Hejsa Dust2.dk,
Mig og N1xen har valgt at søge hold sammen og det gør vi fordi vi har spillet sammen i noget der ligner et halvt år nu frem og tilbage, vi er begge super motiveret og klar til at komme ind på noget ny opstartet eller noget der har været igang længe, vi har mange gode ideer og kunne helt sikkert hjælpe jer med at få et hold der kan følge med hvor det begynder at blive sjovt.
Lidt om os:
Mit navn er Christoffer bedre kendt som zinyy in-game, jeg er 19 år gammel og jeg har spillet på diverse hold som bliver listet herunder men det er langtid siden jeg sidst har spillet på noget udover ezTALENT, jeg er ser helst mig selv spille entry-fragger, support eller IGL men er foretrækker nok hvis vi har en anden caller selvom jeg godt kan dedikere mig til at calle.
Her er nogle af teamsne:
Team Cursive w/ Mathiaski, MALRNN, Hayden, PHX, zinyy
Team Gamezone w/ c0rn, nesquick, LeffeN, pgN, zinyy
Falcons: Justesen, embo, phx, twinski, zinyy
Tricked.ACD: queenix, fidde, zevox, sauerjiN, zinyy
ezTALENT 1.0: lux0, fidde, shahata, zinyy, sauerjiN
ezTALENT 2.0: soohe, shahata, n1xen, zinyy, dez1per
Lidt om n1xen:
Tidligere spillet for ezTALENT og NoFuture, 15 år gammel og går i folkeskole. Hans styrker ligger nok i hans aim og decision making i intense runder, foretrækker at spille second-entry eller awp'er, stabil spiller som er klar på at lære noget nyt - 3000+ elo på faceit og en meget rolig spiller som også har en masse ideer til hvordan runderne skal spilles.
Hvad vi forventer?
Møde stabile og dedikerede spillere som er villige til at forbedre sig med holdet og som er villige til at bruge tiden på at se en demo eller 2 og hjælpe med det taktiske da vi føler at alle skal ind over det for at få en bedre forståelse for spillet, vi er villige til at prøve alt derfor skal i ikke være bange for at skrive.
I kan kontakte os gennem mig (zinyy) og så finder vi en dag hvor i kan se os an hvis vi finder jeres tilbud interessant:
steamcommunity.com/id/zinyydk/