Spot on.
Ofte skal man se den anden vej, og spørge 'Hvad ville få mig til at se en stream, og hvorfor så vælge min?'. Ser vi på CS:GO så er der voldsom konkurrence, og eftersom folk streamer FPL, så skal man nok ikke satse på niveau, medmindre man rammer kvallen / er tæt på.
CS:GO er et skidt spil, i min optik, hvis man skal opbygge et community, da man bliver straffet hårdt for at kigge på chatten, og gør man det ofte og dør, så får man nogle sure teammates.
Hvis man 'hurtigt' vil opbygge en platform, så er det enten voldsomme giveaways i jagten på lowbobs - jagte nye spiltitler og gå efter at være en af topstreamerne i de spil, som fx. Warhammer Total War 2 der lige er udkommet - Ny Season i D3 osv.
Det er dog de færreste, som syntes det er pisse fedt, og sådanne streams skal bæres af dig og din karakter, hvilket er rocker svært, men det vigtigste punkt er kort sagt; Stream fast og ofte. Streaming er et vanvittigt grind, hvor man længe sidder med få viewers, men grinder man dag efter dag, og ikke er en bovlam spasser, så vil der næsten altid komme flere til.
Jeg kan anbefale at læse interviewet her med ThePolishDane, han rammer mange af de gode punkter.
gaming.dk/articles/3588-thepolishdane-streaming-er..Og en af de mest oversete punkter; samarbejde med andre. Om det er casting / streaming af en orgs. kampe / sidde lidt på deres stream / reklamerer for dem. Det handler om at nå ud til så mange som muligt, og det gør man sgu nemmere ved at arbejde sammen med andre (Og ikke spammer sin chan. hjernedødt på SoMe til sine fem følgere og moar).