Hej Dust2, nu har jeg besluttet mig for at søge hold igen da jeg vil udvikle mig mere som hold spiller, har en del team erfaring men det kan jo altid blive bedre.
I får lige lidt information om mig :))
Jeg hedder Nicklas Rasmussen, kommer fra Odense på Fyn, 13 år gammel. Jeg har 2800+ timer i CS:GO også har jeg en enkelt smurf med de 100 timer cirka. Jeg spiller primært entryfragger, men fungere som også godt som en allaroundplayer. Jeg ligger lvl 9 på faceit og unranked MM lå supreme før jeg blev unranked "Hvis det altså betyder noget" Jeg har høje ambitioner for at komme langt op på rank listen i Danmark, jeg kan pracce alle dage men ser helst at der er 1-2 fridage i ugen.
Offline events/lans jeg har deltaget til:
Power-lan #1 w/ Nudski, eXile, zMatiz, Lucky & me
NPH #4 2nd placed B-bracket 425$ w/ Guppy, Zatty, FreddyG, Zoogi & me
GGW #22: 3rd placed w/ raoz, denzu, pkn, typ & me
NPH #2 w/ et random mix som jeg ikke kan huske
Forventninger til mit kommende hold:
Ser helst i er 3+ på holdet, men er også frisk på at starte noget op hvis jeg får det rette tilbud.
Ser helst i ligger 7+ på faceit, og MM ranken er ret ligegyldig. :)
Mit kommende hold må gerne være under en org allerede, men det også fint uden org til at starte på.
I skal kunne komme til lans rundt i hele landet da jeg ser det er en fordel for os hvis vi skal deltage til "store" turneringer som NPH, NPF osv...
Er ret ligeglad med alderen så længe i er ikke er umodne, da jeg selv er ret moden "vil jeg selv mene"
"Mit kommende hold" skal også være frisk på at spille esea open, dust2 open, og en masse forskellige kvals for at teste vores niveau mod andre gode hold.
steamcommunity.com/id/JarkoCSGO/
plays.tv/u/JarKo1
Skriv gerne hvis jeg lyder som den rette spiller for jer, ellers må i gerne stille spørgsmål i kommentaren.
Mvh Nicklas "JarKo" Rasmussen :D