🔴🔴🔴Pendragon Esport🔴🔴🔴 👾👾👾SØGER 3 SPILLERE👾👾👾 Vi vil starte et esport hold med spiller som er 16+ Hvis nogle kunne være interesseret. Målet er at dygtiggøre jer, og nå det højeste niveau muligt samt deltage i diverse turneringer og andre events. Det er et ny opstartet hold, så trænings tider er ikke på plads endnu. Rollerne finder vi ud af sammen. Oliver Høystad lvl 8 Mikkel (RANDY) LVL 10
Hvorfor lige 16 plus og ikke yngre hvis nievuet er på samme stadie ? Syntes kulturen herhjemme er forkert og lader ikke nye komme til der potientielt kunne peeke højere og hurtigere.
Enig med Nuke. Er han 'for fin' til at spille med yngre spillere, fordi han selv er over 20? Jeg er træner for et 2. div hold i Power. Vores hold ligger i aldersgruppen 14-26 år, og der er ingen problemer - så det kan sagtens fungere :)
Hvor er jeg glad for at hører de unge har fået en chance der og tilsyneladende godt kan præstere på det niveau. Har også endelig fundet en plads til min knejt på 11.
Enig her. Vi har en 14 årig på vores 2. divs hold. Alderen afgør sku ikke alt.. Trist at se man er lvl 8 som 20+ årig og ikke kan lade unge talenter komme og carry en =).