Jeg kan virkelig godt lide, at du tager de forslag man kommer med til dig! Synes i hvertfald du har prøvet på en del af det jeg foreslog i en af dine tidligere tråde 😄 Det begynder at se rigtig godt ud, klart det bedste jeg har set fra dig so far! Forsæt med at kom op med små nye detaljer, som vi ikke har set i dine videoer før også vil du nå langt indenfor edit “branchen”!
Nå men som ved alle dine tidligere tråde, skal jeg jo lige komme med lidt “kritik”(selvom det ikke rigtig er det) og selvfølgelig nogle nye forslag!
- Når du bruger smooth efter et kill, eller som indgang til et nyt frag, synes jeg det ville se bedre ud, hvis du ofte satte slowmotion på til alle sidst, så det ikke ligner det bare klipper midt i det hele. (Skal lige siges du havde nogle rigtig fede nogle med, bl.a. på dust2 fra mid til b, samt hvor du kørte fra dust2 direkte over på vertigo!
- Det kunne være fedt, hvis farverne engang imellem ændrede sig en smule, selvom du ikke er til det.
- En rigtig fed detalje kunne os være at bruge r_drawothermodels i nogle situationer, sådan hvor du hurtigt sætter på og af (hvis du forstår😂)
- Evt ændre lyden af skud ved enkelte kills, samt bruge slowmotions på sprays, hvor man kan sætte lydeffekt til så man kan høre kuglerne ramme jorden.
Men alt i alt, virkelig fed Intro og en vel redigeret film. Forsæt det gode arbejde! 😄