Du kan ikke læse noget som helst mellem linjerne og har ingen selvindsigt i forhold til hvad du skriver fra tid til anden?
Jeg har op til flere gange set kommentarer fra dig hvor du negligerer dit ban og prøver at fremstå som det stakkels offer for et enormt justitsmord, hvilket jeg fint har opsummeret i mit første indlæg. At du så belejligt skøjter forbi det faktum, viser igen at du ingen anger har og i øvrigt vil gøre alt for at vende pilen alle andre steder hen end hos dig selv.
Igen igen kommer du med et svar hvor du som altid prøver at negligere dit ban. Du vinder intet på det M0dEx, det viser bare hvor selvcentreret du er.
Dit svar da Dust2 kommer med din afgørelse er som følger;
"Vil gerne sige tusind tak for den måde dust2.dk har håndteret denne sag. De har været meget lyttende og professionelle omkring det hele. Jeg accepterer mit ban, for med de ting, der er kommet ud, vil folk altid have mistro ved at spille med eller imod mig, så det er jeg forståelig overfor."
Lad lige det der synke ind lidt.
Jeg tror alle er meget ligeglade med hvilke hold du er coach/mentor for, ligesom hvad din livret er. Det har ikke så meget med det her at gøre. Der er også svindel-dømte direktører som får job andre steder.
Igen ligger det imellem linjerne at du benægter at du har gjort det, hvilket ja det behøver jeg vel ikke udtrykke mere bekymring om igen, vel? ;-)
Du løber fra dit ansvar når du gang på gang på gang underspiller den kendelse der er kommet, hvilket du måske ikke kan se, men det gør du.
Held og lykke, har ikke mere at tilføje :)