Tilmeldingen til POWER Ligaen lukker
01D : 04T : 22M : 36S
Jeg søger hold lvl 10+
6. april 2025 kl. 16:15
praxy
jeg søger et hold. Hvis det ikke er muligt at finde et hold med ambitioner om at forbedre sig og som er klar på at pracc'e næsten dagligt, for at kunne spille powerligaen så er min plan at finde nogle mates og bygge et main team op til Faceit. Målet er at spille turneringer, ESEA og nå over 3000 elo – og gerne helt op i Challenger.

Jeg vil meget hellere spille med et hold, der er klar på daglige Faceit-games, end at sidde fast i division 4 i Powerligaen, hvor der kun er tid til træning 2 gange om ugen. Når vi har spillet sammen i noget tid og lært hinanden bedre at kende, kan vi tage stilling til, om alle har tid og motivation nok til at satse på noget semi-pro (og måske endda blive et akademihold). I så fald kan vi søge ind i en organisation.

Men lige nu leder jeg primært efter mates, der er klar på at spille og træne hver dag. For hvis vi fem-stacker og møder andre lvl 10-hold, har de højst sandsynligt både strats og erfaring – og derfor skal vi også pracc’e for at kunne følge med. kotakt mig på discord: doky452"
#1(Med 0 svar)
6. april 2025 kl. 17:42
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Altså er det troll?
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.