Erfaring med mmvision?
Jeg står og skal købe en ny pc hos mmvision, men ved i om de bygger den i butikken? Altså sige hvad man skal have i, og så laver de den foran en?
#1(Med 26 svar)
3. juli 2017 kl. 17:38
MessiasPro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag

Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Jeg ved ihvertfald du kan sende dem en mail og spørge på en pris med de dele du gerne vil ha' i hvor de laver den til dig.
mm-vision.dk/vision-Power-gamer-pc-stationaer
Performance - Intel® Core™ i7-7700 (Op til 4.20GHz, 8MB cache) Quadcore HT 9.995,-
8GB RAM -> 16GB DDR4-2400 Corsair Vengeance LPX RAM 599,-
Har lagt disse ting oveni.
Skal bruge den hurtigst muligt nemlig...
Performance - Intel® Core™ i7-7700 (Op til 4.20GHz, 8MB cache) Quadcore HT 9.995,-
8GB RAM -> 16GB DDR4-2400 Corsair Vengeance LPX RAM 599,-
Har lagt disse ting oveni.
Skal bruge den hurtigst muligt nemlig...
#4(Med 0 svar)
3. juli 2017 kl. 17:45
MessiasPro

Du kan lave en hasteordre:
"Hasteordre (Klar til afsendelse/afhentning næste hverdag) Forudsætter alle komponenter er på lager, hvilket de normalt er. Du vil blive kontaktet såfremt der skulle mangle dele."
"Hasteordre (Klar til afsendelse/afhentning næste hverdag) Forudsætter alle komponenter er på lager, hvilket de normalt er. Du vil blive kontaktet såfremt der skulle mangle dele."
Hvis du skal streame - så få nu bare en K model og det ekstra boost/clock ud
#9(Med 7 svar)
3. juli 2017 kl. 20:40
MessiasPro

Intel har været ude og sige man ikke skal oc deres 7700 model
Ingen taler om oc.
& 7700k kan fixes med delid
& 7700k kan fixes med delid
#12(Med 5 svar)
3. juli 2017 kl. 22:07
MessiasPro

Den starky linker er 7700.
Ja hvis man tør delid 😄
Ja hvis man tør delid 😄
Yeye, men hvis du læser hvad jeg skrev i #8 .. Og så svarede du med det :D!
Selvfølgelig clocker man aldrig en _IKKE_ K model
Selvfølgelig clocker man aldrig en _IKKE_ K model
Nok, til når du skal streame hvertfald
#10(Med 10 svar)
3. juli 2017 kl. 20:59
wakeSuperior

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

Han køber bukser til 10k stykket men spare penge på sit hardware =DDDDDDDDDDDD
#25(Med 8 svar)
4. juli 2017 kl. 21:26
wakeSuperior

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

Så køb dog en ordentlig pc istedet for det bræk du er igang med at bestille der :D
bræk? den er da udmærket til gaming? det ikke fordi at jeg gider at bruge 40k på en computer lol
#28(Med 6 svar)
4. juli 2017 kl. 23:06
wakeSuperior

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

Et Mini Atx og en non K processor. Hallo det er fandme noget man køber hvis man ikke har penge nok :D Du kan spørge Engelund hvor meget fps han fik efter vi smed hans Mini atx board ad helvede til
#32(Med 4 svar)
5. juli 2017 kl. 01:17
wakeSuperior

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

Så bestil en pc hvor de kan samle den for dig skuda =D Hvis du er heldig kan du nå at annullere
Købte en pc fra dem tilbage i 2010, den fungerede fint indtil jeg skiftede den ud - jeg vil altid anbefale at du samler den selv, det er virkeligt ikke så svært som nogle tror =D
#17(Med 5 svar)
4. juli 2017 kl. 12:18
stenvangPro

Men for nogle er det fedt med den garanti du for med :) hvis nu noget går i stykker
Du kan altid reklamere over defekte dele inden for de 2 år, men ja, det er da nemmere bare at sende hele dyret afsted til reparation. :)
Garanti er typisk noget de sælger som en ekstra service, ligesom forsikring. Det er 9/10 gange spild af penge, hvis ikke oftere. ;)
Garanti er typisk noget de sælger som en ekstra service, ligesom forsikring. Det er 9/10 gange spild af penge, hvis ikke oftere. ;)
#26(Med 3 svar)
4. juli 2017 kl. 21:27
wakeSuperior

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

Der er faktisk 3 års garanti på hardware dele. Og hvis du køber ved proshop eller komplett har du også mulighed for at sende hele pc'en til reperation på en gang :)
Der er ikke garanti på noget, medmindre det er noget man tilkøber eller producenten tilbyder det.
taenk.dk/raadgivning-og-rettigheder/reklamationsre..
Det du omtaler, er kun hvis enheden har været til rep. gentagne gange med samme problem.
taenk.dk/raadgivning-og-rettigheder/reklamationsre..
Det du omtaler, er kun hvis enheden har været til rep. gentagne gange med samme problem.
#36(Med 1 svar)
5. juli 2017 kl. 16:34
wakeSuperior

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

A hvad? Er du helt væk, forbrugs vare og It vare går slet ikke under samme reklamations ret.
Min strømforsyning stægte mit bundkort og ram til NPH. Jeg sender det ind til komplett på en RMA og 1 uge efter fik jeg nyt bundkort samt pengene tilbage for ram og strømforsyning.
Inden du begynder at belære mig om mit eget arbejde kunne det være du skulle studere det bare lidt...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Min strømforsyning stægte mit bundkort og ram til NPH. Jeg sender det ind til komplett på en RMA og 1 uge efter fik jeg nyt bundkort samt pengene tilbage for ram og strømforsyning.
Inden du begynder at belære mig om mit eget arbejde kunne det være du skulle studere det bare lidt...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Har du overhovedet læst linket?
Reklamationsret gælder i 2 år
Varer som går i stykker mindre end 2 år efter købet, kan du klage over til butikken. Det samme gælder, hvis du opdager, at varen mangler funktioner eller er udstyret anderledes, end du blev lovet eller kunne forvente, da du købte den.
Butikken er forpligtet til at afhjælpe fejl eller mangler, der ikke er selvforskyldte, men var til stede på købstidspunktet, uden at det koster dig ekstra eller er til besvær for dig.
Købet kan ophæves, og du kan få pengene tilbage, hvis der er tale om en væsentlig mangel, og hvis du kan levere varen tilbage i "væsentlig samme stand", som den var ved leveringen. "Væsentlig samme stand" betyder normalt ikke, at du skal kunne tilbagelevere den originale emballage. Du kan også ophæve købet, hvis forhandleren ikke kan bytte eller reparere varen, inden for såkaldt "rimelig tid" (se pkt. 5).
Shopper du på nettet og vil reklamere over en vare, skal sælgeren betale fragten for at sende varen retur. Ønsker du ikke selv at lægge ud, kan du forhøre dig hos forhandleren om muligheden for at få tilsendt en returkuvert eller returlabel.
Jeg har desuden svært ved at forstå ved du skriver. Det kunne være du burde have fulgt bedre med i dansk.
Lidt mere læsning hvis du vil blive klogere (jeg tvivler):
forbrug.dk/artikler/forbrug/test-og-raad/forbruger..
Reklamationsret gælder i 2 år
Varer som går i stykker mindre end 2 år efter købet, kan du klage over til butikken. Det samme gælder, hvis du opdager, at varen mangler funktioner eller er udstyret anderledes, end du blev lovet eller kunne forvente, da du købte den.
Butikken er forpligtet til at afhjælpe fejl eller mangler, der ikke er selvforskyldte, men var til stede på købstidspunktet, uden at det koster dig ekstra eller er til besvær for dig.
Købet kan ophæves, og du kan få pengene tilbage, hvis der er tale om en væsentlig mangel, og hvis du kan levere varen tilbage i "væsentlig samme stand", som den var ved leveringen. "Væsentlig samme stand" betyder normalt ikke, at du skal kunne tilbagelevere den originale emballage. Du kan også ophæve købet, hvis forhandleren ikke kan bytte eller reparere varen, inden for såkaldt "rimelig tid" (se pkt. 5).
Shopper du på nettet og vil reklamere over en vare, skal sælgeren betale fragten for at sende varen retur. Ønsker du ikke selv at lægge ud, kan du forhøre dig hos forhandleren om muligheden for at få tilsendt en returkuvert eller returlabel.
Jeg har desuden svært ved at forstå ved du skriver. Det kunne være du burde have fulgt bedre med i dansk.
Lidt mere læsning hvis du vil blive klogere (jeg tvivler):
Hmm, ingen i familien kan bygge en pc, så det var egentlig hvad der blev besluttet af daddy-o haha
Da var ingen i min familie der kunne bygge PC da jeg byggede min egen. Det virker meget mere skræmmende end det egentlig er.
Mange af mine venner har købt derfra og de har ikke haft nogen problemer, servicen er også helt i top! :)
Jeg har købt min pc derfra i sin tid, og der har aldrig været noget. leveringen var hurtig fra deres side, så det var kun GLS jeg skulle vente i al evighed på. Det tog 5 min at sætte den op, og den har virket upåklageligt siden.