Den gamle Fortress roster er disbanded, så derfor søger vi fuldt lineup til den kommende sæson i 2. division!
Fortress er en esportsorganisation der er centreret omkring talentudvikling, og fungerer som overbygning til Fredericia Esport. Fortress har desuden gode forbindelser med Masonic, da en del af folkene bag Masonic er involveret i begge organisationer. Vi kan derfor tilbyde gode udviklingsmuligheder for interesserede spillere, og derudover en række gunstige forhold som:
- Gratis licenser.
- Fysiske bootcampfaciliteter i Fredericia og København.
- Mulighed for fuld forplejning, tilskud til transport og overnatningsmuligheder under bootcamp.
- 50% af deltageromkostninger til LANs betalt.
- Servers, ts, etc.
Som udgangspunkt er jeg interesseret i alle der tænker de kan opnå et godt resultat i 2. division, og som på sigt stiler efter at spille 1. division/Powerliga. Du skal derfor være afklaret om hvad du vil med CS. Det er en fordel med spillere der kan træne sammen fysisk i Fredericia eller København, men det er ikke et krav. Jeg vil desuden prioritere yngre spillere der vil udvikle deres talent, og/eller spillere der kender hinanden.
Alt omkring træningstider, antal træninger pr. uge osv. bestemmer vi i fællesskab på holdet.
Her er lidt om din coach: Morten "Følsom" Juul, 35 år, har spillet CS siden betaen, og trænet i 4-5 år for Copenhagen Esport og WOPA. Senest har jeg trænet WOPA Impact, men også forskellige Copenhagen Esport hold i 2. og 3. div. Som træner er jeg mest faciliterende, men bruger også meget tid på mental- og performancetræning. Jeg har desuden været formand i Copenhagen Esport.
Interesseret i en tryout? Send en besked på Discord til folsomf med følgende info:
- Navn
- Alder
- Role
- Elo
- Bopæl
-Tidligere holderfaring
Tryouts starter d. 27. december.