Mentality Main søger IGL
7. maj 2021 kl. 08:31
Sweezy333
Mentality er en forholdsvis ny organisation, som startede op 1. februar 2021. Vi har pt. omkring 7 hold som er aktive.
Vi sætter pris på vores spillere, så derfor vil vi gerne tilbyde dem mest muligt.

Mentality Main´s lineup:
Tr1cky
Rolle: Rifler
Alder: 14 år
Faceit acc: faceit.com/en/players/Tr1cky_G0

M1NION
Rolle: Lurker
Alder: 17 år
Faceit acc: faceit.com/en/players/MinionCs

Foss
Rolle: Awper
Alder: 16 år
Faceit acc: faceit.com/en/players/-fosscs-

Fjeldal
Rolle: Rifler
Alder: 16 år
Faceit acc: faceit.com/en/players/_ViberZ_

Krav:
Motiveret til at komme langt.
Seriøsitet, men selvfølgelig også ha' det sjovt.
Alder 13-19
Lvl 10+ (Undtagelser kan forekomme)

Vi tilbyder:
(Selvbetalt) Merch
Logo, twitch overlay & meget andet grafik
Teamspeak-server
Pracc-server
Støtte fra organisationen (Herunder streaming af kampe, massere støtte med at få jeres hold i gang, og hjælp til at få jeres navn ud i den danske cs-scene)
Stor & god community (320+ members på discorden)

Skriv i kommentarfeltet, eller add min discord: SwEEzY333#4805

Link til Mentality Discord: discord.gg/AXUsSWavYk
#1(Med 3 svar)
7. maj 2021 kl. 14:11
skjerK
-Rep - Kan ikke anbefales:
Jeg har tidligere spillet på Main-holdet (altså dette hold bestående af disse fire spillere) og blev smidt af efter en måneds tid som holdets AWP'er ude af det blå. Jeg fik ikke nogen yderligere uddybning/begrundelse for, hvorfor jeg var blevet smidt af, ud over min spillestil ikke stemte overens med den måde de gerne ville spille CS på. Dog skal det nævnes, at jeg ALDRIG i løbet af den jeg tid, jeg spillede med disse drenge, fik af vide hvordan de ville have jeg skulle AWP'en - Så jeg blev smidt af holdet 5-10 minutter inden practice uden at have fået feedback på den måde jeg spillede på.

Desværre holder opslagets fine opsætning ikke stik med den måde de behandler deres spillere.

Jeg har et opslag på twitter og twitlonger der beskriver min oplevelse med holdets håndtering:
twitter.com/vis1oncs/status/1382391117627416585 // twitlonger.com/show/n_1srll1v
#2(Med 2 svar)
7. maj 2021 kl. 19:50
fosscs
du blev kicket fordi du havde for lidt impact med awpen og du købte awpen sådan 4-5 gange i et game, selvom vi havde sagt du skulle købe den ofter og skulle have mere impact med den. Du var bare ikke den rette for os. Jeg kan godt se det var måske vores fejl at vi tog dig ind på holdet for hurtigt, og den måde vi kickede dig på, men vi har lært af vores fejl.
Håber snart du finder et hold der passer dig, istedet for at side og whine.
#6(Med 0 svar)
7. maj 2021 kl. 20:30
skjerK
I sagde aldrig nogle af de ting du nævner - Fair i fire gutter har snakket om det indbyrdes, men så husk at videreformidle det til den 5. mand.
Jeg fik aldrig feedback på, at i ville have jeg skulle spille på en specifik måde. Fair nok, at jeg ikke var den rette for jer, det kan jeg respektere, men at i vælger at tage mig på holdet "for hurtigt" er ikke min fejl og ude af mine hænder.

Alt jeg prøver at sige gennem mit opslag, er at jeg havde appreciatet, hvis i tog en samtale med mig, så jeg rent faktisk havde mulighed for at rette min spillestil. Synes ikke ligefrem det er at "whine", når man har et budskab.
Jeg havde intet (og har stadig ikke) noget negativt at sige om jer som personer, men blot den måde i håndterede situationen på, synes jeg er kritisabelt og synes ikke det er noget andre skulle udsættes for.
#7(Med 0 svar)
7. maj 2021 kl. 20:52
z1mZe
fosscs, helt objektivt, kan man jo ikke bare købe awpen når man har lyst. Det kræver flere ting, b.l.a at økonomien tillader det, at det passer ift. runderne (i den forstand at hvis ult generelt er low, er det måske vigtigere at nogen har ult eller lign). at man så ikke skaber impact, kan også skyldes flere ting. ens spillestil, om man sætter sig selv og eller ens hold kan sætte en ordenligt op. Det lyder på SkjerK ikke som om problemet var han blev kicked, men måden det skete på og den manglende kommunikation mellem ham og resten af coren.
#3(Med 1 svar)
7. maj 2021 kl. 20:02
G0op
ER intereseret. hvor kan jeg kontakte?
#4(Med 0 svar)
7. maj 2021 kl. 20:03
fosscs
Add SwEEzY333#4805 på discord
#5(Med 0 svar)
7. maj 2021 kl. 20:04
G0op
har addet
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.