16 år, Kbh, 2500 ELO - søger hold
17. september 2023 kl. 10:07
Craxiii
Jeg er træt af at spille med randos, og jeg vil gerne udvikle mig og øve taktikker med et fast hold.
Ligger og svæver op til 2500 ELO på Faceit i solo queues, og I kan se mine spillerstats på Leetify her
leetify.com/app/profile/76561198093676068 (De er faldet lidt i CS2, fordi jeg lige skal vænne mig til det).

Jeg søger et hold, hvor alderes passer nogenlunde med min egen, og jeg kan træne ca. 2-3 gange om ugen. Spiller normalt fra 15 til 20.

Add mig evt. på Discord - why?#6108
#1(Med 0 svar)
17. september 2023 kl. 19:26
Huss0313
B
#2(Med 0 svar)
24. september 2023 kl. 22:37
ArrGO-
Vi er på nuværende tidspunkt på udkig efter a rifler, awper og én IGL, til vores nystartede CS:GO hold - VEGA.👀
(SØGER umiddelbart faceit lvl. 10. (Men undtagelser kan forekomme ved lvl. 8-9)
Kort introduktion til holdet:
Holdet består på nuværende tidspunkt af to meget motiverede spillere og én dygtig coach.
Vores Coach, AptiC, er en øvet coach, med forhenværende holderfaring både som coach, IGL og spiller.
Vi lægger stor vægt på positiv udvikling både for hold - og den individuelle spiller.
Derfor betyder det meget, at potentielle nye spillere, har en positiv attitude ift. træningen både som hold og individ.🤝
Vi forventer derudover at du har gåpåmod, er villig til at modtage kritik, og være med til at skabe en fed stemning på holdet!🔥
Vi regner med at spille i næste sæson af PowerLigaen.

Kontakt VEGA's team manager her, hvis det lyder som noget for dig:
E-mail: [email protected], TLF. 22304464.
#3(Med 0 svar)
25. september 2023 kl. 15:29
m4jorcs
hej jeg vil gerne snakke med dig om muligheden for at spille for flaming north der i gang med at samle et hold på dit niveau vend gerne tilbage på min discord: discord.gg/VvAm5Yry
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.