fred2ks config?
hey en med fred2ks config fra marienlyst
hahahahahahahah
#80(Med 2 svar)
9. november 2016 kl. 22:09
MrnobodyElite
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
HAHAH , det ligger sammen med kNz' mødom. eks d
#10(Med 17 svar)
9. november 2016 kl. 19:39
notaN1dglElite
Vinder af Kongen af Danmark
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sashi
Frede2k :)
D1sco :)
PushW :)
twitter.com/skywalkerCSGO det her er hans twitter :DDD han har endda købt follows, likes osv XD
hans hltv kamp på lan sammen med xantos
hltv.org/?pageid=188&matchid=33907
det er ham som er d1sco fR
twitter.com/alnztwCSGO/status/765319989037559808
- Da de vandt KoN og vi whinede over d1sco og Xantos :) - Men de fik selvfølgelig ikke ban fordi admins er lort ;)) - bare til et bevis på at det er hans twitter ovenover :)
D1sco :)
PushW :)
twitter.com/skywalkerCSGO det her er hans twitter :DDD han har endda købt follows, likes osv XD
hans hltv kamp på lan sammen med xantos
hltv.org/?pageid=188&matchid=33907
det er ham som er d1sco fR
twitter.com/alnztwCSGO/status/765319989037559808
- Da de vandt KoN og vi whinede over d1sco og Xantos :) - Men de fik selvfølgelig ikke ban fordi admins er lort ;)) - bare til et bevis på at det er hans twitter ovenover :)
semi-professional CSGO player. en var hurtigere end mig
#20(Med 6 svar)
9. november 2016 kl. 20:07
notaN1dglElite
Sashi
HANS GAMLE PROFIL!
steamcommunity.com/id/frederikraskcsgo/
den er connectet til en faceit der er banned! :)
kan dog ikke finde den fucking faceit lige nu xd
steamcommunity.com/id/frederikraskcsgo/
den er connectet til en faceit der er banned! :)
kan dog ikke finde den fucking faceit lige nu xd
#23(Med 5 svar)
9. november 2016 kl. 20:11
notaN1dglElite
Sashi
faceit.com/en/players/discodask0 DER ER HANS FUCKING BANNED FACEIT!
#27(Med 3 svar)
9. november 2016 kl. 20:13
b0ychildElite
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Men hvordan ved vi det 100% er ham? Det er jo bare TarziiQ om igen
#40(Med 0 svar)
9. november 2016 kl. 20:43
notaN1dglElite
Sashi
cevo.com/member/751192/Den JAJJA CEVO
Nu så jeg ikke kampen. Men har altså set ham skyde ligeså mange til 2 lans nu. Heriblandt +25 frags mod Magistra til Powerlan, hvis jeg ikke husker helt forkert. Xantos var deres entryfragger til KoN på LAN. Og hvis jeg har en entryfragger der pludselige fragger 0, tror jeg altså også jeg ville tilte hårdt. Lad os nu se til næste lan han deltager til, inden alt for mange rygter bliver skabt, ikke?
nemt at cheat på lan <3
#18(Med 2 svar)
9. november 2016 kl. 19:59
notaN1dglElite
Sashi
dfen taler af erfaring
Nu kan jeg blot tale af erfaring, men hvis xantos kunne skide på os til et LAN hvor han tydelig sad og snød, så er det vel også muligt til andre LANS. :-).
Har også kun hørt gode ting om ham på LAN så skal ikke blande mig her, tænkte bare jeg ville kaste informationen afsted =]
Har også kun hørt gode ting om ham på LAN så skal ikke blande mig her, tænkte bare jeg ville kaste informationen afsted =]
Hvordan er det at blive carried af en som sidder og snyder? BobberBOT
Det er stadig ikke bevist at han snyder mate :)
Haha, du er har jo altid været skrald, og så spiller du med snydere, så bliver du lige pludselig carried. :)
Det var mig du slettede fordi jeg var for god til dig og Jacob :D
Haha skal du jo sige ;) Det var mig der spillede MM sammen med Sebm1337, dig og Jacob, hvor du fik ondt i røven til sidst - samme med Jacob. :)
#133(Med 17 svar)
11. november 2016 kl. 11:33
notaN1dglElite
Sashi
savaGE
Har du ikke en skole du skal passe? Du er altid på dust2?
#135(Med 15 svar)
11. november 2016 kl. 11:45
notaN1dglElite
Sashi
frikvaTEr :D
men hey hvorfor så nederen attitude :(
og er du den Inzane jeg tænker på ? XD
men hey hvorfor så nederen attitude :(
og er du den Inzane jeg tænker på ? XD
Kender dig ikke, men har kun hørt dårlige ting om dig ;)
#141(Med 13 svar)
11. november 2016 kl. 18:17
notaN1dglElite
Sashi
Ja okay du er ÆK den inzane jeg tænkte på :)
Stay happy :)
Stay happy :)
Snakker du om ham der var banned fra Gather eller hvad? Nemlig den samme Savvy fyrede af på mig. ;)
#143(Med 11 svar)
11. november 2016 kl. 18:20
notaN1dglElite
Sashi
eh what
hvad hedder du ingame haha
hvad hedder du ingame haha
#145(Med 9 svar)
11. november 2016 kl. 18:25
notaN1dglElite
Sashi
Kan mærke du er ham den negative person :DDD
- Inzane sjovt nok, men du hedder inzanew0w :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Men anyway jeg har forvekslet dig med en anden >:(
- Inzane sjovt nok, men du hedder inzanew0w :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Men anyway jeg har forvekslet dig med en anden >:(
Jeg er ikke negativ, magter bare ikke bots som Bobber & Jacob.
Ved ikke hvem du tænker på, men det her er mig;
steamcommunity.com/id/HamDenDygtigeSpiller/
Ved ikke hvem du tænker på, men det her er mig;
steamcommunity.com/id/HamDenDygtigeSpiller/
Når... dig, som Jacob og jeg blev enig om var født ud af røvhullet. Du har da hvertfald lidt under noget ilt mangel af en eller anden form :)
Hvem var det lige der tøsefornærmet over noget han selv gør og slettede en ? :3
Jeg slettede ikke dig, det var omvendt, men det er også fair nok, mindre vægt at slæbe rundt på. :)
Jaja så siger vi det hvis det får dig til at føle dig godt tilpas ;)
#38(Med 23 svar)
9. november 2016 kl. 20:40
MrnobodyElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Du kan nemt kode snyd ind i din mus, overvej hvor nemt det er til små lorte lans i DK uden control
Du fatter ikke noget om cheat hvis du tror det NEMT kan kodes in i musen :D
#51(Med 2 svar)
9. november 2016 kl. 21:04
MrnobodyElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det er jo nemt hvis du først er inde i cheat miljøet stop nu gnu der flere som har fortalt at de har fået det gjort.
Nu er jeg bekendt med hvordan det skulle gøres og det er ikke ligefrem ligetil
Det er relativt nemt at gøre det hvis man fatter hvad man laver. Lodder en usb fat på printpladen i din mus eller keyboard, kør et badusb program så den kører under firmwaren så den ikke popper op som usb på din pc når du plugger den ind også bare load din private coded cheat ind.
Done :D
Done :D
Hver en form for aimbot har brug for information, disse informationer er ikke tilgængelige for et "program" kørende i mouse memory, du ville have brug for et helt andet program for at kunne kommunikere med musen. Derudover er der langt fra størstedelen af mus der overhovedet har memory nok til at execute noget som helst, du kan godt "gemme" snyd i din mus men problemet er at få det til at hook i CSGO.
Du skal virkelig, virkelig vide hvad du laver for at kunne kode noget som helst i musen som kan hookes i CSGO, og det er på INGEN måder nemt overhovedet. Og det vil stensikkert koste kassen.
Hvis der er nogen der fortæller dig at det på nogen måder er nemt, så lyver de :D
Du skal virkelig, virkelig vide hvad du laver for at kunne kode noget som helst i musen som kan hookes i CSGO, og det er på INGEN måder nemt overhovedet. Og det vil stensikkert koste kassen.
Hvis der er nogen der fortæller dig at det på nogen måder er nemt, så lyver de :D
så har du netop ikke kodet cheat ind i din mus du har bygget et flashdrive ind i din mus
Der findes bla. usb sticks som "RubberDUCKY" som er en usb med et firmware der gør at du kan execute programer og koder uden du gør andet end at plugge den ind (og den popper ikke op på din pc)
Man kan også lave sin egen med en usb, det har lykkes mig at lave det så den ikke popper og når man plugger den ind og få det til at køre en fil (i dette tilfælde en .bat fil der bare sagde "kek")
Man kan også lave sin egen med en usb, det har lykkes mig at lave det så den ikke popper og når man plugger den ind og få det til at køre en fil (i dette tilfælde en .bat fil der bare sagde "kek")
#52(Med 11 svar)
9. november 2016 kl. 21:05
MrnobodyElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Ja du trykker fx på mouse5 bang aimkey på det ikke så svært at kode ting hvis du ved hvad du laver eller din koder ved hvad han laver.
#60(Med 9 svar)
9. november 2016 kl. 21:19
MrnobodyElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Har læst det ven, virker underligt når jeg har fået fortalt af flere typer det er den nye metode at snyde på lan med...
I musen? Måske, hvis du har rigtig, rigtig mange penge og har rigtig gode kontakter. Og det tror jeg ikke på mange på scenen har hvis der overhovedet er nogen.
Men ihvertfald, det er slet ikke "nemt" :D bare det jeg vil frem til.
Men ihvertfald, det er slet ikke "nemt" :D bare det jeg vil frem til.
#62(Med 7 svar)
9. november 2016 kl. 21:23
MrnobodyElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Tror gerne det mere besværligt men intet er for svært til en koder med det rigtige beløb :p
Du har virkelig meget viden omkring cheats, Kappa.
#113(Med 5 svar)
10. november 2016 kl. 12:18
MrnobodyElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Ja jeg snyder også :) det basic viden for de fleste som følger med på scenen og undersøger cheat for at forstå det bedre.
Ved du ikke hvad Kappa betyder?
Hvis du vidste noget om cheat, ville du vide det er et .exe program, som du injecter ind i et andet program som du har kørende, som folk normalt ikke ville tænke over. Så hvis i tror at man bare kan "binde" det til musen, er i helt væk. Selv private cheats' DB's bliver leaked.
Hvis du vidste noget om cheat, ville du vide det er et .exe program, som du injecter ind i et andet program som du har kørende, som folk normalt ikke ville tænke over. Så hvis i tror at man bare kan "binde" det til musen, er i helt væk. Selv private cheats' DB's bliver leaked.
#115(Med 3 svar)
10. november 2016 kl. 12:36
MrnobodyElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Haha du helt ny hvis du ikke tror man kan smide det i musen du vågner vel op en dag :)
Det den nye måde at snyde på det lyder totalt smadret men velkommen til CSGO.
Kappa is the 10th letter of the Greek alphabet :)))))
Det den nye måde at snyde på det lyder totalt smadret men velkommen til CSGO.
Kappa is the 10th letter of the Greek alphabet :)))))
Du kan sagtens smide det ind i musen, det er bare ikke noget du lige gør, hvis du fx. tager aimware, high-minded, interwebz etc. Så kan du ikke ændre ligså meget på det, da det er frit tilgængeligt, hvis du skal kunne binde det som du vil, skal du også have nogen som har forstand på det, og hvis du tager en som Fredd1, så chancen for at han kender nogen er fandme minimal, jo mindre det er igennem Xantos.
#117(Med 1 svar)
10. november 2016 kl. 12:40
MrnobodyElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hvem ved, måske har han mødt en vild koder på cheatforum men det mere lan snyd overvej hvor svært du bliver at detecte til danske lans hvor det er nada control.
Chancen for det er minimalt, normalt skal du have kontakter, for at få fat i nogen vilde coder. De programmere jo ikke bare noget, hvis du spørger dem om det, så skal du ihvertfald have massere af penge.
Den eneste der ville være dum nok til det, ville være folk som DaWeed.
Den eneste der ville være dum nok til det, ville være folk som DaWeed.
#76(Med 3 svar)
9. november 2016 kl. 22:03
MessiasPro
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Han skød virkelig ulækre deagle oneshots til ITU LAN. Fx at han tager sin deagle frem i stedet for m4 og skyder 2 oneshots i main på cache. Det er da en smule mærkeligt..
#119(Med 2 svar)
10. november 2016 kl. 12:45
birdfromskyPro
Vinder af Dust2 Fight Club
Guld Sæsonkort Sæson 15
Bab og jeg speccede også den kamp. 2 dage inden havde jeg spillet gather med ham og skriver med det samme til bab, at jeg sidder i gather med den største hacker ever. Derefter sidder vi og ser jeg spillede cache mod dem og der var ingen tvivl om at det ikke var legit. Specielt det med dgl i main! ;)
#121(Med 1 svar)
10. november 2016 kl. 18:17
MessiasPro
Hvorfor sagde i ikke noget?!?
#123(Med 0 svar)
10. november 2016 kl. 20:04
birdfromskyPro
Vinder af Dust2 Fight Club
Guld Sæsonkort Sæson 15
Men tør jo ikke at åbne munden, og det var trods alt lan, men alt lignede bare noget der var at trykke mouse5
#30(Med 27 svar)
9. november 2016 kl. 20:17
b0ychildElite
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Vildt hvis han får lov til at deltage i turneringen hvis faceit.com/en/players/discodask0 Er hans account, så er det vel bare eSportdk om igen, hvis det ikke er en stor nok grund til at udelukke ham.
Det ser ud til at være hans acc, har dog også fundet en anden BANNED faceit acc der er linked til hans nuværende main acc + en cevo som han så har fjernet link fra
#35(Med 3 svar)
9. november 2016 kl. 20:32
SanderAdmin
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Kan I ikke lige smide alle de der beviser ud?
Den her fx faceit.com/en/players/discodask0 hvordan kan i lige vide det er hans?
Den her fx faceit.com/en/players/discodask0 hvordan kan i lige vide det er hans?
det er hans account spillede med ham i perioden, men det er en han købte hvor den blev banned han har fremlagt beviser for køb af accounten og bustmovie af accounten har været oppe før købsdato. Så det ban skal ikke pålægges ham.
Narky kan du smide den anden account du nævn
Narky kan du smide den anden account du nævn
#56(Med 12 svar)
9. november 2016 kl. 21:14
SanderAdmin
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det er rimelig omfattende samling du har der, men mit helt objektive spørgsmål er så stadig, hvor er beviserne for at det er hans? Du linker faceit brugere og cevo bruger til et par steam accounts, men det er ikke dem han fx bruger i aften, så hvor er beviset for det er hans steam accounts? jeg kan vel også bare skifte navn til Narky på min smurf, det gør det jo ikke til din acc :)
Kan lige logge ind på steam via min mobil. har samtale med ham hvor han siger det er hans acc
#63(Med 7 svar)
9. november 2016 kl. 21:24
SanderAdmin
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Men kunne jeg ikke skrive fra min smurf, at jeg er narky, eller hvad? Det er ikke fordi jeg tror du lyver, men sådan helt objektivt, er det her nok til at banne folk? Jeg synes som udgangspunkt altid, at det skal bevises, men det er jo en vigtig diskussion vi får taget, for vi skal snyderne til livs, men for fanden hvor vil det også bare være dumt at banne uskyldige. Og jeg kunne godt frygte, at man kan sætte en person op, hvis dine beviser er nok...
Har samtale fra hans main konto hvor kan skriver han har 6k timer på smurf.
Giver dig helt ret i at der skal meget til for at banne folk, og ved også godt at man bare kan skifte navne osv (som han jo også har gjort før) men med så mange kontoer med de samme gentagende navne, med tredjeparts spilplatformer (faceit & cevo) linked til hans main og hans gamle konto som alle sammen har ban, ligger man så det sammen med den måde han nogle gange spiller på syntes jeg man godt kan begynde at ligge 2 og 2 sammen.
Desuden er der også demos på ham (fra hans main konto)
Giver dig helt ret i at der skal meget til for at banne folk, og ved også godt at man bare kan skifte navne osv (som han jo også har gjort før) men med så mange kontoer med de samme gentagende navne, med tredjeparts spilplatformer (faceit & cevo) linked til hans main og hans gamle konto som alle sammen har ban, ligger man så det sammen med den måde han nogle gange spiller på syntes jeg man godt kan begynde at ligge 2 og 2 sammen.
Desuden er der også demos på ham (fra hans main konto)
så dvs. at man aldrig kan finde ud af hvem folk er hvis de bare ændre navn på steam om igen :)
#89(Med 4 svar)
9. november 2016 kl. 23:20
SanderAdmin
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Men hvad foreslår du da? Kan jo sagtens se problematikken i det, men hvad hvis nu killer_123 have set sig sur på dig, så han skifter navn til braadz, og laver et par faceit og esea brugere med det navn, sætter et billede fra din facebook på osv. og snyder og bliver taget. Er det så nok til at banne dig?
kan godt se det, men prøv at kigge den anden vej?! :D
Okay, kan se at jeg kun har en indrømmelse om at han har 6k timer på sin smurf.
Men man kan se at han bla. at han er medlemmer af de samme grupper på sin main OG sin smurf konto (bla. marienlyst holdet) i.imgur.com/cRdLktb.gifv
Desuden er han venner med en del på smurf som han også er venner med på main
Men man kan se at han bla. at han er medlemmer af de samme grupper på sin main OG sin smurf konto (bla. marienlyst holdet) i.imgur.com/cRdLktb.gifv
Desuden er han venner med en del på smurf som han også er venner med på main
Jeg kendte til alle de links for 2 måneder siden ;D
faceit.com/en/players/papiiiii han hed det her før han skiftede til discodasko
#43(Med 1 svar)
9. november 2016 kl. 20:52
notaN1dglElite
Sashi
Lad nu vær med at beskytte ham :)
cevo.com/member/751192/Den
cevo.com/member/751192/Den
#48(Med 9 svar)
9. november 2016 kl. 20:57
wakeSuperior
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvad skulle jeg være butthurt over? Jeg valgte selv at sige til dem jeg ikke gad at spille med dem mere hvis tonen ikke forandres på holdet.
Så skrev de til mig de ville prøve en anden til dust2 kvallen
og så skrev jeg bare at jeg leavede helt?
Har absolut intet at være butthurt over, men jeg synes klart at sandheden fremmer længst. Og han er banned 2 steder på faceit og 1 gang på CEVO. for mindre end en 2 fucking måneder siden
Så skrev de til mig de ville prøve en anden til dust2 kvallen
og så skrev jeg bare at jeg leavede helt?
Har absolut intet at være butthurt over, men jeg synes klart at sandheden fremmer længst. Og han er banned 2 steder på faceit og 1 gang på CEVO. for mindre end en 2 fucking måneder siden
Hvorfor skal du lyve Mads? Du har aldrig sagt du ikke ville spille med os? :)
#79(Med 0 svar)
9. november 2016 kl. 22:08
wakeSuperior
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg rev zibron til side og snakkede med ham om det efter vi spillede mod Opals Rødder. At du så ikke har været der IGEN til at snakke med de andre. Er vel normalt.
Hvis du har andet at sige kan du skrive til mig i privat
Hvis du har andet at sige kan du skrive til mig i privat
#83(Med 0 svar)
9. november 2016 kl. 22:11
wakeSuperior
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg skrev end da til Jonas at hvis det ikke blev bedre da jeg havde Pernille på besøg ville jeg ikke spille med jer mere. Da skrev du til mig privat hvorfor jeg skulle true med at leave osv.
Måske fordi jeg har fået nogle andre tilbud at falde tilbage på.
Måske fordi jeg har fået nogle andre tilbud at falde tilbage på.
#86(Med 4 svar)
9. november 2016 kl. 22:17
wakeSuperior
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
gyazo.com/26cf4b64f936a1e6044e5ab260d3321b
Og det var efter jeg havde skrevet med Jonas på steam.
Men jeg syntes da det er fedt nok i har valgt at tage en cheater med på Holdet istedet for mig. Så kommer man da frem af! =D
Og det var efter jeg havde skrevet med Jonas på steam.
Men jeg syntes da det er fedt nok i har valgt at tage en cheater med på Holdet istedet for mig. Så kommer man da frem af! =D
Du er dygtig nok homie ;) GL med dine andre tilbud. Håber det bliver godt.
Magter ikke engang brug min tid på dig, du fatter jo hat.
Magter ikke engang brug min tid på dig, du fatter jo hat.
clips.twitch.tv/dust2tv/AmusedPorpoiseSMOrc det er en vild cfg
#94(Med 7 svar)
10. november 2016 kl. 00:04
ClinTElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Den der pistolrunde på Cache frag 2 og 3 :D Shit det ligner wallhack :D INgen kan reagere så hurtigt :D
+ crosshair placement og vinklen på ham i døren.. også underligt. Det ser godt noook suspekt ud
+ crosshair placement og vinklen på ham i døren.. også underligt. Det ser godt noook suspekt ud
#97(Med 6 svar)
9. november 2016 kl. 23:57
arNolderRegular
Vinder af Dust2 Masters
døren virker legit nok da han kan høre døren blive åbnet. men i feel you
#98(Med 5 svar)
10. november 2016 kl. 00:05
ClinTElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Enig med at døren bliver åben, men stadig, er det ikke en underlig vinkel? Jeg tager måske fejl
#99(Med 4 svar)
10. november 2016 kl. 00:07
arNolderRegular
Vinder af Dust2 Masters
det eneste jeg ikke fatter er nummer 2 kill. den reaktionshastighed.
#100(Med 2 svar)
10. november 2016 kl. 00:12
ClinTElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ja okay :) Så begynder man vel næsten at kunne argumentere for tilfældighed eller hvad? eller er det en kæmpe umulighed? Altså jeg synes stadig det ser suspekt as fuck ud :D
youtube.com/watch?v=n31isfHoX3M
folk siger at hvis du ser den i 0.25 hastighed, så burde det være nemt at se.
altså jeg er lort til cs, så jeg skal intet sige.
folk siger at hvis du ser den i 0.25 hastighed, så burde det være nemt at se.
altså jeg er lort til cs, så jeg skal intet sige.
Det helt vildt hvor meget snak der er om ham, som om det er KQLY's vacban om igen.
Hvorfor er det i giver så meget opmærksomhed til så unknown en player?
Kan godt være at jeg ikke har fulgt ordentligt med, er der noget jeg burde vide? Jeg har i hvert fald aldrig set navnet før.
Hvorfor er det i giver så meget opmærksomhed til så unknown en player?
Kan godt være at jeg ikke har fulgt ordentligt med, er der noget jeg burde vide? Jeg har i hvert fald aldrig set navnet før.