device bliver erstattet af br0 i startfemmeren.

DEVICE MISSER MAJOREN

På grund af sygdom kommer device til at misse RMR-turneringen.

Når Astralis om en uge skal spille om de eftertragtede major-pladser ved RMR-turneringen, bliver det uden stjernespilleren device og i stedet med br0.

Det skriver Astralis på sin hjemmeside.

Den 29-årige AWP'er er ude af stand til at spille grundet tilbagevendende stressrelateret helbredsproblemer, som tidligere har holdt ham ude i en længere periode på bænken i NIP.

Som erstatning hopper br0 direkte ind i startfemmeren fra bænken, hvor han har været placeret, siden Astralis hentede cadiaN som ingame leader tilbage i september.

Astralis skriver på sin hjemmeside, at de har trænet med br0 den seneste uges tid. Med ændringen kommer cadiaN med stor sandsynlighed til at overtage AWP-rollen, samtidig med han kommer til at vise vejen som kaptjan.

En svær beslutning

device har selv været på tasterne på X for at forklare nærmere, hvad der ligger til grund for beslutningen om at sidde majoren over.

De stressrelaterede helbredsproblemer, som blandt andet er kramper, hjertebanken og ekstrem træthed, dukkede alle sammen op igen, da turen gik til Singapore for at spille med til BLAST Premier World Final.

Læs hele devices opslag her:

Jeg er virkelig trist over, at jeg ikke kommer til at spille med ved majoren i Shanghai på grund af tilbagevendende stressrelateret helbredsproblemer. Det har været en svær beslutning at tage, men efter dialog med en sundhedsstab, ved jeg, det er den rigtige beslutning at tage et skridt tilbage og fokusere på mit eget helbred.

Jeg vil gerne dele flere detaljer om mit tilbagefald; det startede, da jeg rejste til Singapore. De første nætter havde jeg problemer med søvn, og jeg ville ikke få mere end et par timer hver nat. Som ugen skred frem ville jeg gradvist få værre symptomer, herunder mindre søvn, kramper, hjertebanken og ekstrem træthed.

Jeg håbede og forventede, at disse symptomer ville blive bedre, så snart jeg kom hjem, men jeg må se i øjnene, at jeg stadig ikke er på et punkt, hvor det er realistisk for mig at konkurrere.

Denne sæson har været hård, og jeg har ikke prioriteret mig selv nok. Helt ærligt kan jeg ikke sige, om jeg har det bedre eller dårligere efter at have stået over for en lignende situation før. Jeg ved, hvad der skal til for at komme tilbage, og hvor fantastisk det føles på den anden side. På den anden side ved jeg, hvor hård denne proces er, og hvor meget den slider på mit sind.

Mest af alt gør dette mest ondt ved at vide, at jeg svigter holdet og vores fans i den vigtigste del af sæsonen. Det er de mennesker, der giver næring til min passion for at vende tilbage, og at skulle skuffe dem er hjerteskærende for mig.

Jeg forventer at vende tilbage i begyndelsen af ​​den nye sæson næste år. For nu er det tid til at hvile, før du planlægger en bæredygtig tilbagevenden.

Til sidst vil jeg gerne takke mine fantastiske holdkammerater og kolleger hos Astralis for at være meget forstående og støttende. Jeg er meget taknemmelig for, at br0 er trådt til, og jeg vil støtte fyrene hjemmefra, og det håber jeg, at I også vil.

Astralis stiller med følgende til RMR'en:

  • Danmark cadiaN

  • Danmark jabbi

  • Danmark stavn

  • Danmark br0

  • Danmark Staehr

  • Danmark ruggah (Coach)
    --

  • Danmark device (Sygdom)

Astralis møder 9 Pandas den 21. november ved åbningskampen i RMR B-turneringen.

#1(Med 4 svar)
14. november 2024 kl. 17:25
Sukr4m
Er så sur…..


trælst og uretfærdigt for deve, ønsker ham god bedring.


Så surt at astrlis endelig har et hold man sån TROR på og så skal der gå noget galt IGEN .
#2(Med 2 svar)
14. november 2024 kl. 17:25
Mads_Miskat
Nu har Astralis fansene her på siden i det mindste en undskyldning for hvorfor de ikke kom videre til majoren
#3(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 17:26
Sukr4m
True der ikke noget der er så skit det ikke er godt fir noget andet.

Men ville stadig heler have ham med og en chance format gå langt.
#15(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:34
Mads_Miskat
Må indrømme... Man kan sige hvad man vil om Astralis, men det er ærgerligt vi ikke har et tophold med til majoren
#57(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 20:22
Ludiii
Tænker præcis det sammer. ;isser sikkert hvad, 4 major i streg.
#4(Med 2 svar)
14. november 2024 kl. 17:38
Hunt
Endnu engang er Astralis unfit to play, uheldigt

Heldigt br0 nu er blevet fit to play igen, ellers havde det ikke set godt ud
#13(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:33
JustaRadom0ldDude
Ja det kan man vel sige… karma.
#43(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 19:05
RAF
Ja godt at bro er blevet rask
#5(Med 25 svar)
14. november 2024 kl. 17:26
Dennis
Danmarks største cirkus :-D

Jeg har en teori om at Dust2.dk har noget på Astralis, og tvinger dem til at give dem guf til en masse artikler.
#7(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:28
Sukr4m
Det er ikke nemt at være astrlis spiller i 2024
#8(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:28
Ember
sssshhhhh🤫
#16(Med 2 svar)
14. november 2024 kl. 17:34
Hunt
Plottwist, jeg er ansat af både astralis og dust2. For at skabe aktivitet på dust2 om astralis :)
#28(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 18:15
birdycantswim
Jeg kigger jævnligt rask i øjnene og spørger ham om hans burner account er “Hunt”, for at give sidevisninger… 👀😎
#37(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 18:45
Hunt
Ja, men sig det ikke til nogen :)

Sorry rask, jeg smider dig under bussen som var du br0 hos astralis :)
#18(Med 2 svar)
14. november 2024 kl. 17:37
sanimand
kan du ikke forklare yderliere?
#78(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 22:40
Dennis
+br0, -br0, +br0, -br0
#87(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 22:48
JustaRadom0ldDude
Og hvis du tager Astralis talent med...
+br0, -br0,+br0, -br0,+br0,...
#26(Med 11 svar)
14. november 2024 kl. 17:54
Johnnyw0w
Kan du uddybe?

Du mener måske ikke stress er alvorligt eller
#49(Med 8 svar)
14. november 2024 kl. 19:41
RasmusRoev
Vel ikke det han mener? Men man kan vel trække offerkortet?
Det handler vel om at Astralis OG device virkelig ikke håndtere hans personlige helbred særlig godt?
Du skal simpelthen sammenligne det med, at man fjerner stjernespilleren op til den vigtigste turnering! Og for Astralis er den snart vigtigere end nogen anden hold, da de ikke har været med ved de sidste to., Og så laver de det her stunt? Helt seriøst.

Det super skidt for Device. Og jeg ønsker ham alt held og lykke med at komme ovenpå.(glem ikke det) :)
#51(Med 7 svar)
14. november 2024 kl. 19:50
Johnnyw0w
Forstår ikke hvordan Astralis er et cirkus show pga det her? Ja timingen er da totalt røv, men det er da bare en professionel beslutning. Tror du virkelig at det er dårligt håndteret? Som om det her ikke vil være sket i en anden org
#53(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 19:52
RasmusRoev
Nu har de jo ikke ry for noget godt (snart mere). Så at det her også lige kommer før en major?
Jeg kan faktisk ikke forsvare, hvorfor det ikke er et cirkusshow.
Det vel også "sent" at det bliver meldt ud?

Men ja, svært at vide, hvad der sker bag de vægge. I hvert fald svært at blive klog på :)
#61(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 20:40
Ludiii
Følger du ikke med i hvad der sker/sket? Har ikke kvalet til major i tror 3 nu, og har lavet 0 resultater de sidste 4 år. Bro incident til blast.....
#68(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 22:01
Johnnyw0w
Hvad har det med device sygemelding at gøre??
#79(Med 3 svar)
14. november 2024 kl. 22:41
Dennis
Hold nu kæft hvor gad jeg godt sidde ved siden af dig til en fest.
#93(Med 2 svar)
14. november 2024 kl. 22:55
Johnnyw0w
?
#94(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 22:56
Dennis
#96(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 23:00
Johnnyw0w
Helt reelt spørgsmål jeg stiller, du svare som en 12 årig, god dag
#89(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 22:51
Dennis
Jeg har selv været ramt af stress, og det er bestemt ikke til at spøge med. Det er mig en gåde at du finder noget som helst negativt om Device frem her. Du finder nok ikke en bruger herinde der IKKE er/har været kæmpe device fan.

Hvis du lige tog en tur ned i Bilka og fandt en dåse humor, så ville du nok spotte at det morsomme her, er at br0 bliver kastet rundt.
#95(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 22:57
Johnnyw0w
Stillede spørgsmålstegn ved at en sygemelding pludselig var orgens skyld, det er det hele. Fair hvis du laver dårlige jokes. Går over mit hoved
#27(Med 2 svar)
14. november 2024 kl. 18:06
grand
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Danmarks dummeste kommentar :-D
#59(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 20:38
Ludiii
Det vi andre vil kalde for en god sølvpapirs-hatte joke, men det er jo ikke alle der opfatter en joke, kan jeg se.
#81(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 22:41
Dennis
Jeg prøvede ellers at lave den .... i børnehøjde? :-D
#123(Med 1 svar)
15. november 2024 kl. 10:40
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Der ser vi hellere nogle mere glædelige nyheder. Ville i hvert fald være dejligt, hvis Freya blev forlovet noget oftere ;-)
#138(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 18:25
Dennis
Jeg melder mig gerne 🤞
#6(Med 4 svar)
14. november 2024 kl. 17:27
Ember
Det slut. Eller er det?
Tænker br0 tager til Kina med tanken om, at han skal vise, hvorfor et andet hold skal samle ham op, medmindre cadiaN får AWP+IGL til at synge og br0 kan justere til en ny IGL.

God bedring til devve
#9(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:29
Sukr4m
100 procent

Godt resultat fra ham betyder god reklame. Majoren er er perfekt udstillings vindu for ham.
#126(Med 2 svar)
15. november 2024 kl. 11:27
sanimand
Han er done. Hvis han har gode folk omkring sig, ville de ikke trække ham igennem det af flere omgange. Ja, den fede historie ville være, at han overvandt sine problemer. Det er dog sjældent at det sker, når forholdene ikke er bedre. De rejser i flere tidszoner end nogen anden, som er en af de største synder mod mental helbred.
Han ser noget forkrampet ud, når de spiller. Sidste gang han havde overskud(når man ser dem spille), var da blameF.
#127(Med 1 svar)
15. november 2024 kl. 11:30
Hunt
Problemet er bare at astralis ikke har rejst eller spillet stort set den her sæson..

Forestil dig hvis han skulle klare fuldt program som de hold der har spillet tier 1 hele sæsonen..
#136(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 16:49
sanimand
Jeg var heller ikke fan af, at han skulle være IGL.
Stress er ikke noget noget man joker med
#10(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:30
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Trist. God bedring
#11(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:31
kagemandtoga
fck mand, og jeg havde sådan glædet mig til Majoren. håber Device bliver kamp klar i 2025.
#12(Med 34 svar)
14. november 2024 kl. 17:32
Madsen
Han misser ikke bare RMR han misser majoren.. han er først tilbage i den nye sæson
#14(Med 33 svar)
14. november 2024 kl. 17:34
Hunt
At de også misser majoren er vel underforstået når vi snakker Astralis alligevel.
#22(Med 32 svar)
14. november 2024 kl. 17:49
Madsen
Igen skal du komme med provokerende kommentarer… du må være et ensomt menneske siden du søger alt den opmærksomhed
#36(Med 31 svar)
14. november 2024 kl. 18:44
Hunt
Er det forkert hvad jeg siger?
#42(Med 28 svar)
14. november 2024 kl. 18:57
eyM
Ja…
og super irrelevant for hans kommentar..
og pisse flabet..
og du ved det godt…
#52(Med 27 svar)
14. november 2024 kl. 19:51
Hunt
Astralis har misset så mange majors de sidste mange år, det er fair at forvente det sker igen
#54(Med 4 svar)
14. november 2024 kl. 19:53
RasmusRoev
Vel som Heoric i finaler og at blive nr 2? Man forventer det? (den lå lidt Hr.hunt :P )
#71(Med 3 svar)
14. november 2024 kl. 22:34
Hunt
Den er vel fair nok, det er blevet til nogle dumme tabte finaler efterhånden :)
#113(Med 2 svar)
15. november 2024 kl. 08:32
RasmusRoev
Det må man sige :P
Men de er trodsalt med i dem. Haha xD
#125(Med 1 svar)
15. november 2024 kl. 10:50
Hunt
Det er også hvad jeg forsøger at bilde mig selv ind efter at tabe en majorfinale til VP og nu finaler til ENCE og Mongolz...
#128(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 12:57
RasmusRoev
Haha ja. Det jo bedre end ingen ting :P
#56(Med 11 svar)
14. november 2024 kl. 20:23
eyM
Nej…

Og igen - din kommentar er ingenlunde relevant. Og den er røvflabet. Og det er hensigten.. lad nu vær at spille dum.

Manden skriver for at gøre tekstforfatter opmærksom på, at det ikke kun er RMR men majoren device misser. Din kommentar er spydig og totalt irrelevant.

Desuden har astralis vundet flere majors end de har misset, så vidt jeg ved. Så du kunne erstatte ordet “misser” med “vinder” i dit udsagn, og det ville være mere faktuelt.
#70(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 22:27
WeiZ
Det vel irrelevant hvor mange majors _ASTRALIS_ har vundet, når de i denne omgang stiller op med 0% af dem som var med til at vinde dem? xD
#72(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 22:34
eyM
Måske. Men nu blev der sagt “astralis”, så jeg snakker ud fra “astralis”.

Og det er egentlig også ligegyldigt… nu anfægter jeg en latterlig, usaglig stikpille til en kommentar der var møntet på nyhedens tekst.
#73(Med 8 svar)
14. november 2024 kl. 22:34
Hunt
Jeg har stadig ret
#75(Med 7 svar)
14. november 2024 kl. 22:37
eyM
Hvis jeg svarer på ALLE dine kommentarer på dust2 at “Hunt er opmærksomhedssøgende, ” så har jeg også ret - men det vil ikke have meget relevans for konteksten. Men jeg har stadig ret!!!

See my point. ?
#77(Med 6 svar)
14. november 2024 kl. 22:39
Hunt
Astralis har misset de fleste majors de sidste mange år, så er der jo intet forkert i at forvente det sker igen.

Det er vel ret logisk. Men måske for jer super delulu Astralis fans der tror nu vinder Astralis sgu nok den næste major
#97(Med 5 svar)
14. november 2024 kl. 23:24
eyM
Så du formår slet ikke at læse, hvad jeg skriver. Surprise…

Hvis en fra astralis skal begraves, stikker du så hovedet ind i kirken og råber “i har misset de sidste to majors!!”

Og når folk Beder dig om at skride, så siger du “jamen jeg har ret!”

Der er én delulu her på siden..
#133(Med 2 svar)
15. november 2024 kl. 14:22
jiG
Kirke sætningen fik mig her xD
#134(Med 1 svar)
15. november 2024 kl. 14:38
eyM
Jamen for helvede altså :s
#141(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 21:45
jiG
Er dog helt enig i resten du skriver også😂
#140(Med 1 svar)
15. november 2024 kl. 20:22
PtrsN
Årets kommentar!
#142(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 22:36
eyM
Jamen altså 🤣
#82(Med 9 svar)
14. november 2024 kl. 22:42
Dennis
Har de snart misset flere Majors end de har vundet?
#83(Med 8 svar)
14. november 2024 kl. 22:44
Hunt
Ja de har misset flere, men det er trods alt en hård konstatering tbf
#86(Med 7 svar)
14. november 2024 kl. 22:47
Dennis
Hvor mange har de misset? Jeg mindes at Dupreeh var sidste tilbageværende spiller der havde været til samtlige CSGO majors, eller noget lignende. Er det virkelig allerede 4 misset?
#88(Med 6 svar)
14. november 2024 kl. 22:50
Hunt
Vundet 4 og misset 3, det er bare mig der ikke kan tælle
#91(Med 5 svar)
14. november 2024 kl. 22:52
Dennis
Den er hermed skrevet i min lille (store) bog med sejre over Hunt, på dust2.dk
#98(Med 4 svar)
14. november 2024 kl. 23:50
Hunt
Device har misset flere majors end han har vundet

❌ PGL Antwerp 2022
❌ IEM Rio 2022
❌ BLAST Paris 2023
❌ PGL Copenhagen 2024
❌ PW Shanghai 2024

Comeback :)
#104(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 02:38
AP7
Du er da sølle..
#105(Med 2 svar)
15. november 2024 kl. 05:38
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg tror dog ALLE spillerne på scenen ville takke ja til at vinde 4 majors også misse 4 andre.
#124(Med 1 svar)
15. november 2024 kl. 10:48
Hunt
Det har du ret i :)

Sagde også det er en hård sammenligning
#139(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 18:29
Dennis
Det er utroligt vi ikke engang kan få lov til at trolle hinanden, uden alle skal være efter dig 😂
#62(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 20:43
Ludiii
Nej, men havde de kvallet med devve, jeg vil sige højst sandsynligt. Så synes du ikke stadig det er en uheldig timing?
#74(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 22:34
Hunt
Jo det er da mega dårlig timing
#17(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:35
Thuumes
Øvøvøv. ;( måske den dårligste timing nogensinde? Man havde et fint run til blast, og så det her? :(

2025 bliver kun endnu hårdere for deve, der er turnerings skemaet endnu mere stackt.... Måske det bare er det, for ham.?;
#19(Med 8 svar)
14. november 2024 kl. 17:39
JustaRadom0ldDude
Største respekt til br0… det er proff.
#29(Med 7 svar)
14. november 2024 kl. 18:18
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Proff? Han er på kontrakt og sidder på bænken. Han bliver kaldt ind, fordi der er brug for ham. Det er sådan det foregår.
#31(Med 6 svar)
14. november 2024 kl. 18:21
JustaRadom0ldDude
Mmm… så klogt skrevet
#32(Med 5 svar)
14. november 2024 kl. 18:32
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
?
#46(Med 4 svar)
14. november 2024 kl. 19:13
JustaRadom0ldDude
Tja... Han kunne nemt slippe for at spille lige så nemt som Astralis gjorde ham syg... ingen ville bebrejde ham for det.
#47(Med 2 svar)
14. november 2024 kl. 19:22
nylsnej
Altså det er vel en kæmpe mulighed for at spille med til en major. Hvorfor skulle han ikke spille?
#55(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 19:57
JustaRadom0ldDude
Jeg tror du og andre forenkler den mentale udfordring og for ikke at tale om at banke rusten af efter at have siddet på bænken
#66(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 21:26
nylsnej
Nej jeg tror på det er mentalt hårdt. Men han er vel stadig interesseret i at være professionel computerspiller.

Medmindre han er en bænket verdensstjerne, er det sgu en nobrainer at æde sin stolthed og gå på scenen for sin arbejdsgiver.
#48(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 19:28
wazorntB
Hvilken interesse skulle br0 dog have i ikke at spille?

For det første får han jo stadigvæk løn og har derfor intet at skulle sige - Men derudover har han vel som alle andre professionelle spillere, en ambition og drøm om at spille en major.
#20(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:39
TheJyde
Pis os hvade ellers glædet mig til at se dem spille øv.
#21(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 17:45
Unlucky-Luke
kunne godt frygter det er slut. Det er meget sandsynligt at device ikke bliver klar igen når han går ned for anden gang. Han skal nok blive rask igen, men hvis han så kommer tilbage til samme trædemølle igen går det meget nemt samme vej igen. ( Desværre )
Gør br0 det rigtig godt til major kunne han måske få en fast plads igen. Cadian vil jo gerne have aw'en...
Uanset er det her fedt for br0 selv om han selvfølgelig ikke ønsker device syg.

Som fan der har fulgt device i 10 år håber jeg virkelig jeg tager fejl.....
#44(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 19:07
RAF
Jeg tænker det samme ift devve. Desværre...
#23(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:50
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Hold kæft hvor synd. God bedring!
#24(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:52
sanimand
På den ene eller anden måde skal Cadian nok få awp'en. Br0 kommer til at sætte dev1ce på pension.
#25(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 17:52
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nu havde man lige glædet sig til at se Astralis til RMR :(

Men god bedring. Håber at Br0 er klar på at give den gas, så vi stadig kan få Astralis til majoren.
#30(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 18:20
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
På den lyse side kommer det nok til at passe bedre for spillerne og hvad de passer bedst ind i af roller. Nu kan stæhr spille der hvor han er god igen og man får en dedikeret anker spiller.
#108(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 07:19
tinzuldateN
Og cadian kommer på din awp igen. Det er én til én med rollerne i heroic..
Cadian laver game winning clutch 1v3 og de ryger i finalen.. 😅
#33(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 18:33
eyM
Det må virkelig være ambivalent at være sådan et gudsbenådet talent og dedikeret, og samtidig (ihvertfald hvad det ligner) være ret dårligt egnet til det pres, der følger med dét at være professionel cs spiller nu om dage.


Jeg har kun hørt historier, men hvis bare noget er sandt - så er det godt nok lidt et voldsomt pres, man udsætter sine spillere for til tider. Derudover kommer så rejsedage, misset tid med familie og venner etc. Og hvis man så smider noget kronisk sygdom, der udløses af stress og dårlig søvn oveni - så er det godt nok en stram verden.
#34(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 18:40
rALF
Jeg ønsker dev1ce god bedring!

Det er altid noget, at de kan hive br0 ind - en spiller som de tre andre, da kender nogenlunde. Jeg tror godt, at de kan lave et fint nok run - da der vel overhovedet ikke er noget pres i forhold til forventninger nu.

Til gengæld, så kan de også sagtens få ørerne i maskinen, når de møder velsmurte top10 hold 😄

Goodluck til drengene, tag trofæet hjem som underdogs 😂😂
#35(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 18:43
PtrsN
Det er slut. Han kommer ikke tilbage i topform efter det her, hvis han overhovedet kommer tilbage.
#63(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 20:45
Ludiii
Lad os håbe han bare mangler lidt julehygge til at få humøret op, men hvis han ikke er tilbage efter jul, kommer det nok til at tag et halvt år i hvert fald.
#38(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 18:45
aGk
Dust2TV sub
Godt han lytter når kroppen siger nej.

Men for helvede hvor er det ærgerligt og synd for Devve. God bedring 👏
#39(Med 3 svar)
14. november 2024 kl. 18:51
JakobHelms
Jeg tror ikke man skal afskrive dev1ce 100% fremover, men det er godt nok et enormt slag og virkelig sigende for hans karriere, at det generelt set har været et vedvarende problem at rejse den vej rent tidsmæssigt. Det betyder jo reelt set at Astralis fremover vil være bundet til primært at gå efter at deltage i turneringer i Europa med lavere flytid og mindre jetlag, hvis de vil undgå igen-igen at stå i en lignende situation.

Jeg havde ellers lige håbet at vi ville have alle de sidste par års ikoniske spillere med igen, når nu s1mple også er tilbage på serveren, men desværre.

Til gengæld tror jeg at det gamle Heroic med Staehr og br0 i stedet for TeSeS og Sjuush er super fint, og Astralis skal nok klare sig gennem til majoren.
#80(Med 2 svar)
14. november 2024 kl. 22:41
Hunt
De skulle næsten bare hente teses, sjuush og xizt, tror den combo kører godt sammen
#84(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 22:45
Dennis
Ja hvis bare det blev forsøgt, jeg er sikker på de nok ville have vundet en Major...
#85(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 22:45
Hunt
Nok ikke vinde, men en finale skal de nok nå
#40(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 18:53
bimse
Jeg var så klar på den her major, har glædet mig i så lang tid - for satan hvor er det ærgerligt! Pisse god bedring til Devve selvfølgelig - håber satme stadig Astralis kvaller, det fortjener drengene sgu. Kom nu forhelvede boys!
#41(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 18:56
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
God bedring!
#45(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 19:07
JimZach
Det var jo os en ting i den "gamle" Astralis tid, der sprang de os turneringer over, for at passe på Device. Men det var bare nemmere den gang, især nå man nærmest vandt alt det man så deltog i. Så var behovet for at deltage i turneringer ikke så vigtigt, men med den nye måde, så skal man bare deltage i mere umiddelbart.
#76(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 22:38
Hunt
Astralis har jo bare ikke spillet ret meget hele den her sæson..
#50(Med 1 svar)
14. november 2024 kl. 19:44
Udknud
Pis osse, der røg alt det man havde glædet sig til som Astralis fan. Det er fint nok med Heroic drengene på holdet men det var også rart at der var en rest af Astralis tilbage på holdet i form af devve.
Men rigtig god bedring til dev1ce selvfølgelig.
Er dog sikker på at det her udvikler sig til et permanent farvel.
Scenen går slet ikke i en retning hvor der er plads til at tage hensyn til stress og problemer med at rejse.

Hvis bare Danmark havde afløseren til devve et sted derude så var det her nemmere at håndtere.
Det er mange år nu hvor vi aldrig for alvor har haft den næste store awp'er på vej.
Hvis den danske monesy var kørt klar i kulissen så var det nok gået alt sammen.

Hvorfor faen er der ikke en eller ung dansker der har gjort sig klar til at træde til når den her dag kom
#110(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 07:55
aGk
Dust2TV sub
Synes også det lidt bekymrende (for dansk CS) angående manglen på den næste store danske AWP’er 😣
#58(Med 20 svar)
14. november 2024 kl. 20:26
Gr1bben
Kan sku rigtigt godt lide device men hold kæft hvor er han en sart blomst, har aldrig set så mange gå ned med stress i tide og utide, måske han skulle skifte branche.
#64(Med 3 svar)
14. november 2024 kl. 20:51
RasmusRoev
Sart blomst?
Magen til tåbelig kommentar skal vi da lede længe efter. Meget kan man sige, men det du lige sagde det. Waow. Du har vel oprettet dig, bare for lige at kalde ham en blomst?
#90(Med 2 svar)
14. november 2024 kl. 22:51
Gr1bben
Ved ikke hvilket slags menneske du er, hvis du kan blive stødt over jeg kalder ham for en sart blomst, det er da det mildeste man i min optik overhovedet kan udtrykke, det er ikke første gang han gør det her, hvis vi bare tager det originale astralis hold som allesammen med undtagen af xyp hvor mange gange har de “brændt” ud jeg er glad for han tager en pause hvis han ikke kan klare mosten, jeg holder stadig ved at han måske ikke er bygget til at konkurrere på her plan, og her er det ikke hans skills jeg hentyder til men hans mentale helbred, det er ens for alle der er hold der har haft et lang hårdere program end Astralis har haft den seneste stykke tid, det sku okay at ligge boksehandskerne på hylden når man ikke kan tåle slag mere.
#111(Med 1 svar)
15. november 2024 kl. 08:30
RasmusRoev
Og det er vi da helt enige i :)
Det andet virkede bare meget nedladende. Og vi mennesker er forskellige. Det ser jeg hver dag, jeg synes generelt voroes generation er nogen "vatnisser"! Men der smider jeg også mange under bussen og ikke kun en.

Men for mig synes jeg bare det er dårlig håndteret af Astralis og ham selv. Men igen, vi sidder her, og kender jo sagen ret ringe (selvom vi dog har en holdning til det).
Jeg ser ham heller ikke game på dette plan længere, det har han vist for meget ustabilitet til, og han performer heller godt nok, til at 4 andre skal rette sig efter dette - Læs kun spille de turneringer han kan deltage i.

Så vi er enige meget hen af vejen, bare det "personlige" jeg ikke lige faldt for :P
#135(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 15:11
Gr1bben
Jeg glad for vi er enige, og det var ikke personligt mod ham, det skulle heller ikke virke nedladende, håber inderligt det bedste for ham, som jeg skrev tror jeg bare ikke han er bygget til det her mere, og han skuffer sig selv, fans og holdkammerater ved at lave de her numre så det sku bedre bare at stoppe og sige det var det, men det kan måske være svært når man elsker noget så meget, men professionelt set giver det ikke mening for nogen som helst, der bliver ingen vinder for nogen i sidste ende. :)
#69(Med 15 svar)
14. november 2024 kl. 22:12
Johnnyw0w
Hvordan er denne kommentar nogensinde i orden? @Sander @dust2
#92(Med 13 svar)
14. november 2024 kl. 22:53
Gr1bben
Hvad er der nu så forfærdelig at kalde en for en sart blomst, jeg kunne også sige han har en svag psyke, vi er alle ikke bygget ens, og han har været en af mine yndlingsspillere så der intet hate mod ham tværtimod tror bare ikke han er bygget til det her mere.
#99(Med 12 svar)
15. november 2024 kl. 00:20
eyM
Man kunne også sige, det kan et ret heftigt miljø for psyken på det plan i cs. Og hvis man har en sygdom, der bliver udtalt af stress og dårlig søvn, så er det lidt stramt… om man bliver en sart blomst af det, ved jeg ikke. Man kan vende det om at sige, gad vide hvor mange turneringer han har spillet på 0 søvn, kastet op under kampe, haft kvælningsfornemmelser etc. Uden at nogen ved det.
#100(Med 11 svar)
15. november 2024 kl. 00:41
Hunt
Tænk på hvor mange spillere som godt kan klare mosten? Det er bare hårdt at være i nogen form for elitesport og der er mange som har talentet til at være super god, men rent psysisk ikke kan være med. Især ikke når sporten bliver mere og mere professionel og kræver mere end for 5-8 år siden..
#101(Med 10 svar)
15. november 2024 kl. 00:47
eyM
Jeg er færdig med dig Hunt.

Sov godt.
#102(Med 9 svar)
15. november 2024 kl. 01:00
Hunt
Well hvor mange gange er zywoo ude pga han ikke kan klare at være i en elitesport?
#112(Med 8 svar)
15. november 2024 kl. 08:32
RasmusRoev
Jeg er enig her hunt.
For mig har han vist, at han ikke kan klare dette miljø, og det er da mega fucking ærgerligt med hans talent! Men han har trodsalt opnået mere end mange andre kunne drømme om. Så var jeg ham, så hev jeg også stikket, og fandt en anden retning, eller noget der ville være bedre for hans helbred.
#116(Med 7 svar)
15. november 2024 kl. 09:02
eyM
Hvad man vil besvære sig med at læse, så er det jo også det, jeg siger. :)

Jeg synes bare den er grov at kalde manden en sart blomst.
#118(Med 6 svar)
15. november 2024 kl. 09:24
RasmusRoev
Skriver jeg jo også selv længere oppe #64 ;)
Hvis man gad læse mit eyM <3 :P
#122(Med 5 svar)
15. november 2024 kl. 09:54
eyM
Lige nøjagtig. Det havde jeg netop læst… så har jeg misforstået, hvorfor du er enig i noget andet.
#129(Med 4 svar)
15. november 2024 kl. 12:58
RasmusRoev
Jeg er enig i, at man ikke skal kalde ham en sart blomt. Vi mennesker er forskellige.

Men samtidig synes jeg det er uproffesionelt, at det sker "igen" og det så er op til den vigtigste turnering. Især for Astalis, som virkelig mangler at deltage til en major.
#132(Med 3 svar)
15. november 2024 kl. 13:15
eyM
Altså det er uprofessionelt, at hans får stress igen?
Eller at han overhovedet stadig spiller pro cs, så at det kan ske igen?
#143(Med 2 svar)
17. november 2024 kl. 19:06
RasmusRoev
Jeg synes det er uprofessionelt, at det "sker" sådan op til en major. Igen, jeg ved ikke, hvad der sker på den anden side. Og stress er ikke at spøge med, samt det er svært at være klog på.

Selvfølgelig kan han ikke selv styre det. Men der må være folk omkring ham, eller ham selv, der kender det godt nok.

Men pøj pøj til ham. Hvad der skal ske nu, det ved jeg ikke. Men håber det bedste for ham !
#145(Med 1 svar)
17. november 2024 kl. 19:58
eyM
Tjah… altså håndtering osv. kan man jo altid snakke om. Men det giver jo rigtig fin mening, at det netop sker op til major. Især med hans historik og holdets seneste, laaaange turbulens. Og nej - det er bestemt ikke for sjov, når det rammer rigtigt.

Og ja, spændende at se, hvad filan der skal foregå nu.
#147(Med 0 svar)
17. november 2024 kl. 21:10
RasmusRoev
Nej, så misforstå mig endelig ikke :)

Igen, pøj pøj til begge parter.-
#107(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 06:36
massim
Rolig nu han kaldte ham da sart blomst og ikke kaktus ;)
#60(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 20:39
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Voksen beslutning af device. Lad os håbe br0 nailer den - der er muligheder ift til stokken på stavn og cadian.
#65(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 21:02
TheJyde
Dk har bare ikke en awp der kan træde i device fodspor langt fra håber han kommer sig go bedring device 🤗
#67(Med 0 svar)
14. november 2024 kl. 21:48
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
De laver en em92 og vinder pisset som wildcard!
#LetsGoBro
#103(Med 1 svar)
15. november 2024 kl. 01:46
MDB
God bedring og held og Lykke! Men hvad sker der med devve stickers in case de kvaler? Fordi de plejer at blive skrevet i hånden derover.
#117(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 09:08
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Det er faktisk noget nyt det der med at de skal skrives i hånden derovre.

Ved ikke, hvad der kommer til at ske i dette tilfælde, men Valve har tidligere bare taget en gammel signatur fra en tidligere major, hvis en ny ikke er klar af den ene eller den anden grund.
#106(Med 9 svar)
15. november 2024 kl. 06:01
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvis Astralis ikke allerede nu er på udkig efter en permanent erstatning, så er der noget helt galt.
Det er virkelig øv, men synes også folk er lidt mere negative på det end de behøver, deve har langt fra imponeret henover de sidste mange måneder, hvis han overhovedet har imponeret efter sit comeback, Cadian på awp føler jeg ikke er en KÆMPE downgrade
#109(Med 5 svar)
15. november 2024 kl. 07:51
aGk
Dust2TV sub
Man ser vel heller ikke rigtig nogle oplagte danske erstatninger på AWP fronten, gør man?

Men hvis Liquid kan hente Ultimate ud fra hvad der efter sigende bare var Twistzz der kiggede FaceIT demoer kan det jo være der gemmer sig nogle derude 😄
#120(Med 4 svar)
15. november 2024 kl. 09:25
RasmusRoev
Nogen vil sige nicodoz (siger ikke hvem) :P
#121(Med 3 svar)
15. november 2024 kl. 09:52
aGk
Dust2TV sub
Jamen uironisk nok også et fint bud? Ellers Acor men aner ikke lige hvor man har ham henne niveaumæssigt 😬
#130(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 12:59
RasmusRoev
Synes aldrig Acor har været SÅ god, at han skal op op spille det her. Ikke stabilt nok. Måske bare mig :)

Jeg tænker man skal kigge lidt på cadian, og give ham den ros, for at være god mod talenter, måske det Astralis har manglet? Og så søge lidt i powerligaen?
#144(Med 1 svar)
17. november 2024 kl. 19:44
Pingomania
nej nej. Acor er desværre ikke tier 1 spiller længere. Ihvertfald burde vi kunne forvente meget mere end den indsats han har leveret i TSM indtil nu
#146(Med 0 svar)
17. november 2024 kl. 20:06
aGk
Dust2TV sub
Nej, i har nok ret :(
#115(Med 2 svar)
15. november 2024 kl. 08:45
tinzuldateN
Magisk til at tage de ankerroller ville være perfekt - og så kører cadian på den AWP, som han også er bedst til.
Ja kæmpe downgrade ift. device, men så har man mulighed for at få et kæmpe upgrade på ankerrollen :)
#131(Med 1 svar)
15. november 2024 kl. 13:09
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg forstår bare ikke device hypen, altså føler folk virkelig han har været så god i cs2? Jeg føler han er meget gennemsnitlig nemlig, det kun hans erfaring jeg føler der bliver virkelig svær at erstatte
#137(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 17:02
tinzuldateN
"kæmpe" var måske også at overdrive ja :)
#114(Med 1 svar)
15. november 2024 kl. 08:40
TheJyde
🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿
#119(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 09:24
RasmusRoev
Nej, bare nej til dette.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.