DetecteD - Undskyldning
Hej Dust2 som de fleste ved så har jeg været en stor meme i dansk scene og at jeg har løjet om rigtigt mange ting, og det er en af grundene til jeg laver det her opslag for at sige undskyld og træde frem. Det startede helt tilbage i 2013 da jeg sagde jeg havde spillet for reason gaming, Jeg var dengang på alder af 12-13 stykker og jeg havde håbet om at være professional spiller så jeg tænkte ikke om konsekvenserne eller alle andre ting, og så hen af årene blev det værre og jeg begyndte at gemme flere af tingene for at komme frem i lyset. Jeg har på nuværende tidspunkt tænkt over det hele og jeg vil gerne træde frem og sige undskyld og at jeg selfølgelig ikke vil kunne finde på det igen fordi jeg har lært af det. De fleste som jeg har været uvenner med eller lignede vil jeg gerne sige undskyld til, og håb om tilgivelse. Jeg har haft løjet om LANS, Tidligere Hold, Achievements osv. Hvis i har nogen spørgsmål så fyr løs og hvis der noget jeg glemte at rette så bare skriv løs. Håber folk kan tage imod min undskyldning og så håber jeg på en ny god start. Sry til alle som troede noget andet!
Håber i kan tilgive mig og give mig 1 chance til og glemme alt tilbage i tiden.
Phillip 'DetecteD' Petersen
Håber i kan tilgive mig og give mig 1 chance til og glemme alt tilbage i tiden.
Phillip 'DetecteD' Petersen
#8(Med 1 svar)
4. februar 2018 kl. 18:52
HaniPro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Bare spil og glem alt om achivements og sådan. Hvis bare du spiller godt nok, er loyal og opfører dig ordenligt skal du nok komme frem i sidste ende. - selvfølgelig kun hvis du har niveauet til det.
Alle kan blive tilgivet. Mange for værre ting end det der.
Alle kan blive tilgivet. Mange for værre ting end det der.
God stil, stor respekt her fra.
Uden at kende dig personligt, har jeg respekt for din undskylding. Nye tider mate, gl til dig :-)
Forgiven! Ærgerligt det først sker nu tho, eftersom jeg har busted dig i det flere gange, men gl =)
#20(Med 5 svar)
4. februar 2018 kl. 19:11
stenvangPro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Så du er administrativ direktør for en Prac gruppe som hedder HLTV ? som der er specificeret til CEVOmain spiller ?
"""CEO at CevoMain Practice Group HLTV [www.hltv.org] """
steamcommunity.com/id/DetecteDOfficial/
"""CEO at CevoMain Practice Group HLTV [www.hltv.org] """
steamcommunity.com/id/DetecteDOfficial/
Ikke helt stenvang, det er bare en gruppe jeg fik lavet til kun personer jeg kendte som spillede cevo main. facebook.com/groups/115745815784760/ og den hedder ikke HLTV, det bare min hltv profil :)
du carriede mig i dpla så har intet at klage over =)
Har ikke den fjerneste idé om hvad du snakker om, men som folk også skriver så kræver det sin mand at sige undskyld.
Held og lykke med det hele. :-)
Held og lykke med det hele. :-)
Hvem er du??
Så så, ingen grund til at være savage her.
Det er her vi undskylder, og kommer til bekendelse for vores synder.
Det er her vi undskylder, og kommer til bekendelse for vores synder.
Undskyld. Er det nok jeg skriver det til dig, eller skal jeg lave et opslag?
tag dig sammen
hvis du ikke aner hvem han er, eller hvad han undskylder over for, så er det nok ikke dig han undskylder til.
hvis du ikke aner hvem han er, eller hvad han undskylder over for, så er det nok ikke dig han undskylder til.
Zanoj, selveste Deagle Ministeren over dem alle :o
I hvert fald en af de største whiners herinde. Han er jo pisse ringe til spillet og har været det i lang tid. Bare fordi han kunne flække børn på 13 år for 5 år siden betyder det jo ikke at han er noget :D
haha nej vel? kender ham ikke personligt så kan ikke udtale mig på nogen måde. Men nu handler det jo kun om mig og sige undskyld, ihvertfald på den her post ^^
Jeg synes da nok der bliver lagt ord i munden på mig - hvornår har jeg sagt at jeg er noget / har været noget? :D
Simpelthen et vildt postulat at jeg skulle være en af de største whinere herinde. Hvad er det lige jeg har whinet over? Giv mig gerne 47 eksempler.
Simpelthen et vildt postulat at jeg skulle være en af de største whinere herinde. Hvad er det lige jeg har whinet over? Giv mig gerne 47 eksempler.
Du er ikke en af de største whinere målt på antal af opslag men derimod mængden af mundlort
Ah ok. Nu hvor du har skåret det ud i pap for mig, så forstår jeg det hele..
Er sgu ikke sur, men uforstående over hvorfor han gang på gang lukker ubrugeligt mundlort ud.
Gang på gang? Kan du ikke lige komme med lidt eksempler? Synes sgu ikke rigtigt han skiller sig ud.
Det er sku da Foulum's søn fra Gamerhuset
Respeeeekt :D
Respekt!!
Held og lykke med fremtiden! Håber fremtidige hold vil huske dette opslag og se at alle kan fejle. Især når man er ung og dum :)
Held og lykke med fremtiden! Håber fremtidige hold vil huske dette opslag og se at alle kan fejle. Især når man er ung og dum :)
Tænkte også, hvad fanden sker der her.
Aldrig i mit liv, har jeg hørt om mousesports academy xd
Aldrig i mit liv, har jeg hørt om mousesports academy xd
Spiller du ikke for HellRaisers mere?
Gl håber du får spillet dig frem i lyset :)
Ka huske du sagde du var homo dengang, er det stadig rigtigt?
Jeg forstår din frustration når du ikke har lyst til at fortælle om det. ;o)
Tror du skal spørge din søster hvad jeg lavede med hende i sengen ;-)
Jeg har desværre ikke en søster, men det kunne jo være det var din mor du havde noget i gang med der. Ad for fanden.
Jamen hvor gammel er du så?
Ud fra at han var 12-13 i 2013.... er han nok 17-18 i 2018... lol
Hvem siger, at han ikke også kunne lyve omkring det x)?
fik ikke helt fat i hvad du undskylder for er det bare mig?
"Jeg har haft løjet om LANS, Tidligere Hold, Achievements osv." :)))))))
ja okay det så jeg ikke lige :)
#67(Med 7 svar)
5. februar 2018 kl. 10:10
MartinChef
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Vi skal altså have lavet Oprah/Jerry Springer på Dust2TV.
Oprah er velkommen. Endelig kan man vinde noget!
Hos Jerry får man bare et knytnæve-hs af nærmeste familiemedlem - not worth!
Hos Jerry får man bare et knytnæve-hs af nærmeste familiemedlem - not worth!
I burde bygge et studie og hyre MSAA til og lave noget daily show. 20k månedsløn
Fedt at du er mand nok til at erkende dine fejl !! - Respekt
Men husk så, at man ikke bliver vurderet ud fra hvad man siger, men hvad man gør/ har gjort :)
Men husk så, at man ikke bliver vurderet ud fra hvad man siger, men hvad man gør/ har gjort :)
Held og lykke Phillip! Prøv fremover at have lidt mere positiv tilgang, ikke hate - bare lidt konstruktiv kritik :)
Vi er alle mennesker, og grunden til vores eksistens er for at fejle og rette vores fejl. At du undskylder sådan i et åbent forum skal du have kæmpe ros for. Op med humøret and move on!!!
Husker dig stadig som dig der scammede mig da jeg var en lille dreng, pisse umodent af dig :D
Super nederen af dig, ingen grund til det. Udelukkende fordi du ikke tænker dig om :P
Ville ønske jeg kunne sige held og lykke til dig i fremtiden, men ikke når du gør noget så lavt.
Super nederen af dig, ingen grund til det. Udelukkende fordi du ikke tænker dig om :P
Ville ønske jeg kunne sige held og lykke til dig i fremtiden, men ikke når du gør noget så lavt.
Seneste aktivitet
Søger Hold
(6)
Astralis vs B8
(11)