herr0w nerDs
Som i nok kan se på titlen af topic, leder jeg efter et hold der vil nå fremad, og som forhåbentligt kan holde sammen i lidt længere tid end 2uger?
det skal lige siges at der hellere end gerne må være en kerne på i hvert fald 3 spillere!
Info om mig:
Mit navn er Casper , 21, jeg bor lidt udenfor for byen århus.
for tiden arbejder jeg som tømrer, som vil sige at jeg arbejder fra 7-15 i hverdagene og jeg har 1 år tilbage af uddannelsen, hvilket gør det meget overskueligt at overholde eventuelle træningstider.
så vil jeg lige tilføje at jeg har mulighed for lan danmark over.
Da alt den praktiske info omkring mig nu er blevet leveret, så til ingame.
Jeg er awp-spiller, og ville selv mene at min forståelse for spillet er nogenlunde, jeg er blevet en smule rusten, grundet mangel på motivation, men så snart vi er oppe på de 60 timer, burde det være dækket ind.
Selvom jeg er awp spiller, betyder det ikke at jeg ikke kan levere selvom jeg har en ak eller glock :)
Jeg har spillet cs i godt og vel 7 år on&off, deltaget til få lans.
Jeg synes egentlig ikke at jeg behøver så meget info omkring rank osv. men, for lige at få et indblik hvad jeg kan, så får i det sgu alligevel :)
Faceit: lvl 10
Esea: A-
global.
Mine forhåbninger omkring holdet
- Forventninger som at skulle forbedre sig
- har gamesense, så man ikke skal sidde og vente på samtlige spillere lærer hvordan man går rundt på et map
- At de tager træningen seriøst og at der bliver spillet forholdsvist tit (3-5 gange om ugen)
- Er klar til events, så snart man mener holdet er klar til det
- Er klar på diverse turneringer.
- At holdet allerede har sig en dygtig caller
Jeg har nok ikke rigtig mere at tilføje andet end at smid mig et add og så kan vi finde ud af noget og du kan evt. få svar på yderligere spørgsmål
Steam:
steamcommunity.com/id/CasperSallingNoerby/
Mvh.
Casper 'rautick' Noerby