zlunk søger OB hold
19. november 2022 kl. 11:24
zlunk
Hej,
Jeg er i den situation at jeg gerne vil finde et hold at spille fast med igen.
Helst 3 gange om ugen minimum.
Jeg kunne godt tænke mig at det var et hold der skal være med i OB ligaen i fremtiden.

Kort introduktion til mig :
Ingame hedder jeg zlunk, jeg er 36 år gammel, kommer fra Vanløse og arbejder til daglig i Birkerød som logistik medarbejder.

Min CS erfaring :
Jeg har spillet CS siden de første beta versioner, dette gjorde jeg på den lokale netcafe på Vesterbro, senere blev det til egen computer og siden da har jeg spillet CS jævnligt på hold.

Dage jeg kan spille :
Jeg kan spille næsten alle dage fra 18-24, dog ved jeg godt at alle ikke kan dette så derfor finder vi i fællesskab ud af pracc tider og dage.

Hvad jeg forventer :
At i er minimum 4 spillere hvor der både er IGL og AWP imellem, jeg har selv været begge dele før men min AWP er desværre blevet skæv og IGL ser jeg ikke mig selv som, dog kan jeg hjælpe med midround calls eller info fra der hvor jeg står som T eller CT som kan være brugbart for IGL.

Niveau :
Jeg er selv LE efter update og ligger tæt på level 8 på faceit.

Yderligere :
Hvis der også sidder nogen derude som blot mangler en at spille med løst nogen aftener kan jeg også addes for dette da jeg også mangler folk at spille med når jeg ikke spiller med et evt. hold, jeg vil gerne til at spille lidt flere timer om ugen.
Add mig på steam og lad os tage en snak.

steamcommunity.com/id/zlunk

Mvh. zlunk
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.