Jeg har haft min computer i godt og vel 3 år nu, men den kører stadig flot fps mæssigt, I csgo ligger den på solide 350 fps på mappet benchmark.
De sidste 3-4 måneder har jeg lagt mærke til mere input lag når jeg sidder og spiller, det forekommer ofte efter en lille times spilletid. Jeg troede det var min mus så købte en ny mus i håbet om at de ville fikse input laggen, men har stadig samme problem.
Altså når jeg spiller cs, spiller jeg med 350 avg fps men der er noget som føles off, der er et lille delay, har selv mistanke om at det er cpu'en eller køleren, men har ikke rigtigt forstand på sådan noget.
Det skal også lige siges at min computer ud af det blå kan finde på at slukke når jeg sidder og spiller eller surfer på nettet og så kort tid efter starte af sig selv igen.
Hvad jeg har prøvet:
- Jeg har slået alt fra som kørte i baggrunden så som xbox, nvidia og meget mere
- Jeg har lavet alle de optimeringer jeg har kunne finde på nettet.
- Jeg har fulgt bananagamings video om noget som mindede en del om mit problem men har ikke hjulpet
youtube.com/watch?v=77VR37F5cf0&t=29s
- Har pustet/støvsuget mit kabinet for støv, og har bestilt themal paste så jeg kan give min cpu en tur, ved dog ikke om det kommer til at hjælpe.
- Satte min computer tilbage til fabriksindstillinger for et par uger siden uden succes.
- Har normalt slået xmp til i min bio, men har prøvet med den uden, hvor den kører elendigt. har ikke rørt med noget andet i bios, da jeg ikke forstår det, og har en god nok køler til det.
Mine specs lyder på
Geforce GTX 1060 6gb grafik kort
I7-8700k 3.2 gz CPU
16gb ram
Har sikret at jeg spiller med 144 hz på min skærm.
Vær venlig at skrive i kommentarfeltet hvis du har prøvet det samme eller har et fix, eller bare et godt råd :)