Hej dust2.dk :)
Vi er 3 glade drenge i alderen 16-17 år der søger 2 teammates, som kan færdiggøre vores hold. Vi forventer nogle engagerede teammates, som vil lægge meget tid i at forbedre os som hold og som gerne vil nå langt i CS.
Vores mål er at lave et hold, som inden for det næste halve år kan komme og drille boblerne til top 10. Vi vil gerne tage til mange LAN rundt i hele landet, så derfor er det et krav, at man kan det. Desuden kommer vi til at deltage i ALLE de online turneringer vi kan, så bliver gode!
I løbet af de næste 2 måneder indtil d. 25 juni regner vi med at have 2 team practice om ugen indtil jeg stopper på efterskole. Jeg går på efterskole med E-sport, så jeg skal nok holde mig varm, da jeg også spiller meget til dagligt :)
Vores gennemsnitlige niveau er level 7-8 faceit. Personligt har jeg ikke tid til at grinde faceit særlig meget da jeg, som sagt er på efterskole, så jeg spiller for det meste FFA DM :)
Vores krav til spillerne:
1. Teammates som møder op til team practice uden at man skal minde dem om det en time før
2. Man skal være fyldt 15 år. Dog kan vi godt lave en undtagelse, hvis man er meget interesseret
3. Vi forventer teammates der kan se det gode i den kritik man giver og selvfølgelig holder sig LANGT væk fra flame :)
4. Bootcamp og LAN rundt i hele landet
Vores nuværende lineup og hvor vi kommer fra:
Jonas "Hitjonas" Johansen - bor i Hjallerup og er 17 år, så han er helt klar på Hjallerup markedet! :))
Nicolai "Elgaard" Vang Elgaard - bor i Århus og spiller cs 8 timer om dagen, så han har ikke et liv <3
Daniel "str1x" Tidemann - bor i Vrå, men går lige nu på Vesterbølle Efterskole!
Vi har ikke tænkt på rollefordeling endnu, men så snart vi finder 2 teammates vil vi kigge på hvad vi hver især kan tilbyde, så vi kan få fordelt rollerne bedst muligt. Dog er der en enkelt rolle fastlagt og det er at jeg spiller IGL :)
Hvis i har nogen spørgsmål til os er i mere end velkommen til at skrive på det her opslag eller adde mig på mit steamlink, som jeg smider nedenfor :)
steamcommunity.com/id/STR1XCS/