Kan se i har lavet et nyt opslag, så jeg stiller mit spørgsmål igen, fordi jeg helt ærligt er nysgerrig, ikke for at rakke ned på jer.
Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge, i har simpelthen brug for hele 3 coaches/analysts hvor den ene er fuldtid? Jeres ene coach der, som jeg kan forstå, bruger mindst 37 timer i ugen på jer kan ikke holde jer på linje og har mangel på tid til jer?
Hvor konkurrerer i henne for at have brug for 3 coaches og analysts? Hvilke ligaer og hvor mange officials skal i forberede ugentligt?
Hvilke opgaver vil de to assisterende coaches få? Hvilke ambitioner har i når i har brug for en trænerstab der er større end samtlige tophold i Danmark?
Jeg spørger kun fordi jeg selv coacher og er ansvarlig for talentudvikling i min organisation, men kun som fritid ved siden af min uddannelse, og det er frivilligt. Jeg finder tid til både individuel udvikling for spillerne og forberedelse til officials. Det ville kun blive bedre hvis jeg havde mere tid, men jeg kan simpelthen ikke få det ind i min hjerne at han med SÅ meget erfaring og FULD TID ikke kan få det til at hænge sammen.
mvh.