Nu er der meget snak omkring scenen og spillerens opførelsen.
Jeg caster en del og prøver at få det til at blive en fast indtægtskilde. Næste alt jeg caster bliver jeg betalt for, enkle kampe caster jeg gratis for at promovere mig selv.
Seere kan subbe til min kanal, hvis de vil, som også er med til at hjælpe på indtægten. På min kanal, der er det kun subs der kan se VODs og det er bevidst, da det som nævnt er en af mine indtægtskilde. jeg takker naturligvis for den støtte jeg får via streamen, men det er helt frivilligt om man vil sub eller ej. jeg promovere ikke engang man skal sub, men hvis man gerne vil slippe for twitch reklamer samt se mine vod's, så skal man have sub.
Problematikken for mig opstår, når personer fra tid til anden spørg om jeg ikke kan slå det fra, så de kan se VODen. Her er svaret altid nej.
Jeg har tit spillere fra Dust2 ligaen, som har spurgt indtil en VOD fra en af sine kampe som jeg frivilligt castet gratis. Jeg har svaret nej og det synes den pågældende person ikke om. Jeg blev derfor kaldt en tigger og da jeg gjorde opmærksom på at det her er min indtægtskilde, så var svaret bare ”tigger”
Det går mig ikke på, men synes det er en underlig opførelse at have, bare fordi man ikke kan få det man peger på.
Skal de forskellige orgs nu også til at lege forældre for deres spillere? eller er vi bare ikke blevet mere voksen?