Her kommer lidt en opsang omkring EMASTERS, siden de ikke svarer på hverken mails eller discord. Jeg håber at beskeden kommer ud til dem.
Mit hold og jeg vandt EU Sunday Cash Slam #7 (
emasters.gg/cup/fa3e7e57-5a8d-401b-9fe1-90470a2872.. som blev spillet d. 04/11.
Efterfølgende sendte jeg en mail til EMASTERS, for at fortælle dem at vi vandt den her tunering, hvor der står på deres hjemmeside at man skal sende bankoplysninger hvis man er fra Danmark, eller paypal hvis man ikke er. Her er et billede af mailen (
i.gyazo.com/4fb213257a0dcfa3ce3b6036c4ff5a9c.png),.. som blev sendt lige efter vi vandt tuneringen.
Efter der ikke var en respons sendte jeg yderligere en mail to dage senere (
i.gyazo.com/713c567e3149c389c61205b69d64df84.png),.. stadig uden svar.
Dagen efter tog jeg til Discord og prøvede at skrive til en af deres tuneringsadmins (
i.gyazo.com/ec8a443c1b33f1d892133bd8d4810546.png)..
I dag er det fem dage siden, at jeg sendte beskeden på Discord, og har ikke hørt fra dem overhovedet. Jeg håber at det her opslag kan få fat i nogen af dem fra EMASTERS, så vi kan få sorteret det her rod ud.
Det er ikke fordi de €100 er vigtige, men mere princippet og deres manglende handlinger bag de henvendelser jeg har taget til dem.
Hvis nogen har andre erfaringer, eller kender nogen af dem som står for EMASTERS, ville jeg blive rigtig taknemmelig, hvis I kunne få dem til at kontakte mig, så vi kan få styr på det her rod.