Når du siger "skræddersyet"
- Er der rigtig mange som skal have det samme som andre. Og det kan du ikke benægte.
Udover det, kan du jo komme med ting, hvis du ikke kan lide maden eller what ever det nu engang er.
Hvad ligger du i ordet skræddersyet? Sidder du og påstår du ikke har lavet 2 ens planer, fordi udgangspunktet er tæt på det samme? Har du aldrig i fitness world, givet den samme behandling 2 gange til en gammel dame. Selvfølgelig har du det, og det også helt okay, fordi udgangspunktet er så tæt på det samme at de vil have gavn af det samme, 2 ens planer betyder ikke det ikke er skræddersyet.
Hvis klienten ikke kommer helt i mål, er det sjælendt trænerens skyld, da klienten bare kan bede om noget andet.
Specielt de 2 mennesker du nævner der er måske 2 af de mennesker med aller størst base for online klienter herhjemme, så utilfredse kunder vil komme.
Hvis du siger nej til overstående, har du ikke haft nok klienter endnu, det også fair nok.
- Men det kommer til at ske.
Fortæl mig hvad du ligger i ordet "skræddersyet".
Noget helt andet er, det niver og hiver i mig så dårligt som du sælger dig selv, det irriterer mig virkelig. Jeg synes du får dig selv til at fremstå ekstremt ubegavet, fordi du tror sælger mirakel online middel for en smule billigere penge.
Når du sætter din pris så billigt og ødelægger markedet fortæller det mig du ikke selv er noget værd, du er en PERSONLIG TRÆNER, det vil sige du sælger dig selv. Og du har lige skrevet ud i åbent forum at du er den billigste? Hvorfor er du billig? Er det fordi du ikke er god nok til at sælge dig selv til 6000kr for online forløb? Det vælger jeg at gå udfra.
"På en fitnessuddannelse lærer du at hjælpe andre med at komme i fysisk form, træne kroppen og leve sundt.
Du får viden om kroppens anatomiske opbygning, dets kredsløb og funktioner samt de forskellige energisystemer.
Du lærer alt om styrke-, mobilitets- og konditionstræning og om hvordan, du laver træningsprogrammer til forskellige målgrupper. Samtidig lærer du også om ernæring og sundhed, instruktionsteknik og coaching.
Du får på uddannelsen mulighed for at blive instruktør i forskellige holdtyper som bl.a indoor cycling, funktionel, outdoor og TRX. Det betyder, at du vil kunne varetage holdundervisning, når du har afsluttet grundforløb 2.
Ud over det træningsfaglige får du indsigt i virksomhedsdrift, administration, salg og kundeservice, og undervises således i fag som afsætning, erhvervsøkonomi og event."
Det er med al respekt til next, noget du kan lære online på 6 måneder igennem weekend kurser. Hvis du gider betale for det.
Herunder, må du komme med nogle eksempler på hvorfor du mener du er af samme kaliber som de andre du nævner.
- Du har ikke en vanvittig muskelmasse
- Du ikke specielt hakket.
- Din styrke er ikke konkurrencedygtig
- Du har ikke nogen særlig begrundende uddannelse(Bachelor/Kandidat)
- Du har 6 måneders erfaring i fitness world, hvor største delen er pensionister man træner
Som flere skriver, det er et simpelt regnestykke at tabe sig, det bare svært at gøre det i længden, og nogle vil have glæde af en træner. Om du er en god "coach" ved at kunne få folk til at blive ved, det må du redegøre for. Ellers kan jeg ikke se hvorfor folk skulle vælge dig fremfor andre. Udover prisen.