Hej , jeg hedder Mikkel Lars Wiingaard
Jeg går under navnet "Helium snip"
Role: Awp
Alder: 18
Bor i Odense :
Vedrørende lift til lans kan jeg komme rundt i hele Danmark
Erfaringer:
Lidt over 5500 Timer
rank A i Esea årsagen er jeg ikke spiller Esea mere, jeg ramte a+ og så ville jeg ikke bruge mere tid på det
Faceit: Lige pt 2330 ilo
Samt har jeg været til flere forskellige lans, ikke hvor vi er kommet specielt langt.
Spillet på nedskrevet hold -
:Played for "SmukEsport"
:Played for "inCONTROL"
:Played for Inzanity gaming.
:Played for World war.
:Played for CocoonEsport
:Played for Xi Esport
:Played for Dunkey Riders
:Playing for "None"
-
Krav: Mulighed for Bootcamp og lan !!!
Alder 16+
steamcommunity.com/id/heliumsnip/ faceit.com/en/players/Heliumsnip/stats/csgo play.esea.net/users/1329242
Nu Kender jeg Mikkel personligt, Og hvis du tror han bliver påvirket når han spiller så Nej, Jeg ved ikke hvor du har din kilde fra, Men Forstår hellere ikke meningen med at skyde skud, Når Knægten bare søger et hold. Lidt mærkligt.
Tripper lan? Btw, hvis du nu havde forstand på tingene så har coke en virkning på 15 min : til en time efter hvor meget du tager :) Tripper lan? Jeg ved ikke engang hvem du er : Fedt boi
Øøøh? Det er der mange der gør. Der er også nogen der ryger hash, nogen tager e-piller og nogen stikker sig i armen; hvor vil du hen med din kommentar? Han søger hold, så ser ingen relevans i om han skulle tage coke i weekenderne? Det er ret individuelt hvilket drug man er til. (Mange drikker også bare alkohol ;D)
De kommentar her er så brændt af, jeg tager ikke "coke" Jeg ryger smøger- "Kun fast ryger" Hvis du alligevel ikke er interesseret i at være på hold med mig, hvorfor har det så en betydning????? Hvis du ville på hold med kunne vi snakke privat om tingene og så ville jeg måske kunne forklare mig for de ting jeg gør og ikke gør. Men jeg gentager lige igen "No to coke" (Yes to smoke)
Det er også fair nok, jeg håber bare ik du vil gøre det når du skal spille på hold, for det lød som om du havde svært ved at fokusere. Men i Dpl-a er det fair nok, det er jo bare hygge alligevel :-)