b1zjr søger hold
6. marts 2025 kl. 12:53
11goalf
Efter en hård og roddet sæson i Avanti søger jeg nu hold igen.

Lidt om mig:
In-game navn: b1zjr
Alder: 19 år
Elo: 3030 (faceit)
Roller: 1. prioritet lurk/anker, 2. prioritet Rifle roller generelt, 3. prioritet IGL
Erfaring: 5 sæsoner Powerliga (2x 2. div, 2x 3. div, 1x 4.div) og 3 sæsoners ESEA (1x intermediate, 2x open)

Ud over information som ovenstående ser jeg mig selv som en vokal og dedikeret spiller der kommer med ideer på serveren og prøver alt for at finde løsninger uden for serveren. Jeg går desuden også meget op i at det sociale uden om spillet fungerer og at vi kan hygge os med alt muligt andet end bare CS.

Hvilket hold søger jeg?
Jeg søger et dedikeret hold der ønsker at blive bedre sammen. (Dog skal det siges at jeg er ved at afslutte 3.g og har en eksamensperiode til sommer. Af samme grund søger jeg kun hold der spiller enten ESEA eller Power og altså ikke begge dele.
Jeg søger ikke bestemte niveauer men i stedet det rigtige projekt hvor jeg føler at jeg kan udvikle mig så skriv endelig hvis det har interesse.

I kan kontakte mig på:
X: x.com/b1zjrofficial
Discord: b1zjr
Steam: steamcommunity.com/id/b1zjr/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.