Hej mates.
Efter et godt ophold i Reaper Black som endte lidt pludseligt står jeg nu og søger hold igen.
Jeg er en ung gut på 19 år som har spillet seriøs cs i ca. halvandet år. Til dagligt går jeg på hf esport i Skive hvor jeg også bor alene. Derudover bruger jeg næsten alt min tid enten foran pcen eller i byen. Spiller primært igl eller entry men ville nok foretrække igl lige nu.
Har nogle få forventninger til holdet:
1. Gerne have noget forståelse for hvordan man spiller sammen
2. Gerne kunne lytte efter calls og tage kritik
3. Gerne have noget hold erfaring
Mine svagheder:
1. Kan måske godt virke lidt tiltet når tingene ikke går min vej på grund af den måde jeg siger tingene på
2. Kan godt have et meget svingende niveau til tider
3. Kan godt tilte lidt ekstra hvis jeg er træt, f.x. på lan hvis det bliver lidt sent på natten og det ikke går vores vej fordi vi sejler.
4. Midround calling kan godt svinge lidt nogle gange.
Mine styrker:
1. Har ofte fået at vide at jeg har en ret god forståelse for cs og inden for calling
2. Har et top niveau som er ret højt hvor jeg både fragger men samme tid også har masser af fokus på calling delen
3. Er ikke så god til at snakke om mine egne styrker generelt så kan ikke rigtigt komme på noget som jeg ligesom kan sige.
Kontakt mig enten på steam eller lig en kommentar.
Steam:
steamcommunity.com/profiles/76561198345721702
Faceit:
faceit.com/en/players/xDPirat
ESEA: Hej mates.
Efter et godt ophold i Reaper Black som endte lidt pludseligt står jeg nu og søger hold igen.
Jeg er en ung gut på 19 år som har spillet seriøs cs i ca. halvandet år. Til dagligt går jeg på hf esport i Skive hvor jeg også bor alene. Derudover bruger jeg næsten alt min tid enten foran pcen eller i byen. Spiller primært igl eller entry men ville nok foretrække igl lige nu.
Har nogle få forventninger til holdet:
1. Gerne have noget forståelse for hvordan man spiller sammen
2. Gerne kunne lytte efter calls og tage kritik
3. Gerne have noget hold erfaring
Mine svagheder:
1. Kan måske godt virke lidt tiltet når tingene ikke går min vej på grund af den måde jeg siger tingene på
2. Kan godt have et meget svingende niveau til tider
3. Kan godt tilte lidt ekstra hvis jeg er træt, f.x. på lan hvis det bliver lidt sent på natten og det ikke går vores vej fordi vi sejler.
4. Midround calling kan godt svinge lidt nogle gange.
Mine styrker:
1. Har ofte fået at vide at jeg har en ret god forståelse for cs og inden for calling
2. Har et top niveau som er ret højt hvor jeg både fragger men samme tid også har masser af fokus på calling delen
3. Er ikke så god til at snakke om mine egne styrker generelt så kan ikke rigtigt komme på noget som jeg ligesom kan sige.
Kontakt mig enten på steam eller lig en kommentar.
Steam:
steamcommunity.com/profiles/76561198345721702
Faceit:
faceit.com/en/players/xDPirat
ESEA:
play.esea.net/users/1584898