POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 10T : 43M : 42S
Vazor er blevet solgt til Demise.

Main Street sælger to spillere til Demise

Main Street Esports sportschef er ikke tilfreds med situationen, selvom de har solgt to spillere til Demise.

Så er der igen gang i rokeringerne på nogle af de bedre danske hold, da Main Street Esport netop har offentliggjort salget af Vazor og thamlike til Demise.

Det kommer efter, at Demise havde en katastrofal januar måned, hvor det blev til en delt 13.-16. plads til GGW #23, mens de røg ud på sidstepladsen i eOddset Masters #15. Derfor skal der ske noget, og det påvirker Main Street Esport.

Main Street er nemlig gået med til at sælge de to spillere, som gerne vil skifte til Demise, der i samme ombæring officielt sender raalz ud af startfemmeren, efter rtA skiftede til Ambush tidligere i februar.

Selvom Main Street er lykkedes med at sælge de to spillere, får det ikke organisationens sportschef, klimox, til at løfte armene over hovedet. Han bruger nemlig situationen til at sende en appel ud til hele den danske scene:

Vi kan i dag offentliggøre, at thamlike og vazor per dags dato er solgt til Demise for et kontantbeløb, som begge parter blev enige om efter flere dages forhandlinger. I torsdags meddelte thamlike, at han havde fået et tilbud fra Demise. Meget sent samme aften bliver vi igen kontaktet af Demise, denne gang vil de gerne have fat i Vazor. Vi indså, at begge spillere var meget opsatte på dette skifte og valgte at give dem muligheden, såfremt vi kunne blive enige om en overgangssum. Spillernes valg kommer desværre på det værst tænkelige tidspunkt, da vi står og skal til NPH på fredag og har andre kommende turneringer i nærmeste fremtid. Dette er ikke bare et tilbageslag for vores hold, men også et kæmpe nederlag for vores organisation, da vi har nogle ejere, som hver måned poster penge i dette projekt. Vi står en uge inden et LAN uden et fuldt hold, og selvom vi er taknemmelige for at raoz og s0mmer kan træde til med meget kort varsel, er dette selvfølgelig ikke en holdbar løsning. Organisationerne er meget sårbare overfor de her skift, og MSE overvejer derfor deres videre fremtid i CS:GO, når man ikke rigtig kan stole på spiller-sammensætningen i hele kontraktperioden.

Det er vigtigt at forstå, at når man signer et hold i en vis periode, er det en investering i håbet og forventningen om, at holdet udvikler sig, så det kan blive rentabelt for organisationen og i sidste ende give spillerne bedre vilkår. Der skal trods alt sælges en del sponsors’ produkter, for at det bare kan gå i 0, når man har sådan et hold her. Når en eller flere spillere pludselig vil væk, er det et kæmpe knæk for den plan, som en organisation har lagt for holdet.

Men hvorfor lader I så spillerne skifte? De har vel en kontrakt, som de har accepteret at opfylde?

Vi har haft spillerne på kontrakt, men vi skal bruge motiverede spillere i turneringerne. Alternativet var, at spillerne blev bænket, men det var hverken i deres eller vores interesse. Derfor blev vi nødt til at se på det forretningsmæssige og sælge spillerne til Demise, selvom dette ikke var i vores interesse, da vi gerne så, at spillerne blev sammen i hele kontraktperioden.

Main Street står over for NPH #6 i den kommende weekend, og holdet har derfor måtte arbejde hurtigt for at få to erstatninger på plads. Det er lykkedes i form af raoz, mens s0mmer bliver lånt i Ambush.

Det er dog ikke de to, som skal spille for Main Street i de andre turneringer, for i ESEA Main og POWER Fight Club #3 træder dfen og Jialocin til, mens der endnu ikke er afklaring på holdkortet til Swnx Ligaen.

Main Street er nu:

  • Danmark b0ychild
  • Danmark siNde
  • Danmark wusung
     
  • Danmark dfen (Stand-in i ESEA og Fight Club #3)
  • Danmark Jialocin (Stand-in i ESEA og Fight Club #3)
  • Danmark raoz (Stand-in til NPH #6)
  • Danmark s0mmer (Stand-in til NPH #6)

Demise er nu fuldtallige:

  • Danmark BERRY
  • Danmark alexsomfan
  • Danmark HooXi
  • Danmark Vazor
  • Danmark thamlike
#1(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 21:50
kiR
Vinder af Dust2 Fight Club
Guld Sæsonkort Sæson 15
Farligt lineup! Held og lykke med det! :)
#2(Med 2 svar)
11. februar 2018 kl. 21:52
RAXCSGO
spændende
#5(Med 1 svar)
11. februar 2018 kl. 22:04
Kanstrup
møg spændende
#8(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 22:08
RAXCSGO
rejtig møj
#3(Med 1 svar)
11. februar 2018 kl. 21:56
NaToSaphiX
Vinder af Dust2 Masters
Nøglespiller
Vinder af Kongen af Danmark
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Reunion :D

I skriver bare hvis I mangler en stand-in ;D
#35(Med 0 svar)
12. februar 2018 kl. 11:19
LETHAL
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
Fald ned Messi
#6(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 22:05
LeffeN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Good Luck Good Luck!
#7(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 22:06
sn0lle
Når organisationer og arrangører ikke opfylder deres del, er spiller rigtig hurtige til at holde sammen og whine. Når det er den anden vej, er der åbenbart intet galt.

Det her er et perfekt billede på, hvorfor scenen under top6 aldrig bliver mere seriøs. Tillykke til spillerne :)
#9(Med 11 svar)
11. februar 2018 kl. 22:09
knx
Det er et tilbagevendende problem som klimox kommer ind på.
Har organisationer overvejet at smide klausuler ind i kontrakterne, som straffer spillere økonomisk, hvis de vælger at skifte hold før kontraktudløb? Det kan måske få folk til at give den en ekstra skalle, i stedet for at tage den nemme vej ud.
#18(Med 9 svar)
11. februar 2018 kl. 23:19
Messias
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Uden at vide det så tror jeg ikke mse får løn.
Som spiller ville jeg heller ikke skrive under på en kontrakt som giver straf i sådan en situation som denne hvis jeg ikke fik løn.
#24(Med 1 svar)
11. februar 2018 kl. 23:59
knx
Der skal naturligvis være en gulerod for at gøre det attraktivt for spillerne.

Hvad så hvis du får en ny computer, betalte LAN billetter og kørsel til LANs mod forventning at du ville binde dig til et hold i 12 måneder? Hvis du så vælger at smutte, så skal du betale et beløb svarende til hvad organisationen har investeret i dig?

Jeg tror det ville modne spillerne, hvis de skulle tænke sig lidt mere om, før de lover alverdens ting til den næste organisation og de næste holdkammerater de får. Introducer nogle konsekvenser som indtræffer, når de vælger at skride fordi de møder noget modstand.

Jeg synes det er trist, at scenen har de samme problemer i dag som den også havde for 15 år siden.
#47(Med 0 svar)
13. februar 2018 kl. 18:01
Messias
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ja der skal være en tilstrækkelig god gulerod før det giver en mening at sætte sig selv i en økonomisk situation hvor ved misligholdelse skal betales straf.
De fleste organisationer uden for top 6 giver trøje, servere og måske et par lans.
#36(Med 6 svar)
12. februar 2018 kl. 12:44
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg forstår simpelthen ikke at der skal løn på bordet, før at man vil underskrive en kontrakt. Her tænker jeg på de mange penge en organisation poster afsted mod et hold for at de kan deltage i LAN, bootcamp og alverdens online turneringer - men iflg. rigtig mange som deler din mentalitet, må organisationen æde den udgift, fordi at det ikke er løn.

Jeg mener oprigtigt at utrolig mange spillere på scenen har et utrolig arrogant syn på det økonomiske aspekt af esport. De neglicerer fuldstændig de mange, mange penge det koster at smide et hold til et event i den anden ende af DK, utallige online turneringer m.m. og forventer så at organisationen ikke kan tillade at sikre sig selv mod spilleren pludselig en dag vil skifte hold.

Tiderne har godt nok ændret sig meget. Før i tiden var en server og ts relativt godt, nu sidder utallige og forventer løn på trods af der ikke er nogen garanti, what-so-ever, på at organisationen får noget igen.
#37(Med 3 svar)
12. februar 2018 kl. 12:46
Hani
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Foruden at spillerne stort set altid kræver en meget stor del af præmie penge selvom det er organisationen der tager den økonomiske risiko.

Men altså udbud/efterspørgsel. Hvis mange andre spillere på ens niveau får løn, hvorfor skulle man så ikke selv?
Jeg synes det er ærgerligt at spillerne har så meget magt, men organisationerne er altså selv uden om det, især dem uden for top10 der der ikke har strenge kontrakter og store krav til spillerne :)
#39(Med 0 svar)
12. februar 2018 kl. 12:52
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Helt enig! Godt skrevet.

Jeg er coach for Ragnarok, en organisation der netop har nogle af de omtalte sanktioner for at sikre sig selv, bare en lille smule. Organisationen betaler alle LANs, online turneringer og hjælper til med gear m.m. men betaler ikke løn. Vi er ikke engang i sub-toppen, men forsøgte med kontinuerlig dialog imellem spillere og ledelse at finde frem til en god løsning for os alle.

Stod vi i samme situation ville vi nok have bedt om at forhandling m.m. ville ske efter NPH, hvilket jeg tror alle parter ville have haft forståelse for - men når det er sagt, så er der ikke meget andet at gøre for MSE end at forsøge at få en god pris. Især når Demise, som det virker til, er gået direkte til spilleren i det ene tilfælde.
#40(Med 1 svar)
12. februar 2018 kl. 13:05
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Hvad mener du med strenge kontrakter? Nu dækkede jeg sagen med Xapso, da vikingd0m faktisk gjorde noget, og han sendte jo sine krav til spillerne, og det kostede vist omkring 10k at få en advokat til det. Skal sagen så køres videre i retten så kan du nok gange det beløb med 4-5. Lidt off, men da jeg havde købt en lejlighed var jeg lidt uenig med sælger omkring et forhold, som kom senere, og min advokat sagde, at hvis det ikke er en udgift for mig på over 40k, så skulle jeg indgå forlig, for ellers bliver sagen alt for dyr for mig i forhold til hvad jeg kan få selv ved at vinde.

Men tilbage til den med vikingd0m og xapso, der interviewede jeg også en advokat, og han der kom jo noget ud til citat, hvor han var lidt usikker på, hvem der ville vinde sagen, og desuden spillede en masse andre forhold ind, som ikke var ude i offentligheden, og senere off the record fortalte han mig også en masse forskellige scenarier, som han dog ikke ville ud med til citat.

Essensen i flere af dem var dog, at det stadig ville være for dyrt at trække dem i retten for de penge (mener det var 10k per spiller) som der stod i kontrakten, at de skulle godtgøre, hvis de smuttede inden endt periode.

De endte jo også med et forlig, og mener vikingd0m lige akkurat fik dækket udgifterne til advokaten, men hvis MSE skal hive de her to spillere igennem en retssag, så risikerer MSE nok at stå med en stor regning bagefter, også selvom de skulle vinde sagen. Ja, så straffer de spillerne, men hvis vi siger de står med en advokatregning på 20k bagefter, så er det jo rigtig mange penge i deres budget.

Og nu er jeg ikke jurist, men det var altså bare det, jeg fik ud af at dække det dengang, og der sidder nok nogen herinde, som kan give et mere fagligt korrekt svar på det. Ved fx ikke om MSE kan skrive ind i kontrakten, at det koster 30k at bryde den, vil den holde i retten? Mener advokaten dengang også sagde, at i en evt retssag vil dommeren nok også gå ind og se på spillerens værdi for holdet samt det økonomiske tab, som det medfører.
#41(Med 0 svar)
12. februar 2018 kl. 13:30
Hani
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tror lidt du misforstår min kommentar. Jeg kender godt sagen med Xapso, og jeg ville selv have gjort som MSE i deres situation. Jeg er all in for at man har en dialog med spillerne og at man kommer til kompromis ud fra hinandens interesser hvor forskellige de så end er. Ikke at man binder dem fast på klausuler og andre kontraktlige forhold.

Det var mere ment som at spillerne der får løn stadig behandler det som om at organisationerne arbejder for dem og ikke omvendt. Nu ved jeg ikke hvordan det er hos MSE, men mange steder er det spillerne der bestemmer og prioriterer trænings tider, kampe og turneringer de vil deltage i, selvom spillerne i princippet er ansat.
Hvis nu alle Semi-pro og amatør organisationer bare sagde: Vi kan give jer muligheden for at spille, men i skal give værdi til os og ikke omvendt, så ville scenen se helt anderledes ud.
#38(Med 1 svar)
12. februar 2018 kl. 12:51
DGaard
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Enig, alle med en smule forståelse for økonomi kan se at der virkelig skal høvles noget værdi ind fra spillerne, for at få business casen til at gå i nul. Men det er nemt at stille en masse krav, det burde de danske orgs også gøre. "Hvilken værdi kan i tilføje vores organisation/brand".

Hvis man jagter sponsorer ved man også at de gerne vil have deres sponsorkroner tjent 2-3 gange hjem. Hvordan beviser man at man giver sponsorer værdi?
#46(Med 0 svar)
12. februar 2018 kl. 17:34
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Lige præcis! .. Tænk hvis organisationerne begyndte at gøre det. Sige at der skulle skabes værdi fra dag 1 (.. forstå mig ret), eller en form for provisions-lønning hvor man kun får som man skaber. Det ville være helt utænkeligt - de fleste 15-20 årige tror at fordi der er "flere penge i esport" så skal de da også have store summer ind på kontoen hver måned, fordi de jo er top 20 i DK............

Jeg tror at mange organisationer som går ind i esport, dvs. langt størstedelen, gør det for at støtte esport og reelt set bare gerne vil have at det går i 0 - så er der selvfølgelig organisationer som Astralis, North osv osv som er en decideret forretning.
#31(Med 0 svar)
12. februar 2018 kl. 08:14
Hani
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det må man gå ud fra at de allerede har. Som jeg ser det er problemet mere at hvis du siger nej til at lade dem skifte har du 2 umotiverede spillere der egentlig ikke gider. så et salg er den eneste mellemvej man rigtig har.

Hvis spillerne skifter uden at det forgår gennem organisationen skulle der nu nok være nogle sanktioner.
#10(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 22:14
e1z
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Kæmpe held og lykke til dig Jacob, håber det bliver en kæmpe fest for dig <3
#11(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 22:33
mazi
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
gl vaz0r og tham!!!
#12(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 22:37
birdfromsky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
Guld Sæsonkort Sæson 15
Kan ikke helt forstå valget med raalz? Kunne være fedt hvis demise kom med en udmelding om det hele også ;)
#13(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 22:41
DMGZ
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Ouch også lige op til NPH..
#14(Med 6 svar)
11. februar 2018 kl. 22:59
granzales
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
De har lige solgt 2 spillere. Kunne man overveje at skrue prisen lidt i vejret, hvis man synes det er dårligt at sælge sine spillere? Det tyder på, at de har solgt dem for meget få mønter. Organisationen virker godt nok som nogle amatører med det statement der, mærkeligt at sige sådan noget til et offentligt medie.
#17(Med 1 svar)
11. februar 2018 kl. 23:09
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Hvor ser du noget, som får dig til at tænke på en pris?

Men det er vel i bund og grund ikke særlig let at have to spillere, som ikke gider spille (ved ikke om det var sådan, men lyder lidt sådan) og derefter skulle presse en pris op, for demise ved jo godt det er en lorte situation for MSE, for ingen får noget ud af at tvinge nogle spillere til at spille, hvis de ikke gider og bare er sur over, at man ikke lader dem skifte.

Men nu når du er en del af Tricked, så kan du jo spørge Morten, hvordan det var, da JUGi ville væk. Der mindes jeg et meget voldsommere statement fra ham, som jeg desuden synes er på sin plads, men ifølge dig er Tricked så en amatør organisation? 😄
#22(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 23:38
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det var sgu noget møg det med Jugi dengang. Har aldrig nogensinde set sådan et lignende statement fra en organisation.
#19(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 23:27
Messias
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg synes det er fint at der bliver påtalt problemet.
Det er et problem på den danske scene lige uden for de større turneringer at pengene er små og derfor afhængig af sammenhold. Tænker ikke demise kan smide det beløb mse kunne ønske sig men et beløb mse antog som realistisk de kunne få
#25(Med 2 svar)
12. februar 2018 kl. 00:32
Arize
Organisationen virker som nogle amatører??? Det er da spillerne på den danske scene uden for top6-7 stykker, der gang på gang overhovedet ikke skænker det en tanke alt det arbejde organisationerne lægger i holdet, hvis de er en del af en og blot skifter hold lige når det passer dem.

Det sgu ærgerligt en organistation som MSE kan ende med at trække stikket på grund af sådan et move her fra spillerne, og det tiltrækker ikke ligefrem nye organisationer eller sponsorer udefra med så meget ustabilitet
#27(Med 1 svar)
12. februar 2018 kl. 01:07
granzales
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tror måske jeg ser tingene fra et andet perspektiv end jer ^

I min optik nytter det bare ikke at organisationerne (der bør være mere professionelle end spillerne none the less) skal ud med riven. Fordi hvor er vi så? Synes bestemt spillerne mangler meget professionalisme, men hvis organisationerne ikke har det i første omgang, hvordan kan man så forvente det af spillerne... Og omvendt :D Både spillerne og organisationerne er vel bare for uerfarne?

Ikke sagt at min mening et mere rigtig end din. Det er bare mit syn på tingene.
#28(Med 0 svar)
12. februar 2018 kl. 06:45
Arize
Men det er jo netop spillerne, der ikke har haft professionalismen i første omgang. Det har været et større problem på den danske scene i længere tid, og det er derfor han reagerer. Synes sgu det er fair at komme med en opsang til spillerne efterhånden
#15(Med 5 svar)
11. februar 2018 kl. 23:03
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
burde man ikke trække sin invite tilbage, når de mister to spillere?
#26(Med 4 svar)
12. februar 2018 kl. 01:03
KeyziN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Du skal bare have en core på 3 ;)
#32(Med 3 svar)
12. februar 2018 kl. 08:53
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Men stadig spild af et invite på et hold som vil have to stand-ins, det gør i hvert fald at jeg hellere vil lave andre ting end at se streamen hvis deres kamp vises :)
#43(Med 2 svar)
12. februar 2018 kl. 15:10
KeyziN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Well. jeg kan vel kun tale af egne erfaringer.
Sidste gang jeg spillede sommercup, var der også diskussion vedr. vores invite fordi vi lige havde skiftet 2 spillere ud, og spillede med 1 standin og 1 på try.
Vi gik da videre fra vores gruppe, så det betyder vel at vores invite var "mere værd" end 4 andre.
Der var også en episode da jeg bænkede mig selv i ZetMac, hvor de faktisk fik hele 3 nye ind. Og jeg mindes Streak2k10 og Zemax havde en lettere diskussion over deres invite osv.
Men de gik hele vejen igennem challenger og ind i Masters, hvor de var tæt på at slå sprittet.

Så efter hvad jeg har set, så gør det ikke noget for niveauet, på holdet :D
#44(Med 1 svar)
12. februar 2018 kl. 15:27
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Men som jeg læser det, så ved de jo stadig ikke hvem der skal have de to pladser endnu.
Så det vel 2 stand-ins og det er heller ikke nogle dårlige spillere overhovedet, så de kan med garanti stadig få gode resultater.
Jeg synes bare det er ærgerligt at hvis de kun består af 3 mand og er uvidende om hvem de 2 nye skal være - at man ikke prøver at inviterer et andet hold for at give dem en chance :).

Det er mere sådan jeg ser på det :)
#45(Med 0 svar)
12. februar 2018 kl. 15:30
KeyziN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
well, som jeg læser det, skal dfen og jialocin hjælpe i ESEA og fightclub, og hvis man kigger på de tilbageværende spillere, så ville det ikke undre mig at dfen nok er på try, men der bare ikke er lavet noget offentligt omkring det endnu.
Dunno, jeg synes det er fint, de 5 (4) der skal stille op kender hinanden næsten ind og ud, så det er næsten som at se et hold spille. :D


Men forstår godt din måde at se det på også :D
#16(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 23:05
arNolder
Vinder af Dust2 Masters
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sååååååå vazor og thammy :D Glgl
#20(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 23:28
Messias
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Glhf
#21(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 23:33
GnuEN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
tillykke vazor og tham :D Jeg håber i får success under bry.
Jeg er sikker på at MSE nok skal få fundet nogle solide spillere.
#23(Med 0 svar)
11. februar 2018 kl. 23:46
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Synd for b0y :(
#29(Med 0 svar)
12. februar 2018 kl. 07:06
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Denise må virkelig være glade for deres projekt. Stabilt hold, som virkelig kæmper for sine resultater, ikke skifter ud hele tiden og hvor spillerne har aftalt at man holder ved trods modgang i starten..,...
#33(Med 0 svar)
12. februar 2018 kl. 10:02
noche
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Forstår ikke, at man ikke kunne forsinke handlen eller aftale at den gik igennem efter NPH, så det ikke fuldstændig ødelægger forberedelserne til eventen. Fair nok at spillerne ingen rygrad har, men det er stadigvæk op til organisationen at sætte rammerne og fastholde de unge på deres kontrakter. Det er ikke synderligt demotiverende, at få at vide, at man først kan skifte om en uge eller to. Selv hvis vedkommende så ikke ville spille til NPH, så er det blot på bænken i den tid og ind med en erstatning, som de jo alligevel har kunne finde.
En af de ting scenen skal mere til livs er den direkte spiller til spiller kontakt og tilbud under bordet. Klimox beskriver det i hvert fald, som at thamlike har fået tilbuddet direkte fra Demise, og ikke Demise der har taget kontakt til MSE vedrørende et eventuelt salg. Vi kommer nok aldrig uden om, at det kan og vil ske, men organisationerne skal have den respekt for hinanden, hvis scenen skal fungere. Og så er bolden ligesom spillet op til eSport Danmark.

b0ychild, wusung og siNde tilbage på holdet, det ligner noget man har set før.
#34(Med 0 svar)
12. februar 2018 kl. 10:29
Buglezz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Gl til jer, i to flækkere!
#42(Med 0 svar)
12. februar 2018 kl. 13:52
AB1LDG44RD
Held og lykke til vaz0r musen <3
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.