Hej Dust2.
Jeg prøver lige at lave et opslag da jeg gerne vil drive væk fra at spille esea pugs med randoms som i 8/10 tilfælde gør at man bliver que'et med folk som ikke forstår de mest basale ting i CS, hvilket kan demotivere en ret så meget når man har et vindergen der gerne vil stråle igennem, uanset om det er scrim eller pugs, og har en forståelse for CS som helhed.
Jeg ved godt at pugs bare er pugs, men når ens teammates ikke kan adapte til simpel information/gamesense er det svært at holde fokus på vinkler osv, og så kan jeg desværre tilte efter noget tid.
Om du er en del af et hold eller bare også spiller pugs, er du velkommen til at adde mig såfremt du kan se dig selv i den beskrivelse jeg har lavet her.
Jeg har ikke noget helt vildt flashy at vise frem, men jeg har en stor portion erfaring fra CS 1.5 og 1.6 som jeg selvfølgelig har videreført til CSGO.
Spillede blandt andet under RedMafia med RuneH,Zharx, Wildstyle og de gamle drenge der var under OB-1 plus nogle andre mindre kendte hold.
Min esea profil:
play.esea.net/users/1404387
Det meste af min ungdom gik med at spille CS, og efter at have vendt tilbage til spillet sidste år synes jeg nu at jeg er ved at være på et fornuftigt niveau aimmæssigt, og vil helt vildt gerne spille med folk af en lige lidt højere kaliber end B+ på Esea som er mit nuværende niveau, hvilket jeg dog ikke synes afspejler hvad jeg kan og kan bidrage med.
Som spiller er jeg en god blanding af awp/rifle hybrid. Tager gerne riflen hvis vi f.eks. allerede har 1 awp på T og en spiller insisterer på at spille den, men tager gerne second awp som ct etc hvis det også er tilfældet at 1 har den først, ellers spiller jeg main awp når jeg kan.
Jeg har kun 915 timer nu i CSGO, hvor de ca. 415 af dem er siden jeg startede sidste år, hvilket er meget lidt, men svaret ligger i at min motivation er super svingende fordi jeg ikke har flere at spille med, men jeg vil mene at min forståelse og erfaring for spillet gør at jeg er en del foran mange spillere med f.eks. 2-3000+ timer.
Personligt stiller jeg rigtig store krav til mig selv, og selvfølgelig også rimelige forventinger til mine teammates. Jeg går gerne først, baiter ikke og giver hurtige calls. Når jeg spiller med folk som har lyst til at spille CS som det skal spilles - som et hold - har jeg 100% fokus og giver alt hvad jeg har.
Det vigtigste for min udvikling her og nu, er at få lagt en masse timer, og det ville gøre det langt mere brugbart og motiverende hvis jeg kan finde dygtige spillere som har lyst til at spille sammen. Jeg stråler når der en god ånd og vi sammen tager spillet seriøst for at vinde, og ikke fordi vi bare rws-hunter og laver dumme fejl.
Jeg er 28, bor alene og har pt. masser af tid til cs.
På trods af det lave antal timer og ret lave brugerniveau på esea, håber jeg nogle af jer vil kigge på min mere end 14 år lange erfaring og forståelse for spillet og lade os teste det.
Jeg har toptunet pc, det bedste udstyr og 240 hz monitor så jeg er parat :)
Spillede kun faceit da jeg lige startede på cs igen sidste år hvor mit niveau naturligt var lavt efter flere års fravær, og har derfor valgt bare at spille esea som tingene er nu, men jeg køber selvfølgelig premium på faceit eller nogle af de andre sites hvis I spiller der.
Jeg har også kørekort og kan formentlig fixe transport / køre til lans hvis det skulle blive aktuelt senere.
Har det fanget dig og er du/i lavet af det samme stof, så add mig gerne
steamcommunity.com/profiles/76561197969677577/
Bedste hilsner
Martin