POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 04T : 53M : 37S
Seriøs spiller, søger holdet!
3. februar 2017 kl. 10:16
xqiun
Hej Dust2.

Jackie ”xqiuN” Larsen: 25 år. Bor i Hillerød. +2000 timer i CSGO. Global. Primært riffle spiller.

Jeg søger et hold, der mangler sidste. Eller i hvert fald, nogen som ikke bare lige vil samle et team. Jeg har ikke modet på at skulle være med til at starte noget op fra bunden for 1000 gang. Så ser altså helst at det er et hold, der kender hinanden i forevejen.
Men ja, alle er velkomne til at tilføje mig. Hvis du mener jeg skal ind over dit projekt, så er jeg villig til at tage en snak.
Men hvis i står og søger den sidste, eller de sidste spillere, så er jeg åben for muligheder.
Jeg ser helst at alle er 18+.

Jeg leder efter et hold, hvor spillerne har god forståelse for spillet. Et hold, hvor man ikke skal sidde og fortælle hver enkel spiller, hvad der er rigtig og forkert. Efter erfaring med tidligere hold, er det vigtigt for mig at alle tager det seriøst når vi spiller. Plus folk de melder fra i god tid. Jeg søger faktisk bare et hold, hvor der er struktur, og flinke mennesker.

Spillerne skal kunne tage konstruktiv kritik og kunne snakke om tingene.

Hvis dit hold står og mangler den sidste spiller, eller tæt på den sidste spiller til dit flækkehold og synes jeg virker interessant, så add mig på steam, så tager vi den derfra.

Hvis der er nogen spørgsmål. Så add mig, eller skriv en kommentar.

Du kan kontakte mig på steam:
steamcommunity.com/id/officialxqiun

#1(Med 1 svar)
3. februar 2017 kl. 11:24
MooNN
+rep fin spiller ved hvad han laver, dog langsom pga han er SÅ gammel :D GL M8 <3
#2(Med 0 svar)
3. februar 2017 kl. 11:34
xqiun
Så gammel.... Behøver du træde på en der ligger ned? :O :D
#3(Med 0 svar)
3. februar 2017 kl. 12:09
metr0
Super flink gut. Kan bestemt anbefales!
#4(Med 0 svar)
3. februar 2017 kl. 12:38
Jammer
Flink spiller der forstår spillet og har masser af erfaring. Kan varmt anbefales.
#5(Med 1 svar)
3. februar 2017 kl. 13:36
Centryxx
Elo på Faceit?
#6(Med 0 svar)
3. februar 2017 kl. 13:45
xqiun
1600 - 1700.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.