Hej Dust2,
Som et par stykker af jer ved, så er jeg ikke længere aktiv spiller selv, men derimod coach for Odense Esport og tidligere 4FOE9K for en kort stund.
På det seneste har jeg stået i det dilemma, at jeg ingen indtægt ville have over sommerferien. Derfor har jeg tænkt mig at bruge sommerferien på noget jeg nyder, samtidigt med jeg hjælper andre, mens jeg kan styre mine egne arbejdstider.
Jeg vil tilbyde at se din demo for 75 kr. Et demo review kan indeholde fokus på ting som:
- Movement (får du peeket rigtigt og udnytter du geometrien.)
- Crosshair placement (preaimer du vinkler, holder du vinklen for tæt eller for bredt.)
- Din beslutningsprocess (forhastende, tøvende eller får du ikke reageret på tingene omkring dig).
- Din kommunikation som helhed, hvor der skjuler sig flere underområder end de fleste regner med. Dette er i min optik et undervurderet område for langt de fleste spillere, også på et temmelig højt niveau. *Kun muligt gennem plays.tv demo.
- Gentagne fejl (trækker du nades på forkerte tidspunkter/eller kniven frem fx).
- Hvis i personligt har et ønske, som jeg skal have fokus på eller lægge mærke til.
Jeg laver dette opslag, fordi jeg synes scenen mangler en person, der kan hjælpe folk på vej. Dette kan være folk, der føler sig stuck. Det kan være folk, der bare gerne vil have et par gode råd med på vejen, men det kan også være for personen, der ønsker en objektiv vurdering og få pointeret nogle fejl.
Da jeg selv startede i 2013, så ville det have været kodylt, hvis en person kunne have hjulpet mig med en masse dumme fejl, som man på sigt for elimineret ved at spille en helt masse. Desuden kan de fleste blive enige om, at se sin egen demo igennem for fejl er forholdsvis kedeligt og noget de færreste spillere i virkeligheden gør sig selv den tjeneste at gøre.
Hvis dette lyder som noget for dig, så kan jeg kontaktes på enten
steam:
steamcommunity.com/profiles/76561198134181935/
twitter:
twitter.com/xtopherCSGO