SASHI VINDER POWER LIGAEN IGEN

For anden gang i træk er Sashi vinderen af POWER Ligaen.

POWER Ligaen sæson 25 er afgjort.

Sashi har nemlig gjort det igen og taget titlen som det bedste hold i Danmarks bedste Counter-Strike-liga.

Samtidig løber de med størstedelen af præmiepengene i denne sæson og kan derfor kalde sig 65.000 kroner rigere.

Ren dominans i anden halvleg

Finalen endte med at blive utrolig spændende og gå i alle tre maps.

Astralis Talent og Sashi snuppede nemlig et map hver, og næsten samme historie udspillede sig faktisk på de to første maps.

På både Vertigo og Overpass var der nemlig helt lige ved pausen med stillingen 6-6, men da holdene kom over på CT-siden på deres eget mappick, var det dominans.

På Vertigo gav Astralis Talent ikke én runde væk på deres CT-side, hvorfor de vandt 13-6, mens Sashi blot gav én enkelt væk i anden halvleg på Overpass, da de vandt 13-7.

Tæt tredje map

Tredje map skulle blive tæt, men faktisk dominerede holdene på skift.

Astralis Talent kom nemlig foran 5-0, men herefter var Sashi klar. De næste seks runder hev HUNDENs tropper, inden talent-drengene gjorde det til 6-6 som på de to første maps.

Herefter var det dog Sashi-dominans igen.Efter at have tabt de to runder efter pistolen gav HUNDENs hold blot én runde væk, da de hev en 13-9-sejr hjem og dermed også POWER Ligaen-trofæet.

Sashi
2 - 1
Astralis Talent
Alle maps
Sashi K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Danmark Martin 'nut nut' Holm Vestergaard 47 - 35 +12 84.5 83.6% 1.36
Danmark Emil 'sL1m3' Stolz 49 - 38 +11 82.1 72.1% 1.23
Danmark Johannes 'b0RUP' Borup 44 - 37 +7 76.9 72.1% 1.16
Danmark Nikolaj 'niko' Kristensen 39 - 37 +2 64.5 73.8% 1.05
Danmark Mathias 'PR1mE' Carlsen 36 - 39 -3 67.1 73.8% 1.03
Astralis Talent K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Danmark Jason 'JBOEN' Boe Nielsen 42 - 39 +3 66.2 60.7% 1.02
Danmark Emil 'kroK' Wiedemann 43 - 46 -3 77.1 70.5% 1.01
Danmark Andreas 'kiR' Kirstein 41 - 47 -6 77.9 73.8% 0.99
Danmark Alexander 'tOPZ' Miklagard 32 - 41 -9 59.4 65.6% 0.79
Danmark Richart 'ANSG1' Saleela Nielsen 26 - 44 -18 49.6 57.4% 0.73

Plads- og præmiefordelingen i POWER Ligaen S25:

  • 1. plads Danmark Sashi- 65.000 kroner

  • 2. plads Danmark Astralis Talent - 10.000 kroner

  • 3.-4. plads Danmark CEPTER - 2500 kroner

  • 3.-4. plads Danmark XI - 2500 kroner

  • 5. plads Danmark Preasy Rising

  • 6. plads Danmark Copenhagen Wolves

  • 7. plads Danmark IMA PROBLEM

  • 8. plads Danmark Atlantic

#1(Med 26 svar)
25. marts 2024 kl. 23:32
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvor er det useriøst at man kan spille med n1xen hele sæsonen, så skifte jugi ind i slutspillet også lige smide sl1m3 ind på sidste dagen til semi og finalen 😂😂😂
Så Astralis Talent har ingen chance for at kunne counter dem, fordi de pludselig står med en ny awp’er på dagen finalen skal spilles 😂
#2(Med 2 svar)
25. marts 2024 kl. 23:35
Lunar
Det er sku lidt vildt, men the games the game
#3(Med 1 svar)
25. marts 2024 kl. 23:38
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så potentielt set kunne Astralis talent bare have smidt blamef på som udskifter op til semifinalen også bare have stillet op med ham 😂 det virker fanme for useriøst 😂
#20(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 01:22
JakobHelms
Til gengæld havde det været fucking sjovt, hvis device pludselig stod på for Astralis Talent.
#4(Med 7 svar)
25. marts 2024 kl. 23:43
PR1ME-
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Sashi
Det var os fucking nice at kunne pracce optil finalerne, nvm det nåede vi ikke = ) og desuden er der blevet spillet 4 bo3s med Slime i løbet af ugen, så der er vel nok materiale
#6(Med 5 svar)
25. marts 2024 kl. 23:51
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nårh perfekt! Så er det jo bare at gætte for modstanderne, hvem er jeres 7 spillere de skal spille imod!
#7(Med 3 svar)
25. marts 2024 kl. 23:53
PR1ME-
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Sashi
Jamen, perfekt vi er enige! pt ruller vi en "Vi skifter pc ved hver runde gutter, en gang til højre!"
#10(Med 0 svar)
25. marts 2024 kl. 23:57
Kristja
Uanset hvad man synes, så er det sgu lidt tyndt, at der ikke er roster lock når man går ind i playoff :D
Ps Tillykke for faen! 🔥
#13(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 00:09
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Kunne du sagtens bilde mig ind i gjorde, der er intet der kan overraske mig mere i jeres org 😂
Men hey! Tillykke med titlen!
#32(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 10:37
tromlereN
Du burde nok holde dig fra at kommenterer på dit eget hold. Med mindre Sashi self vil fortsætte jeres mærkelige look udadtil, for det klare du ofc fint.

Hilsen tromlereN
#17(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 00:49
WitaCasts
Dust2.dk Caster
Dust2 fantasy vinder
Nu må man jo have 7 spillere registreret på hvilket som helst givent tidspunkt i Ligaen.
#14(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 00:04
Johnnyw0w
Hvordan kan det nogensinde være andres problem at i ikke får praccet når der er roulette om hvem der spiller. Hvis du lige overvejer det, bare en smule, ville du kunne se playoff roster lock giver mening. Gz anyway
#5(Med 11 svar)
25. marts 2024 kl. 23:49
birdycantswim
Mener du for alvor at det er synd for Astralis Talent at Sashi ikke vælger at stille til finalen med sidste sæsons bedst ratede spiller og MVP-vinder? :D Jeg tænker da der er mere end én modstander der har set det som en fordel at Sashi ikke har stillet med N1x under playoffs, eller for den sags skyld nået at pracce op til finalerne som et hold. Men WP til Astralis, det var en vildt spændende finale, synes vi som seere er heldige at få så god og tæt en kamp.
#8(Med 8 svar)
25. marts 2024 kl. 23:55
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nej, mener overhovedet ikke det er synd, undre mig blot over hvordan det kan være tilladt at skifte så meget rundt. Jeg er sikker på folk os havde undret sig hvis Astralis Talent, bare fyrede blamef på som udskifter også bare brugte ham i semi og finale.
#18(Med 7 svar)
26. marts 2024 kl. 00:50
WitaCasts
Dust2.dk Caster
Dust2 fantasy vinder
Nu brugte Talent jo Maze til slutspil for to sæsoner siden istedet for Xyp, så de har lavet den samme finte selv.
#19(Med 6 svar)
26. marts 2024 kl. 00:54
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Bare det, at du kalder det en “finte” fortæller jo meget godt at der er noget helt galt.
#37(Med 5 svar)
26. marts 2024 kl. 15:07
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvorfor brokkede du dig ikke over det da Astralis selv gjorde det så? :D
#40(Med 4 svar)
26. marts 2024 kl. 15:45
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det kan du læse i min kommentar til hunden, hvis du havde gjort dig ulejligheden at læse hele tråden, istedet for kun at svare på de få kommentare hvor du kan komme med noget negativt/nedladende.
#43(Med 3 svar)
26. marts 2024 kl. 15:48
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Så du har 3300+ kommentare herinde, men du har ALDRIG fuldt med i Power Ligaen, udover i år? Det synes jeg virker lidt voldsomt.
#45(Med 2 svar)
26. marts 2024 kl. 15:52
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvad skal jeg bruge det svar til?
#46(Med 1 svar)
26. marts 2024 kl. 15:54
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Tja, påpeger bare, at jeg ikke tror på din kommentar. Du er jo velkendt Astralis fan, så klart du brokker dig når det går mod dit hold :D Men hvis du ikke så tidligere sæsoner, kunne du eventuelt undersøge det, inden du brokker dig over noget dit hold selv har gjort..
#48(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 16:01
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg er også fck fan, det betyder ikke jeg følger med deres u18 hold. Jeg behøver da lige netop IKKE undersøge det, fordi om Astralis, Atlantic eller cepter havde gjort det de forrige år, havde det ikke ændret på min holdning.

Læs min ALLER første kommentar i tråden også bliver du meget klogere.
#34(Med 1 svar)
26. marts 2024 kl. 12:01
bimse
Sl1m3 er jo niveauer over N1xen.
#41(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 15:45
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
På Awp’en er han, men som overall spiller er han sku ikke.
#9(Med 2 svar)
25. marts 2024 kl. 23:56
Kristja
Der er fordele og ulemper på Bagge sider, ingen pracc, inden counter strats.
Imo burde der jo være roster lock, som de professionelle turneringer! Men mon ikke n1xen havde gjort ligeså meget skade, hvis ikke mere 😁
#11(Med 1 svar)
25. marts 2024 kl. 23:57
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
100%. Den del med at counter dem, var os en meget lille del af pointen 😂
Ja, virker sku helt tosset, at det bare at 50/50 hvem der dukker op på serveren optil en finale 😂
#12(Med 0 svar)
25. marts 2024 kl. 23:59
Kristja
Helt enig, det er ikke hvad man burde forvente, i den bedste danske Liga. Man kan håbe det bliver ændret til næste sæson! 😄
#15(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 00:07
birdycantswim
Tillykke, Sashi ❤️ skal Sashi Academy så løfte trofæet i sæson 26?
#16(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 00:39
antuzul
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Stort tillykke til sashi. Er det niko som caller for dem?
#21(Med 2 svar)
26. marts 2024 kl. 07:05
aGk
Dust2TV sub
Tillykke Sashi!

Spændende hvad næste sæson bringer :)
#22(Med 1 svar)
26. marts 2024 kl. 07:11
Madsen
En masse udskiftninger for Sashi :D
#23(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 07:17
aGk
Dust2TV sub
svingdør.gif
#24(Med 21 svar)
26. marts 2024 kl. 07:46
toftenhdk
Kommentarerne her viser meget godt hvor langt CS er i forhold til andre sportsgrene. Whiner over udskiftninger. Seriøst man! HAHA!
#26(Med 20 svar)
26. marts 2024 kl. 09:22
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du sidder og ser en tenniskamp en dobbel, det er Danmarks mesterskaberne, 4 amatøre, de to par når semi finalen og skal møde hinanden, men lige inden semi og finalen skal spilles, så bliver Holger Rune skiftet ind for det ene par
#27(Med 14 svar)
26. marts 2024 kl. 09:41
HUNDEN
Major deltager
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sashi
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Altså nu stopper du simpelthen...
Du har et hold med 7 slots, du kan udnytte som du vil.

Astralis i sommers sidste år subbede xyp9x og maze ind i løbet af sæsonen, og hvis finalerne havde været i København, så ved jeg godt hvem de havde brugt :). j3nsy spillede for IMAPROBLEM de sidste par kampe for dem og relagtion, der var det intet problem?
Vi har ikke andet end at følge reglerne.
#29(Med 13 svar)
26. marts 2024 kl. 10:20
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg har ikke fulgt med de andre år, tager kun udgangspunkt i nuværende. Og jeg siger på intet tidspunkt at I har gjort noget forkert, jeg siger at måden det fungere på er forkert, jeg er klar over at hvad i har gjort er efter bogen, men det ændre ikke på, at det er en ting som burde ændres i form at et rosterlock efter et xxx antal spillerunder.
#38(Med 12 svar)
26. marts 2024 kl. 15:11
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Der er jo rosterlock? Altså man har plads til 2 udskiftere, og dem kan man så skifte rundt på hvordan man vil. Det er jo vanvittigt at sige, at man skal have spillet x antal runder i sæsonen, for at kunne spille i playoff? Hvad skal man så gøre, hvis en spiller brækken armen 2 dage inden finalen, men ens subs ikke har spillet i sæsonen? Er det så bare bad luck? Tænk dig nu lidt om, i stedet for at slynge så meget lort ud xd
#39(Med 11 svar)
26. marts 2024 kl. 15:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ja okay beklager, det giver god mening! Du har helt ret! Deres system virker! Lur mig og det ikke ændre sig til næste sæson, så kan vi se hvor meget “lort” det nu var jeg slyngede ud makker.
#44(Med 10 svar)
26. marts 2024 kl. 15:49
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Men så kom med et forslag til den problemstilling i min kommentar? Hvordan skal man ændre det, hvis man ikke må bruge sine subs. Hvad skulle Astralis have gjort, i stedet for at bruge Maze, og hvad skulle Sashi have gjort i stedet for at bruge Slime
#47(Med 3 svar)
26. marts 2024 kl. 15:58
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det meget simpelt, du har 7 spillere, dem kan du skifte en enkel gang i transfer, det mener jeg var her midt febuar eller sådan og derefter er der transferlock på, det giver for mig ikke mening at man i slutspillet pludselig skal kunne tilføje 2 nye udskiftninger.
Brækker en spiller armen eller lign og dine 2 udskiftninger ikke er tilstede, er det jo bare bad luck? Vi skulle spille oprykning i 2 div, jeg kunne ikke spille med de dage, men da 2 af de andre pludselig heller ikke kunne stod vi på dagen uden start femmer, der måtte jeg tråde til ellers måtte vi give op. Det jo bare sådsn det er.
#49(Med 2 svar)
26. marts 2024 kl. 16:08
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det var jo ikke to nye? De havde ikke tilføjet nogle subs i transfer. Hvis de ikke havde nogle som subs, så giver det vel god mening at man skal/kan tilføje dem senere. Hvis de låser 2 spillere i transfer, så kan de to spillere ikke spille for andre hold i ligaen, som muligvis har brug for det før. Så ingen grund til at tilføje subs, før man rent faktisk har brug for det. De risikerer jo så, at de ikke kan få de gode subs, ved ikke at tilføje dem i transfer i februar, hvilket jo er ulempen ved at de gør det på den måde.

Kan ikke se, hvad Sashi skulle have gjort, når de ikke har nogle subs tilknyttet og en spiller bliver kicked. Så skal de ikke have lov til at tilføje subs, til den ellers tomme bænk, hvor der kan være 2?
#53(Med 1 svar)
26. marts 2024 kl. 16:29
Kristja
De kunne vel bruge deres akademi spillere som subs?
#55(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 16:36
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Ja, de kunne også have brugt en af deres forældre. Men naturligvis vil man da have den bedst mulige spiller ind. Astralis kunne have brugt en af deres female spillere, men de gik også med en ude fra. Og jeg ved ikke, om det er imod reglerne at spille for 2 hold i samme sæson, men det vil jeg da tro at det er.
#50(Med 5 svar)
26. marts 2024 kl. 16:23
Kristja
Du forstår jo godt problemstillingen? Hvorfor spiller du så åbenlyst dum, det er helt skørt.

Han skriver jo vitterligt flere gange, at der burde være roster lock på slutspillet, som i at du skal have ANGIVET hvile subs du vil gøre brug af inden det går i gang.

Det er jo dybt til grin, at man kan tilføje et "ny" sub efter det er gået i gang, det er ikke Sashi der gør noget forkert, det er regelsættet den er galt med.

Jeg er mere tilbøjelige til, at man holder sig til Transfervinduet. Og så må du have styr på de 7 spillere du vil benytte sæsonen ud inden det lukker.

SLim3 havde jo ALDRIG spillet hvis ikke Sprout havde fritstillet ham dage før Semi/finalen= så havde jUGI spillet i stedet for n1XEN. Eller også havde de været tvunget til at bruge n1XEN, eftersom de ikke havde oplyst om hvilke 2 subs de ville benytte da transfervinduet lukkede?

Det er da ikke svært at forstå han pointe haha wtf altså 😅 han er ikke ude med riven efter Sashi over, at en bedre/dårligere spiller kommer på banen, men at der ikke er en bestemt tidszone man skal overholde. Brækker 3 ud af 7 spillere hånden, så kan man jo netop søge dispensation, og så er det en helt andet situation man står i.

Du kan jo heller ikke hive nye spillere til dit hold i fodbold op til en Champions League semi/finale. Et transfervinduet er til af en årsag.
#54(Med 4 svar)
26. marts 2024 kl. 16:36
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Han havde ikke svaret på min problemstilling i min kommentar. Og jeg har ikke tænkt mig at sidde og lede efter et svar på en anden kommentar?

Jeg kan ikke se, hvorfor man SKAL LÅSE en spiller, i Februar, som man muligvis ALDRIG kommer til at bruge, hvis de spillere så har mulighed for at tage til et andet hold og hjælpe dem i stedet. Så jeg forstår egentlig godt, at man ikke SKAL låse spillere i Februar, og så holde på dem i 2 måneder.

Jeg spiller ikke dum, jeg synes egentlig at han spiller dum, fordi han skaber et problem, som ikke er et problem alle andre steder, pånær hos Astralis fans. Og det var ikke et problem da de gjorde PRÆCIS det samme.

Jeg er godt klar over, at han ikke er ude med riven efter Sashi, men jeg synes det er 100000 gange bedre, at man IKKE låser en spiller i Februar, og aldrig bruger ham, hvor han så kunne have været behjælpelig for et andet hold.

Og at du sammenligner det med Champions League viser bare at du enten ikke har forstand på CS eller på fodbold, muligvis begge. Da det overhovedet ikke kan sammenlignes. Men du kan jo eventuelt google dig til hvor mange spillere man kan have på holdkortet til CL, og så kan du muligvis selv regne dig frem til hvorfor det er en lorte sammenligning :D
#56(Med 3 svar)
26. marts 2024 kl. 16:54
Kristja
Du vil helst ikke forstå pointen det er hvad jeg forstår på din kommentar. De har ikke styr på subs inden transfer lukker, så må man jo bruge sin coach, eller søge dispensation.

Det er jo helt væk at man bare til tilføje en hvilken som helst random spiller, op til en semi/finale. Og når de gør brug af jUGI først, hvorfor så ikke bruge ham i finalen også, klart man ønsker det stærk dte lineup for at vinde, og derfor har Sashi heller ikke gjort noget forkert, men reglerne burde kunne ændres på en eller anden måde, så det giver bedre mening.

Jeg forstår skam også godt, at de fleste spillere ikke er interesseret i, at blive låst til et hold bare for at være sub. Men det ændre ikke på det faktuelle i det. Mon ikke de har en ven eller 2 som ikke spillere aktivt i ligaen, som de kunne tilføje som standby sub de 2 sølle måneder.

Jeg synes heller ikke det var ideelt Astralis kunne hente maze ind bare sådan lige. Tror du misser at jeg er imod hele det her med at man har et transfervindue, men alligevel er der smuthuller.

Min pointe med foldbod og cs giver da fin mening, i den her situation.

Spiller Messi på X hold og ryger ud, så kan Y hold heller ikke bare lige tilføje ham til finalen for, at få et endnu stærkere lineup.

Altså inden slutspillet går i gang, så må man jo oplyse hvilke subs man vil gøre brug af, og så slut. Her snakker vi jo ikke engang 2 måneder.

SLim3 kom kun med fordi han blev løsladt af Sprout. Jeg ville 100 gange hellere møde jUGI end ham. Just saying.
#57(Med 1 svar)
26. marts 2024 kl. 17:12
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er som om han altid kun læser halvdelen af det der bliver skrevet også konkludere udfra det, det virker helt tosset. Han nægter virkelig at forstå pointen og dilemmaet. Jeg forstår udemærket din Fodbold reference og den giver super god mening, men igen ryger den lige over hovedet på ham fordi han højst sandsynligt kun læser halvdelen af hvad man skriver.
#58(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 17:21
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Nej jeg læser det hele. Men i CL har du 25 spillere, så det er ikke fordi man kun har 2 til at skifte imellem som i Power ligaen, så det skal bruges lidt mere strategisk i PL. jeg forstår sagtens pointen, i mener, at man ikke skal kunne tilføje subs efter transfer. Jeg er uenig. Jeg synes ikke man skal låse spillere i 2 måneder for MÅSKE at bruge dem. Så er det bedre man tilføjer når man rent faktisk har brug for det. Og jeg forstår også din pointe med at man ikke kan counter dem. Hvilket jeg bare synes er dumt skrevet :D
#59(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 17:28
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Forstår fint pointen, men som skrevet i #58, så er jeg bare ikke enig. og man bliver desværre nødt til at have et transfer vindue, da den danske scene er alt for ustabilt. Kan dog godt være enig i, at man skal oplyse sine spillere til slutspillet senest når det starter. Men jeg synes stadig ikke at man SKAL låse 2 spillere fra transfer og så til slut. Men at man så siger, at spillerne senest skal være på 24 timer inden første playoff kamp eller noget i den stil

Og nej, jeg synes ikke din kommentar ift CL er relevant, da man har mange flere spillere at vælge imellem. Hvis man kunne tilføje 6 subs i PL, så kunne det måske give lidt mening, men du har heller ikke kun 11 spillere og 3 udskiftere i din CL trup.
#28(Med 3 svar)
26. marts 2024 kl. 10:18
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
De har skiftet en spiller ind på samme niveau, din hypotese er slet ikke retvisende.
#30(Med 2 svar)
26. marts 2024 kl. 10:21
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Pointen er ikke niveauet, imo er n1xen bedre end slime.
#35(Med 1 svar)
26. marts 2024 kl. 12:30
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvad er pointen så?

Inden jeg skriver det næste: jeg har intet tilovers for Sashi, og jeg forventer meget lidt af dem. De har en chef, der tydeligvis ikke forstår at holde skæg for sig og snot for sig. Det er et tåbeligt projekt i min optik.

Jeg vil alligevel gerne forsvare dem her, for de har intet gjort galt! De har ikke fået hverken dispensation til udskiftning eller brudt nogen frister på rosterlock. De har ingen fordele, som de andre hold ikke også har - de bruger de regler, der er udstukket.

For et par år siden troede alle, at hold med mere 5-mand var fremtiden, men dengang var der intet hyleri - så hvorfor så beklage sig nu?

Det er en heksejagt, og det er ynkeligt.
#36(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 13:07
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
#29
#31(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 10:29
Hunt
Der er jo 7 slots som hunden siger, derfra kan man jo skifte ud/ind indefor de 7 spillere som man vil. Hvis man kun har haft gjort brug af 5 spillere, er der jo 2 slots frie til udskiftninger.. Ligesom alle andre hold jo har..
#25(Med 3 svar)
26. marts 2024 kl. 09:11
RasmusRoev
Er det ikke "store" spillere som sashi har, kontra det "kun" er powerligaen? Borup og Niko? Eller er det bare mig?

Tillykke til dem!
#33(Med 1 svar)
26. marts 2024 kl. 11:01
zwank
Jo, det er det. Men altså, tror ikke der er plads til dem i så langt bedre hold igen lige pt, så måske er det godt med et step tilbage.
#52(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 16:25
RasmusRoev
Jamen det kan du have ret i :)
Så bare underligt ud for mig ;P
#42(Med 0 svar)
26. marts 2024 kl. 15:47
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Tror vidst heller ikke deres mål er ligaen på sigt, er lidt i tvivl om man overhovedet må have både Main og acd i power ligaen.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.