Hej Unifite. Jeg er ganske enig i din første betragtning. Men jeg kan ikke lade være mere at tænke på, om du har en familie? Eller måske venner? Eller bare folk du holder af? Jeg ved godt det her er lidt “internet 101”, men når man slynger beskrivelser som “dysfunktionel og ulækker type der virker klam og kalkuleret” ud i et åbent forum for at beskrivelse et menneske man (heldigvis tydeligt) ikke kender særlig godt personligt, så husk lige på, at der sidder mennesker og læser med som måske er venner, familiemedlemmer eller i en lignende relation til den person. Jeg kender det “dysfunktionelle, ulækre, klamme og kalkulerede” menneske du beskriver som kærlig, empatisk og omfavnende, og som en fantastisk kæreste, far, søn og ven, i skarp kontrast til din beskrivelse. Jeg ved godt at det er vildt nemt og bekvemt at slynge nogle adjektiver ud i internettet uden at skulle forholde sig til det mere i sit eget liv, men prøv at huske på, at de beskrivelser givetvis ender med at leve meget længere i andre folks tankeunivers. Jeg skal ikke gøre mig til herre over hvordan du skriver på internettet, for det er nok en kamp jeg ikke kan vinde, lidt ligesom at “Will” heller aldrig kommer til at være herre over om HUNDEN som privatperson køber en billet til esportsrelaterede arrangementer, men nu prøver jeg - nok lidt naivt - alligevel at prikke lidt til dig.