Seriøs IGL Søger Ambitiøst Hold – Klar til At Nå Toppen
15. marts 2025 kl. 15:28
praxy
Hej, jeg er 17 år gammel, IGL lvl 10 med 2200 Elo, og jeg leder efter et seriøst hold, hvor jeg kan bidrage som IGL. Jeg søger enten et hold, der vil starte op, eller et hold, der mangler en IGL. Mit mål er at nå challenger på faceit Elo samt deltage i ESEA-turneringer, Powerligaen og opbygge et pro-hold.

For mig er det vigtigste at være på et hold med spillere, der er motiverede og disciplinerede, og som er klar på daglige træninger og mødepligt. Det er også vigtigt, at spillerne har holderfaring og er dygtige med utility på de forskellige maps.

Jeg søger desuden en dygtig coach, som har passion for sit arbejde og er villig til at investere tid i holdet. Jeg værdsætter spillere med en positiv mentalitet, passion for spillet og god samarbejdsevne. Jeg tror på, at aktiviteter som pugs uden for træning, bootcamps og LAN-events kan styrke holdånden og samarbejdet.

Jeg er dedikeret og investerer mange timer hver uge i at forbedre både teamplay og individuelle færdigheder. Mine mål er ambitiøse, og jeg stræber efter at nå toppen af scenen. Mine primære maps er Ancient, Anubis, Mirage, Dust2 og Nuke. Min Discord er doky452.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.