Hej dd2.
Jeg søger et stabilt hold med ambitioner, målsætninger, og har lyst til at komme langt som hold og individuelle person.
Lidt om mig selv:
Jeg hedder Anders "Twin" Maxen. Jeg er 16 år gammel og ingen venner, intet liv (Rundt regnet xD) og har derfor en hel del tid. Jeg er lokaliseret i Horsens Midtjylland, jeg går der ud over i 9 klasse. (Skal dog siges at jeg er kommet ind på Vejle Campus til August)
Jeg er unknow men har stadige høje forventinger til mig selv og samt også jer! :D
Jeg har pt 3.5 k hr. i CS:GO + 4 k fordelt på Source og 1.6. Jeg ligger A+ på ESEA samt lvl 10 på faceit
Jeg har deltaget i flere lans lokalt og vundet nogle stykker, samt været med til CG :D.
Angående hold har jeg ikke de store orgs/teammates under vingerne
Ingame:
Jeg har spillet mange roller (IGL og Lurk. Er nok det jeg har mest) , er en meget hybrid spiller. Jeg er dog ikke bange for at være den første til at gå ind eller tage fights, har altid den mentalitet at jeg er bedre end de andre og er derfor ikke bange for at tage nogle fights. Jeg elsker at få givet et ansvar også bevise at jeg kan stå op til mit ansvar, er god solid på sites og man kan altid regne med at jeg gøre mit. Er selvfølgelig ung så, blive sat ind i et system er intet problem
Ambitioner: Jeg er en meget ambitiøs knægt og giver mig altid 100%. Selv om det er en pug, så gør jeg altid mit bedste. Jeg prøver altid at blive bedre, jegkan sidde timer for at få setpus kørende. Hvis det er det der skal til at vi vinder :D
HVAD FORVENTER JEG AF JER!
-Gerne "ongoing" team (Undtagelser)
-Jeg forventer at I er omkring samme niveau (ESEA, FACEIT), kan dog godt godtage undtagelser
-Jeg forventer at I er i mødekommende. Og selvom vi praccer kan man godt have det lidt sjovt :D
-Jeg forventer at I kan tage imod konstruktiv kritik, og i kan samtidig også forvente jeg kan tage i mod det.
-Jeg forventer at I ikke giver op, pga. en dårlig periode eller et dårlige lans/online tur.
Kontakt mig på steam:
steamcommunity.com/profiles/76561198116653716/
Anders "Twin" Maxen