Team.StormShield ''Søger spillere'' ''Ikke fast navn''
24. januar 2018 kl. 13:01
SnuZ
Starten af et nyt projekt? Er du den udvalgte?
Jeg går under navnet SnuZ, nogle kender nogle ikke. Jeg har efterhånden brugt meget tid og sted, på at skabe en større erfaring inde for E-sport og finde hvad det kræver at have et hold. Jeg har efterhånden fundet ud af hvordan jeg gør efter snart 5 år inde for CS, og vil derfor gerne starte mit nye projekt op. Team.StormShield, er et nytopstartet projekt hvor Jeg pla. Søger nogle spillere at spille på hold med, samt skabe et hold som er villig til at gå langt og komme ind på scene og skabe uro mod andre konkurrenter.
Mit mål for holdet er at komme ind og røre ved scenen, men også finde de spillere som både har erfaringen og kan klinge sammen, og give plads til hinanden og respektere hinandens ''Jeg''
----------------------
Hvad søger Team.StormShield.
- Lineup:
IGL / Awper: SnuZ
Rifler/Second awper:
Entry:
Supporter:
Lurker:
- Din erfaring ligger højt ''Rank over faceit lvl 7+''
- At du har styr på det basiske inde for CS, både taktik, gamesense, aim og hvordan du opføre dig over for dine medspillere.
- Du skal være vilje stærk og være åben til at lære fra dig.
- Du skal vise du er motiveret og ikke bliver slået ud, uanset hvad inde i spillet.
- Du skal kunne give plads til dine medspillere samt respektere dine medspillere.
- Vi ser at du spiller for i 1 måneds tid før du vælger at forlade os, da vi ikke arbejder med folk som forlader fra dag til dag.
------------------
Korte krav:
- 2500 - 3000 timer i cs:go
- Faceit lvl 8+ ''Skill lvl''
- Opføre dig ordenligt.
- Have gensidig respekt for dine medspillere.
- Discord ''Da jeg ejer en server'' ''Teamspeak også muligt hvis i tilbyder''
-----------------
Hvis dette lød som noget for dig, er du velkomen til at kontakte mig på steam
** steamcommunity.com/id/SnuZ-/ **
Fortsat god dag.
#1(Med 2 svar)
24. januar 2018 kl. 14:10
cLAW
"unødvendige citationstegn"
#2(Med 0 svar)
24. januar 2018 kl. 14:12
Hani
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
:D
#3(Med 0 svar)
24. januar 2018 kl. 15:54
SnuZ
:)
#4(Med 0 svar)
24. januar 2018 kl. 16:37
detoy
steamcommunity.com/id/oliverrgg/ - er frisk, smid et add :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.