Sørby Alpha søger 3 spillere
26. december 2021 kl. 21:48
Quepsie
Heyo gamers
Sørby Alpha søger pt. 3 unge dedikerede spillere til næste sæson af Power Ligaen 4 div.
Vi søger pt. 2 riffel spillere og en AWP
De eneste krav der er, er at du skal være klar på at de dage vi ikke spiller kampe praccer vi
Så at du skal være 2k elo+
At du ønsker at være en del af et fælleskab.
Erfaring fra liga eller lign. er ikke et krav men det kunne være lækkert hvis man havde.

Lidt om de 2 gutter der er på holdet:
Vi har Madsix som pt. er 2,3k elo og har spillet på mit hold i sidste sæson som entry hvis man skulle sætte en rolle på
Han er 15 år gammel og super dedikret

Så har vi Engine, han er 2,6k elo og var også en del af det hold som jeg havde under mig i sidste sæson.
Engine er 16 år gammel og spiller normalt lurk/entry men har op til denne sæson udtrykt et ønske om at prøve sig selv af som IGL, så han vil være IGL i næste sæson for holdet.

Så er der mig holdets træner, jeg er selv 21 år gammel, og har tidligere spillet på et okay niveau, men fandt ud af som så mange andre at det individuelle niveau ikke rækkede til at spille med hvor det er sjovt, og blev derfor for 3 års tid siden coach og har siden der arbejdet med unge spillere internt i Sørbys rækker og haft en god succes med at sende unge håbefulde talenter op igennem rækkerne.

Hvad vi tilbyder:
TS3 server
Egen prac server
Spillertrøje
Mulighed for bootcamp i vores center i Slagelse
Spot i 4 div og mange andre goder som kan forklares om til en evt. samtale

Lyder dette noget for dig? jamen så ram min dm på henholdsvis twitter/discord/steam så vi kan få en snak :D
twitter.com/Quepsie
steamcommunity.com/id/Quepsie/
Quepsie#5771
#1(Med 0 svar)
29. december 2021 kl. 20:45
Movski
Har skrevet på twitter :D
#2(Med 0 svar)
1. januar 2022 kl. 14:04
V1PER
Vi er to Riflers som er interesseret... Har added Steam ;)
#3(Med 0 svar)
1. januar 2022 kl. 17:15
MarchauMagi
har tilføjet discord
#4(Med 0 svar)
2. januar 2022 kl. 16:14
Wullum
Har skrevet på twitter
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.