- MINDST 3 træninger om ugen.
- Ser gerne folk har holderfaring.
- Har ingen forvetning mht org, men det vil da ikke skade
steamcommunity.com/profiles/76561198146308460/
faceit.com/en/players/Veeip
Har i nogle spørgsmål så skriver i bare!
Ellers god weekend :)