Hej Dust2.dk Jeg har efterhånden været på en del hold, og desværre har ikke ret mange af dem holdt i længere tid, og det er jeg ved at være træt af. Jeg søger derfor et hold/ org hvor jeg kan blive i lang tid og udvikle mig selv som spiller.
Om mig:
Jeg hedder Simon''Nordby'' Holgaard, jeg er 17 år gammel og jeg går i 1.G på HTX i Herning. Til hverdag går alt min tid til CS, så snart jeg er færdig med lektier og afleveringer. Jeg har et job indtil slut april hvor jeg bliver fyret fordi jeg bliver 18 i maj. Jeg kan spille alle hverdage fra 19-23 og så sørger jeg selvfølgelig for at spille uden for pracc tiderne også.
Om mig ingame:
Jeg kan spille mange forskellige spillestile og er ikke låst fast i kun at være defensiv eller offensiv. Jeg spiller dog klart bedst defensivt, og uden presset til at være ham der finder åbningsfragget. Jeg har det meste af min cs tid spillet support/ 2nd entry/ lurker, hvilket også bliver afspejlet i mit spil, men finder vi ud af at holdet har brug for at jeg entryer, er jeg slet ikke bange for at dø og det er bestemt også en rolle jeg kan smide mig selv i. Jeg fungerer helt klart bedst når vi har en rimelig strikt spillestil. Forstået på den måde at vi har en IGL som caller hvad der skal ske over alt på mappet, og ikke at man selv skal tage store beslutninger. Jeg kan selvfølgelig godt tage små beslutninger som i lige nøjagtig hvilken angle jeg skal holde eller pushe, men overall fungerer jeg klart bedst med en plan for holdet som helhed. Jeg synes selv jeg er en rigtig god clutcher. Jeg er rigtig god til at finde ro i mig selv og fokus 150% når jeg sidder i et clutch. Synes helt klart at min kommunikation er på et helt fint niveau til det niveau hold jeg søger, dog mangler jeg helt klart noget for at kunne følge med omkring top 10 og boblerne. Jeg mener selv at mit individuelle niveau sagtens kan presses op mod at kæmpe mod boblerne, jeg mangler bare et hold hvor folk virkelig vil grinde pracc og virkelig vil blive bedre.
Lans:
NPH#4= 17-24th with Remytec( Kitsune, Kisky, Flezkait, dev1 and me)
TLP#7= 4th with Vinding er flot( Vinding, Cotrix, Garnarz, Arrow and me)
GGW#22= Group stage exit with ?( Kisky, Konje, Snuff3, Flezkait and me)
TLP#8= 13-16th with Snydepatruljen( Helium Snip, LGK, Phyzie, Vinding and me
Odincon= 5-6th with Vi Kigger Skærm( LGK, Warn, Kobra, Helium Snip, and me
Jeg har ikke rigtig nogle insane former teams, dog hvis nogle følger waoo ligaen spillede jeg på lituya esports som lige nu ligger i div 1 i waoo ligaen. Jeg var på rosteret da vi blev seedet til div 1. Jeg er senere røget ud af orgen på grund af internt drama.
Hvad jeg forventer af jer:
Jeg forventer helt klart at i er fokuserede og vil cs lige så meget som jeg vil.
Jeg ser gerne at i har en erfaren IGL i forvejen da det gør det hele nemmere.
Jeg er ligeglad med om i er ved at starte noget op, eller om i er 4 der mangler sidste, alt har interesse.
Jeg forventer selvfølgelig at man kan pracce en 4-5 gange i ugen måske noget lignende: mandag-torsdag 19-23, og søndag 19-23.
At kunne tage og give konstruktiv kritik er et MUST, dog ser jeg gerne at man stadig kan snakke pænt til hinanden og med en ordentlig tone.
Og så skal i virkelig have et mindset der handler om at vi skal blive bedre, både som hold og som individuelle spillere, og i skal kunne kigge på fejl og prøve at ændre dem.
Så ville jeg også gerne hvis alle var 15+ bare så vi passer lidt sammen med alderen.
Socialt:
Tja jeg er en meget åben og glad dreng, det vil sige jeg kan passe ind på de fleste hold. Jeg har før i tiden spillet med massere der var ældre end mig og har næsten altid kunnet med dem alle sammen. Det optimale fit vil helt klart være folk der kan fjolle og hygge sig helt vildt meget uden for pracc, men når pracc så er i gang er dødseriøse og vil gøre alt for at blive bedre.
Det var alt jeg havde for denne gang, har i nogle spørgsmål eller gerne vil i kontakt med mig kan i adde mig på steam, eller skrive i kommentaren.
Steam:
steamcommunity.com/profiles/76561198050473718/
Faceit:
beta.faceit.com/en/players/Nordby
MVH Simon''Nordby''Holgaard.