Config
20. februar 2017 kl. 10:53
Slettet bruger Pro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg spiller med:
800x600 BB
400 DPI og 0.75 Ingame
Nogen gange spiller jeg 1024x764 (mindes jeg den hedder)
Hvad spiller i andre?
800x600 BB
400 DPI og 0.75 Ingame
Nogen gange spiller jeg 1024x764 (mindes jeg den hedder)
Hvad spiller i andre?
Jeg troede min sens var mongol lav. Det der er helt sygt!!
1440X1080 strukket.
400 DPI og 1.55 Ingame, her har jeg min mærkelige setting, jeg bevæger mig med turnkeys, på mouse 4 og mouse 5. Så skal jeg svinge 180 eller lign. Bruger jeg disse.
Jeg kan også godt finde på at spille 1024x764 BB.
1440X1080 strukket.
400 DPI og 1.55 Ingame, her har jeg min mærkelige setting, jeg bevæger mig med turnkeys, på mouse 4 og mouse 5. Så skal jeg svinge 180 eller lign. Bruger jeg disse.
Jeg kan også godt finde på at spille 1024x764 BB.
Wtf, det har jeg aldrig hørt folk gøre, men hvis det virker er det vel iorden.
Har også overvejet 1440x1080 :)
Har også overvejet 1440x1080 :)
Ja, det er lidt sygt. Det kommer faktisk fra at jeg havde brækket kravebenet og skulle prøve ikke at svinge meget med musen :D
1440x1080 er en flække res. Alle andre res bliver grimme at glo på, når man har spillet den doe :D
1440x1080 er en flække res. Alle andre res bliver grimme at glo på, når man har spillet den doe :D
Prøver den når jeg kommer hjem så må vi se, uhh det lyder ikke godt :/
#67(Med 2 svar)
20. februar 2017 kl. 20:48
RubelElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
kan ikke finde 1440x1080.. hvad skærm størrelse kører i med? :D
Du skal selv lave den i Nvidia :)
youtube.com/watch?v=KDF493MZb00
youtube.com/watch?v=KDF493MZb00
er det overhovedet lovligt at have turn keys?
Øh..? Du kan bind det i console og i settings. Så ja, ja det tror jeg det er.
er der direkte en "knap" i din settings som hedder 180 turn? eller er det et man laver?
men er vi enige om at du ikke bare binder mouse5 til +right ?
Commanden hedder direkte
Bind "mouse5" "+right"
Bliver også brugt meget som surfbind
Bind "mouse5" "+right"
Bliver også brugt meget som surfbind
du behøver ikke vise mig hvordan man laver et bind :D jeg tænkte bare mere, hvis du kun har den som mouse5 og right, så går det da ikke hurtigt nok, hvis du bliver skudt i ryggen... kan jeg da regne ud
1024x768 bb
400dpi 1.4ingame
400dpi 1.4ingame
1280x960 Black Bars
400 dpi 1,8 i sens.
500hz polling rate
400 dpi 1,8 i sens.
500hz polling rate
Synes virkelig jeres sens er høje :D
spillede normalt med 450 dpi og 2 i sens, men det var lige hurtigt nok.
Alt under 1,5 med 400 dpi er bare for lavt imo, man kan jo slet ikke bevæge sig ^^
Alt under 1,5 med 400 dpi er bare for lavt imo, man kan jo slet ikke bevæge sig ^^
Mon ikke bare det handler om hvor løse håndled man har? :D!
Så må jeg satme have løse :D
Det var tanken :D spiller selv lav sens dog :-(
1337x007 Blackbars.
18 DPI - 9.11 sens
Skyder på space.
:-))
18 DPI - 9.11 sens
Skyder på space.
:-))
800x600 strukket
800dpi, 1.0 sens
800dpi, 1.0 sens
tilfreds indtil jeg så 800 dpi :(( :))
1024x768 stretched
1600 DPI, 1.75 ingame lol
1600 DPI, 1.75 ingame lol
Kommer fra dig, find lige en pige online du kan ligge an på igen mester. s3s
Begynd lige at græde over at du er pis igen. s3s
Sidst jeg så det skød du kun 10 i MM, og jeg blev nød til at carry, men hvad end du får det bedre med. ;)
1280 x 960 strechted
400 dpi
1.9 sens
Zowie FK1 mouse.
400 dpi
1.9 sens
Zowie FK1 mouse.
nu er det ikke for at være nederen, men er config ikke noget lidt andet, end hvad opløsning man spiller med :D?
Ville hovedsagligt bare vide dette :)
Jo højere res, desto bedre ser spillet ud, men hvad hjælper det, at have mindre res end andre?
Spiller selvfølgelig 4:3, men har altid undret mig over, hvorfor nogen spiller med høj res, og andre med 800x600 eller lign.
tttr
Spiller selvfølgelig 4:3, men har altid undret mig over, hvorfor nogen spiller med høj res, og andre med 800x600 eller lign.
tttr
Musen føles anderledes, tingene er strukket mere ud osv.
Hvis folk pixelspotter en del - er der også kæmpe pixels at se.
Hvis folk pixelspotter en del - er der også kæmpe pixels at se.
1024X764 stretched 400 dpi 2.7 sens det er hs deaglen notan kan confirm oddshot.tv/s/KVTZyK
1024x768 Stretched
1000 dpi - 2.5 sens
1000 dpi - 2.5 sens
Du ryster så sygt meget :D
Men det virker :^)
Nej. Din config er ikke hvor mange dpi, hvilken resolution eller andet du sidder med. Godnat?
Står alt det der bortset fra DPI i din config? Ja. Godeftermiddag?
Din resolution og dpi står ikke i din config. Det vil sige, at 2/3 ting ikke står i config. Derfor man kalder det for settings. Gå i seng.
din res står da i dit config? ellers ville spillet gå tilbage til native res når du åbner det..
well, det står også i cfg. + har også skrevet det i autoexec, som overruler alt. (hos mig)
Arg. Du har vel resolution i launch options så. Du sætter ikke din resolution i hverken config eller autoexec.
medmindre du bruger "mat_setvideomode <width> <height> <windowed (0/1)>" som ingen gør brug af.
well, den command bruger jeg ;)
altid godt at sætte den i cfg'et.
altid godt at sætte den i cfg'et.
Det ser jeg ikke nogen grund til. Put den i launch (-w xxxx -h xxxx), hvis det er fordi du har problemer med video.txt :)
Der en der aldrig har fået sit vilje 100 mennesker forstod det skal du være på tværs?
Nej.. De følgende står i din config:
mat_monitorgamma
mat_monitorgamma_tv_enabled
mat_powersavingsmode
mat_queue_report
mat_spewalloc
mat_texture_list_content_path
"xD"
mat_monitorgamma
mat_monitorgamma_tv_enabled
mat_powersavingsmode
mat_queue_report
mat_spewalloc
mat_texture_list_content_path
"xD"
well har det i autoexec, kan ikke se hvorfor du skal gå så meget op i om han skriver "config" eller "sens/res?" alle ved jo for helvede hvad han mener "XD"
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal svare. "mat_setvideomode står i din config xDD" og så skriver du bagefter "well har det i autoexec" .. for helvede da.
Ja, det var sgu meget heldigt at han skrev de tre ting, som folk skulle svare på. Man skal ikke blande tingene sammen. Søger folk efter noget bestemt og bruger de korrekte termer, så bliver de forvirret og besværliggjort fordi der sidder en, eller flere, klaphatte der ikke kan finde ud af det.
Ja, det var sgu meget heldigt at han skrev de tre ting, som folk skulle svare på. Man skal ikke blande tingene sammen. Søger folk efter noget bestemt og bruger de korrekte termer, så bliver de forvirret og besværliggjort fordi der sidder en, eller flere, klaphatte der ikke kan finde ud af det.
kan godt se det var dumt at mig med mat_setvideomode stod i config - har altid haft det i min autoexec, regnede med at det var en del af config.cfg også. Men stadig, det burde ikke være så stort et problem at han skriver config, når nu det er en stor del af hvordan man spiller, ligesom config er. Alle har jo svaret på spørgsmålet, ingen har misforstået det og uploadet deres config fx.
who gives a shit.
Ah ja. Den evige kamp mod dovne teenagere, der ikke forstår at ord har forskellige betydninger.
Seneste aktivitet
stank søger hold
(0)
Købe ny computer
(1)