Jeg søger et hold efter mit tidligere hold er gået i opløsning, her er lidt info om mig:
In-game hedder jeg Imperator.
Jeg er 15 år gammel.
Jeg bor på Vesterbro i København.
Jeg har 3800+ timer i CS:GO (4k hvis man tæller min anden account med).
Jeg har spillet spillet siden marts 2015 (3 år og 9 måneder).
Efter jeg kom i global elite stoppede jeg med at spille MM, så har ikke noget MM rank.
Jeg spiller meget sjældent FaceIT, fordi vi i mit tidligere hold spillede en masse scrims i stedet, derfor er jeg kun i level 6 på FaceIT.
Jeg kan sagtens komme til LANs på Sjælland, jeg kan nok også lige strække den til Fyn, men jeg tror nok ikke jeg kan i Jylland.
Mine styrker:
Jeg er god med utility og er (i hvert fald ifølge mig selv) en meget smart/klog spiller.
Jeg prøver hele tiden på at blive bedre, jeg laver individuel træning hver dag og analyserer mine egne demos (derfor forventer jeg også at i gør det samme).
Jeg tilter aldrig, og er ikke toxic.
Jeg har god kommunikation.
Mine svagheder:
Jeg warmer up meget langsomt, ideélt ville jeg skulle spille 20 min FFA og 1 scrim for at være FULDT warmed up, men jeg ved godt at det ikke er realistisk, så 15-20 min burde være nok.
Jeg bliver nemt sur hvis mine holdkamerater kommer for sent, jeg kan ikke tage det når nogen pisser på de 4 folk der venter og så kommer 20 minutter for sent.
Hvad skete der med mit tidligere hold?
Vi kickede 1 af vores spillere, fordi han var toxic, kort tid efter quittede en anden så competetive CS. Efter det var vi 3 tilbage, og så efter at have kigget efter nye spillere til holdet i 2 måneder, orkede vores IGL ikke mere og leavede.
Krav til jer:
I skal være 14-16 år gamle (det kan være at jeg udvider dette krav hvis dette post ikke får fangst, men lige pt. vil jeg gerne på hold med nogle jævnaldrende.)
I skal tage det fuldt seriøst når vi spiller kampe.
I skal ikke være toxic.
Der skal generelt være prac 4 eller 5 gange om ugen (det kan selvfølgelig ske at der er en uge, som er helt packed med fødselsdage osv.) Jeg træner nemlig irl 2 dage om ugen.
I skal alle have mindst 3k timer i spillet.
I skal være 3 eller 4 spillere på holdet allerede.
Der skal være fælles review af holdets demos fra scrims og officials mindst 2 gange om ugen.
Hvis i er interesserede så smid en kommentar og add mig her:
steamcommunity.com/id/ImperatorCSGO/