Hurtig statsinfo:
Faceit lvl 10 2500+ elo - K/D 1.65
MM rank - Global (unranked nu, da jeg ikke spiller MM)
Hey, mit navn er Mads. Jeg er 22 år, og bor I Slagelse på Vestsjælland. Jeg søger et ambitiøst dansk hold, som på sigt vil kunne gå langt. Min primære rolle er AWP, men man skal ikke tage fejl af min riffle. Ligger på omkring de 3000+ timer i CSGO inkl. smurf-accs, hvilket gør mig til en habil spiller. Jeg kan tage til diverse lans, turneringer samt bootcamps. Jeg har forståelse for teamwork, og hvordan et hold skal interagere med hinanden som en helhed, for at kunne udrette resultater. Jeg er lydig, følger tacs, og tager imod kritik, som jeg vil bruge konstruktivt, og dette forventer jeg også er gengældende for mit team, da der skal være plads til alles meninger. Jeg forventer herudover også et modent hold med en god selvindsigt. Jeg har været en del af en masse hold (primært småhold), som aldrig helt har holdt hen pga. manglende initiativer. Jeg står klar mere end nogensinde til at finde det rette hold, som mangler en flæk spiller. Jeg har fuldtidsarbejde og styrketræning, så jeg spiller primært sent eftermiddag til aften (18:30, 19:30 - 22:15), men i weekenderne er jeg som regel helt fri.
Smid endelig en kommentar på steam, hvis I er interesseret.
steamcommunity.com/id/zhAME_/
faceit.com/en/players/zhAME-