SØGER HOLD TIL POWER
5. september 2024 kl. 12:33
Skov3en
Hey
Navnet er Nicklas også kaldt Skovsen, Jeg er en meget stabil spiller, god energi og klar til at give det hele armen, lægger lige pt. 2200 elo, peek 2400, Jeg er er 17 år gammel. Jeg har altid haft en stor passion indenfor csgo/cs2 har ca 5000 timer, og spillet siden jeg var 10 år gammel, Jeg spiller for det meste Entry eller Riffler, to vidt forskellige roller, men har altid godt kunne lide at være lidt bredt inden for de roles, Har haft nogen hold tilbage i tiden imellem 13/14 års alderen men tror ikke det gav så meget ide om hvad hold er,
Men har lavet en masse research og self spillet masse solo q, 5 mandsstack, DPL A osv. Så hvis i mangler en sidste mand, er jeg klar,
Forventer, lvl 10+
- En plads i power.
Har været til et par tryout indtil videre, men prøver at sprede mit udvalg og se hvad jeg følger for.
Så hvis i kunne tænke en snak så ADD Shifu#3300 på discord, eller selvfølgelig bare skrive i kommentaren.
Goddag/Godaften :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.