Vi kigger efter 3 personer der ligger omkring vores elo.
Alder betyder ingenting for os.
Roller kan vi altid finde ud af hvis det er.
Noget for jer.
Så skriv :)
Hej, vi er 3 gutter der lige præcis mangler 2 spillere til turneringen. Vi ligger også mellem 2100-2500 elo. Du kan bare adde mig, så kan vi skrive der :D faceit.com/de/players/Motiv
Jeg tænker, at der skal lidt mere til end 2000-2500 elo mix for at kunne vinde den her tunering. Så er det vel bedre de går ind til det, med det mindset om at have det sjovt fremfor at de regner med at vinde.
Det var mere fordi at NPF specifikt har specificeret at folk over 1600elo bør spille semi-pro, da hygge turneringen er henvendt til folk der er silver og lign.
Jeg var bare nysgerrig, for jeg har selv spillet turneringer i spandevis og de der kampe mod folk af 10x dårligere niveau, er bare ikke rigtig sjove - dem får de 80-90% her.
Det er for mig egentlig lige meget, om vi spiller hygge-turneringen eller semi-pro turneringen. Jeg vil bare gerne spille en af de turneringer :D Og hvis jeg kun kan finde folk til hyggeturneringen, så er det den vi spiller :D håber det giver mening
Mig og min mate er muligvis klar hvis det er, mig som er 18 år gammel og ligger på 2060 elo ca. Min mate er lvl 9 og ca 100 elo fra lvl 10, hvis det siger dig noget er du mer end velkommen til at add mig her: steamcommunity.com/profiles/76561198275774984
Der kan du også se hvad for nogen hold jeg har spillet for hvis det har nogen betydning :)
Jeg er klar :D, jeg står selv, og mangler 4 at spille med til NPF, jeg er selv 2500 elo, og en frisk og positiv fyr :D Jeg er 20 år gammel, og klar på at game
I kan finde mig på www.steamcommunity.com/id/stenovich Hvis jeg selvfølgelig lyder som noget for jer :D