Kan huske en lidt alla thread på XplayN en gang, hvor man svarer brugeren over dig i en seperat besked til tråden der sidst har skrevet en "hvad vil du helst" og laver et nyt spørgsmål.
Jeg starter:
Hvad vil du helst at skulle råbe ”bøssekal!!!”, hver gang du støder på en gruppe rockere, eller råbe ”bombe” hver gang du skulle igennem check-in i lufthavnen?
Vinder af Dust2 predictions - DreamHack Masters Las Vegas 2017
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Den er jo nem. Så hellere dræbe en da. :-)
Jeg har en ulækker en her.
Hvad vil du helst? Drikke 1 liter tyresæd, eller 300 ml betændt udflåd? hahahaha!
Vinder af Dust2 predictions - DreamHack Masters Las Vegas 2017
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
vil helst ikke overveje noget med de to ting. Havde bare en kammerat der stillede mig i det dilemma med de to ting, og jeg var ved at brække mig da jeg hørte det. :D
Hvad vil du helst?: Brækket hånd så du ikke kan spille i 1 måned, og er fucking dårlig til CS når du kommer tilbage eller bruge snyd i 1 måned for at blive set af nogen gode spillere.
Blive hya'et? Wat... Anyway, ryge ud i gruppespillet
Hvad vil du helst? Klappe stavelserne hver eneste gang en person siger et navn, resten af dit liv eller sige skål hver gang nogen nævner noget der kan drikkes, resten af dit liv?
Der står en mand med pistol for panden på dig. Han giver dig nu en mulighed han skider på en tallerken foran dig og siger spis den eller jeg trykker en kugle i panden på dig.
Ville du helst være tvunget til at kun at iført bokseshorts og sokker 24 timer i døgnet, eller...
Få tatoveret hele kroppen fra top til tå i kulsort og ændre navn til Lars.