POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 11T : 07M : 28S
Deeque søger hold
4. marts 2023 kl. 15:23
deeque
Deeque søger hold

Alder: 19
Faceit elo: 2700 (peek 2900)
Timer: 5700
Rolle: Jeg er Rifler og kan spille lidt de fleste roller. Dem jeg er mest komfortable i er lidt support/2nd entry, men er meget flydende i mit spil.

Erfaring: Har spillet hold cs i lidt over 3 år nu for forskellige hold men mest for hydr, tricked og Expoesport. Har tidligere spillet powerligaen div 5, 4 og 3 og andre små turneringer. Spiller pt i powerligaen div 5 A efter en pause og har en rating 1,04 og adr på 85,5. Startede turneringen rigtig dårligt ud med nogen problemer, men er kommet tilbage til min topform igen efter transfervinduet med en gennemsnit rating efter på 1,2 og adr på 93 selv med 3 tabte og 2 vundet.

Spillestil: Kan godt lide at være en lidt aggressiv rifler og udnytte mit aim. Samtidig er jeg god med nades og en verbal spiller. Min stærke punkter er nok mit aim, nade knowledge og decision making.

Hvad jeg tilbyder: Jeg tilbyder en teammate der er højt motiveret på cs og kun lige er i begyndelsen. Jeg bruger meget tid på cs til altid at spille mit bedste cs, og bruge meget tid udenfor kampe til at finde de bedste nades og måder at spille på. Jeg er også altid klar på at spille faceit og hygge ud over cs. Har over 3 års hold erfaring og ved hvad det vil sige at spille på et hold og er meget åben, så vil ikke være den sværeste at få ind på et hold. Er klog på CS og er rigtig god til at hjælpe med at kigge på starts og demoer og komme med ideer. Kan spille næsten altid undtagen Tirsdag og Torsdag efter klokken 19. (kan godt rykkes for en kamp)

Hvad jeg søger: Jeg søger et fuldt hold som er fuldt motiveret på at spille god cs og er klar på at blive bedre sammen. Søger et hold med powerliga spot helst 4div+ og der kan pracc 3 dage+.

Hvis det lyder som noget for jer/dig så add mig på Discord
deeque#7286 eller send din steam

Ser frem til at høre fra jer/dig
#1(Med 0 svar)
4. marts 2023 kl. 15:41
l4rsen
+rep fræk fyr med for meget ego
#2(Med 0 svar)
4. marts 2023 kl. 16:36
reckzkji
+rep kæmpe maskine kan klart anbefale ham :)
#3(Med 0 svar)
4. marts 2023 kl. 17:53
b0tser
-rep
#4(Med 0 svar)
7. marts 2023 kl. 15:10
Bardarquzkush
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.